تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 57756

فیلم Extraction 2 با حضور کریس همسورث ساخته خواهد شد

فیلم Extraction 2 با حضور کریس همسورث ساخته خواهد شد

فیلم Extraction 2 با حضور کریس همسورث ساخته خواهد شدنتفلیکس فیلم Extraction 2 – استخراج ۲ را با حضور کریس همسورث تایید کرد. آن‌ها همچنین یک تیزر تریلر کوتاه از این اثر منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌تو..

فیلم Extraction 2فیلم Extraction 2 با حضور کریس همسورث ساخته خواهد شد

نتفلیکس فیلم Extraction 2 – استخراج ۲ را با حضور کریس همسورث تایید کرد. آن‌ها همچنین یک تیزر تریلر کوتاه از این اثر منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

همان طور که پیش بینی می‌شد، نتفلیکس ساخت فیلم Extraction 2 را در دستور کار قرار داده و فیلم‌برداری آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

فیلم استخراج، اواخر ماه آوریل سال گذشته در سرویس نتفلیکس انتشار یافت و خیلی زود به یکی از پرتماشاگرترین فیلم‌های این پلتفرم تبدیل شد. داستان پیرامون تلاش تیمی از ماموران ویژه به رهبری تایلر ریک (Tyler Rake) بود که برای نجات یک کودک به بنگلادش قدم می‌گذارند اما درگیر اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌شوند. کریس همسورث در این فیلم خیره کننده ظاهر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اکسترکشن از خشونت بالا و سکانس‌های اکشن بزرگی بهره می‌برد و با توجه به موفقیت‌هایی که کسب کرد، بدیهی بود که نتفلیکس بخواهد آن را ادامه دهد.

پایان قسمت اول به شکلی طراحی شده بود که به طور قاطعانه، زنده ماندن تایلر ریک را مشخص نمی‌کرد. اولین تیزر تریلر قسمت دوم هم از همان جا آغاز می‌شود اما یک سکانس اضافه دارد که مشخص می‌کند ریک توانسته زنده بماند و باید منتظر بازگشت او باشیم.

اولین تریلر فیلم Extraction 2

دانلود ویدیو

فیلمبرداری قسمت دوم به زودی آغاز خواهد شد و حالا شاید تنها سوال این باشد که آیا می‌تواند موفقیت‌های قسمت اول را تکرار کند یا خیر. البته قسمت اول در دورانی عرضه شد که اکثر خانواده‌ها به دلیل شیوع کرونا ویروس در خانه‌ها محبوس شده بودند اما حالا شرایط کمی عوض شده است. کارگردانی این نسخه را نیز سم هارگریو (Sam Hargrave) برعهده خواهد داشت که تا اینجا نشان داده تولید آثار اکشن را به خوبی بلد است.

همچنین مشخص نیست که آیا گلشیفته فراهانی در این نسخه نیز حضور دارد یا خیر اما برادران روسو که فیلمنامه‌ی قسمت اصلی را نوشته‌اند، وعده داده‌اند که می‌خواهند دنیای این فیلم را گسترش دهند و حتی چند نسخه‌ی فرعی از آن بسازند.

همچنین مطالعه کنید: بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

فیلم Extraction 2 در حال حاضر تاریخ پخش مشخصی ندارد. در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.