تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 19206

فیلم سونیک ۲ رسما تایید شد

فیلم سونیک ۲ رسما تایید شد

فیلم سونیک ۲ رسما تایید شد پس از موفقیت تجاری قسمت اول و جذب نظر مثبت طرفداران، شرکت پارامونت ساخت فیلم سونیک ۲ – Sonic the Hedgehog 2 را رسما تایید کرد.
طبق اعلام رسمی شرکت پارامونت و سگا، فیلم سونیک ۲ وارد مرحله توسعه شده است و کارگردان و نویسندگان قسمت اول یک بار دیگر برای ساخت آن باز خواهند گشت.
فیلم سونیک ۲ ساخته می‌شود قسمت اول فیلم سونیک چند ماه قبل اکران شد و در آن بازیگرانی همچون جیم کری، جیمز مارسدن و بن شوارتز به ایفای نقش می‌پرداختند. این فیلم در ابتدا قرار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران شود اما با تاخیر رو به رو شد و سرانجام در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) بر روی پرده رفت. طرفداران در ابتدا با طراحی شخصیت سونیک مخالف بودند و سازندگان تصمیم به تغییر آن گرفتند. فیلم نهایی تبدیل به یک موفقیت بزرگ شد و حتی رکورد فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) را در آمریکا شکست و به پرفروش‌ترین اثر اقتباسی بازی‌های ویدیوی در آن کشور تبدیل شد. این فیلم خوش شانس بود که تعطیلی سینماها به دلیل شیوع کرونا ویروس، گریبانش را نگرفت اما اکران کشور چین آن به تعویق افتاد و یکی از..

فیلم سونیک ۲ رسما تایید شد

پس از موفقیت تجاری قسمت اول و جذب نظر مثبت طرفداران، شرکت پارامونت ساخت فیلم سونیک ۲ – Sonic the Hedgehog 2 را رسما تایید کرد.

طبق اعلام رسمی شرکت پارامونت و سگا، فیلم سونیک ۲ وارد مرحله توسعه شده است و کارگردان و نویسندگان قسمت اول یک بار دیگر برای ساخت آن باز خواهند گشت.

فیلم سونیک ۲ ساخته می‌شود

قسمت اول فیلم سونیک چند ماه قبل اکران شد و در آن بازیگرانی همچون جیم کری، جیمز مارسدن و بن شوارتز به ایفای نقش می‌پرداختند. این فیلم در ابتدا قرار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران شود اما با تاخیر رو به رو شد و سرانجام در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) بر روی پرده رفت. طرفداران در ابتدا با طراحی شخصیت سونیک مخالف بودند و سازندگان تصمیم به تغییر آن گرفتند. فیلم نهایی تبدیل به یک موفقیت بزرگ شد و حتی رکورد فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) را در آمریکا شکست و به پرفروش‌ترین اثر اقتباسی بازی‌های ویدیوی در آن کشور تبدیل شد. این فیلم خوش شانس بود که تعطیلی سینماها به دلیل شیوع کرونا ویروس، گریبانش را نگرفت اما اکران کشور چین آن به تعویق افتاد و یکی از بزرگ‌ترین بازارهایش را از دست داد.

فیلم سونیک 2

فیلم سونیک بر اساس مجموعه بازی مشهوری به همین نام اثر شرکت سگا ساخته شده است و داستان یک خارپشت بسیار سریع را روایت می‌کند که حالا زندگی آرامی بر روی کره زمین دارد اما دکتر اگمن (با بازی جیم کری) در جستجوی او است تا قدرتش را بدست بیاورد. سونیک در ادامه با یک پلیس محلی متحد می‌شود تا با دکتر رباتنیک مبازره کند.

طبق اعلام ورایتی، نسخه دوم این فیلم رسما تایید شده است. کارگردان قسمت اول، جف فولر و نویسندگان اثر، پت کیسی و جاش میلر نیز وظیفه خود را در قسمت دوم ادامه می‌دهند.

هنوز مشخص نیست که کدام بازیگران از قسمت اول باز می‌گردند و جزئیاتی از داستان احتمالی فیلم اعلام نشده است. با این حال، در پایان قسمت اول، شخصیت تیلز (Tails) از طریق یک پورتال وارد کره زمین می‌شود و در جستجوی سونیک است. این شخصیت بدون شک در قسمت دوم حضور خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

ساخت فیلم آنچارتد (Uncharted) به زودی آغاز می‌شود

نسخه دیجیتالی فیلم سونیک در تاریخ ۳۱ مارس (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) منتشر شد و توانست موفق ظاهر شود. تایید قسمت دوم برای بازی دوستان اتفاق خوبی است و به نظر می‌رسد که هنوز هم به آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی می‌توان امیدوار بود. این فیلم هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.