تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر : 61332

فیلمبرداری فیلم کارگردان برنده بفتا با گلکسی S21 Ultra سامسونگ

فیلمبرداری فیلم کارگردان برنده بفتا با گلکسی S21 Ultra سامسونگ

فیلمبرداری فیلم کارگردان برنده بفتا با گلکسی S21 Ultra سامسونگسامسونگ اخیرا همکاری جدیدی را با برترین کارگردان‌های سینما آغاز کرده و در همین راستا کارگردان برنده بفتا توانست فیلم جدید خود را به شکل کا..

گلکسی S21 Ultra سامسونگفیلمبرداری فیلم کارگردان برنده بفتا با گلکسی S21 Ultra سامسونگ

سامسونگ اخیرا همکاری جدیدی را با برترین کارگردان‌های سینما آغاز کرده و در همین راستا کارگردان برنده بفتا توانست فیلم جدید خود را به شکل کامل با گلکسی S21 Ultra سامسونگ به ثبت برساند.

شرکت کره‌ای سامسونگ با هدف تشویق کاربران به نمایش خلاقیت‌ها با گوشی‌های گلکسی همکاری جدیدی را با برخی از معروف‌ترین فیلم‌سازان جهان آغاز کرده تا آنها فیلم‌هایی را با گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ فیلمبرداری کنند.

ساخت فیلم با گلکسی S21 Ultra سامسونگ

گلکسی S21 Ultra سامسونگ

در نخستین گام از این کمپین، جو رایت، کارگردان برنده بفتا توانست جدیدترین فیلم خود را به نام شاهزاده و فلفلی (Princess & Peppernose) به شکل کامل با دوربین گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ فیلمبرداری کند. گفتنی است این کارگردان با اثرهایی چون غرور و تعصب و تاوان توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

فیلم شاهزاده و فلفلی یک فیلم موزیکال بوده که روایتگر داستان شاهزاده‌ای است که برای پیدا کردن عشق و رسیدن به خواسته‌های خود مشکلات متعددی را تجربه می‌کند. جو رایت با استفاده از ترکیب نمایش عروسکی و حرکات موزون این داستان را روایت کرده است.

این کارگردان بریتانیایی در خصوص فیلم شاهزاده و فلفلی عنوان کرد از آنجایی که نخستین سالن ویژه تئاتر عروسکی در بریتانیا توسط والدینم تاسیس شده بود، از این رو ساخت این فیلم فرصت عالی برای بازگشت به ریشه‌هایم محسوب می‌شود. وی افزود بلافاصله پس از رسیدن به لوکیشن می‌توانستیم فیلمبرداری را آغاز کنیم که یکی از شگفت‌انگیزترین نکته در این پروژه محسوب می‌شد. در واقع دوربین همواره برای ضبط فیلم آماده بود و فقط باید سوژه را برای فیلمبرداری آماده می‌کردیم.

گلکسی S21 Ultra سامسونگ

گفتنی است برای ساخت این فیلم از لنز ۱۳ میلی‌متری فوق عریض (Ultra-Wide) گلکسی S21 Ultra سامسونگ استفاده شده تا بتوانند نمای کامل هر صحنه را فیلمبرداری کنند.

یکی از فیلمبرداران در خصوص استفاده از دوربین گلکسی S21 Ultra سامسونگ برای ثبت این فیلم عنوان کرد ما برای اولین بار برای ثبت یک اثر به استفاده از لنز عریض‌تر روی آوردیم که تجربه هیجان‌انگیزی بود. وی افزود از همان لنزی که نماهای بازتر را ثبت کردیم برای کلوز‌آپ‌ها استفاده شده که چنین موضوعی در فیلم ظاهر و احساس بسیار خاصی را به وجود آورده است. در فیلم نوعی کیفیت شبح‌آلود و توهم‌آمیز ایجاد شده که برایمان دوران فیلم‌برداری با دوربین‌های سوپر ۸ را تداعی می‌کرد. برای تماشای تریلر رسمی این فیلم می‌توانید به این صفحه از یوتیوب مراجعه کنید.

فیلم‌های جدیدی در راه است

سامسونگ در آینده نزدیک داستان‌های بیشتری از فیلم‌هایی که با گوشی‌های گلکسی توسط کارگردانان معتبر به ثبت رسیده را منتشر خواهد کرد. کارگردان آینده دار چینی، شا مو یکی از همین کارگردان‌ها است که بسیاری وی را با فیلم‌های «عشق ما را جدا خواهد کرد» و «دوستان هاکلبری» می‌شناسند.

شامو فیلم جدید خود را استفاده از گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا ۵G سامسونگ به ثبت رسانده که این اثر درگیری‌های بین کودکان در مدرسه‌ای کوچک در حومه شهر را به شکل شاعرانه روایت خواهد کرد. شا مو برای فیلمبرداری این فیلم از حالت کارگردان (Director Mode) این گوشی استفاده کرد که می‌توان به شکل همزمان از سه شات مختلف به فیلمبرداری پرداخت که نتیجه کار بسیار حرفه‌ای خواهد بود. شا مو در خصوص ساخت این فیلم عنوان کرد گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا ۵G امکانی را فراهم کرد تا بتوانیم زوایا و حرکاتی را به ثبت برسانیم که با یک دوربین بزرگ‌تر امکان ضبط آسان آنها وجود نداشت.

استفانی چوی، رئیس بخش بازاریابی ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس در این زمینه عنوان کرد فیلمبرداری یکی از قدرتمندترین ابزارهای روایت داستان و یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری ارتباط عاطفی با مخاطبان محسوب می‌شود. وی افزود ما قصد دارید با این کمپین به مردم بگوییم برای ساخت فیلم‌های شگفت‌انگیز به تجهیزات استودیویی فانتزی با بودجه‌های نجومی نیازی نیست؛ فقط باید کمی خلاقیت و یک دستگاه گلکسی داشته باشند. همکاری سامسونگ با برترین فیلمسازان جهان قطعا محتواهای مهیج‌تری را به همراه داشت. با مراجعه به این آدرس می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ کسب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.