تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 56553

فیلمبرداری ماموریت غیرممکن ۷ به پایان رسید؛ اکران در سال آینده

فیلمبرداری ماموریت غیرممکن ۷ به پایان رسید؛ اکران در سال آینده

فیلمبرداری ماموریت غیرممکن ۷ به پایان رسید؛ اکران در سال آیندهپس از دو سال و هفت ماه، فیلمبرداری ماموریت غیرممکن ۷ – Mission: Impossible 7 به پایان رسید تا فیلم در مراحل پایانی ساخت قرار بگیرد.
پس از ..

ماموریت غیرممکن 7فیلمبرداری ماموریت غیرممکن ۷ به پایان رسید؛ اکران در سال آینده

پس از دو سال و هفت ماه، فیلمبرداری ماموریت غیرممکن ۷ – Mission: Impossible 7 به پایان رسید تا فیلم در مراحل پایانی ساخت قرار بگیرد.

پس از چند وقفه‌ی طولانی، فیلمبرداری ماموریت غیرممکن ۷ با تمامی چالش‌هایی که برای تیم سازنده ایجاد شد، در نهایت به اتمام رسید.

این ساخته‌ی جدید کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) در دوران فیلم‌برداری با مشکلات عجیب و غریبی رو به رو شد، از جمله شیوع کرونا ویروس و بارها تاخیر خورد اما تام کروز و مک‌کوری سرانجام موفق شدند تا شرایط را برای اتمام فیلمبرداری مهیا کنند.

قسمت ششم، فال آوت (Fallout) در سال ۲۰۱۸ به اکران در آمد و این مجموعه را به سطح جدیدی از جذابیت و موفقیت رساند. منتقدان، فیلم را برای سکانس‌های اکشن‌اش تحسین کردند و فروش تجاری آن هم راضی کننده بود.

ماموریت غیرممکن 7

قسمت هفتم و هشتم قرار بود به صورت همزمان فیلمبرداری شوند که تام کروز به دلیل حضور در پروژه‌ی تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick)، فرصت کافی برای انجام این کار را پیدا نکرد. حالا قسمت هشتم قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پرده برود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سپتامبر سال آینده، قسمت هفتم اکران می‌شود.

مک‌کوری با انتشار یک تصویر سیاه و سفید از خود در کنار تام کروز (بالای صفحه)، این خبر را اعلام کرد و به این نکته اشاره داشت که با همه‌ی اتفاقاتی که رخ داد، کروز باز هم با بدلکاری‌های خطرناک خود، مخاطبان را شوکه خواهد کرد.

ماموریت غیرممکن 7

تیم سازنده در این مدت تلاش کرد تا اخبار زیادی از پروسه‌ی تولید فیلم به بیرون درز نکند؛ با این حال، اخبار مختلفی از فیلم شنیده شد که تمامی آن‌ها به چالش‌های ایجاد شده برای سازندگان اشاره داشت. مک‌کوری و کروز اما این چالش‌ها را پشت سر گذاشته‌اند تا یک قدم دیگر به تماشای این فیلم مورد انتظار نزدیک شویم.

همچنین مطالعه کنید: بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

در ماموریت غیرممکن ۷، بازیگران دیگری همچون سایمون پگ، وینگ ریمز، هایلی اتول، ربکا فرگوسن و ونسا کربی به ایفای نقش می‌پردازند. قسمت هفتم در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) و قسمت هشتم در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۲۰) اکران خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.