تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 583383

فیس لیفت کیا سلتوس 2024 معرفی شد + عکس و مشخصات

فیس لیفت کیا سلتوس 2024 معرفی شد + عکس و مشخصات

فیس لیفت کیا سلتوس 2024 معرفی شد + عکس و مشخصات کیا سلتوس 2024 فیس لیفت معرفی شد. این شاسی بلند کره‌ای نسبت به قبل از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد. شرکت کیا از نسخه فیس لیفت سلتوس پرده برداشت

فیس لیفت کیا سلتوس 2024 معرفی شد + عکس و مشخصات

کیا سلتوس 2024 فیس لیفت معرفی شد. این شاسی بلند کره‌ای نسبت به قبل از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت کیا از نسخه فیس لیفت سلتوس پرده برداشت تا این شاسی بلند کره‌ای بتواند در این کلاس بهتر از قبل با رقبای خود به رقابت بپردازد. کیا سلتوس 2024 اکنون در نسخه فیس لیفت در بخش بیرونی و داخلی تغییرات زیادی را تجربه کرده و جذاب‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

مشخصات فیس لیفت کیا سلتوس 2024

کیا سلتوس 2024 فیس لیفت اکنون از لحاظ طراحی بیرونی نسبت به قبل به‌روز شده و طراحان برای آن چراغ‌های جلو، دی‌لایت‌های LED و مه شکن‌های جدیدی را در نظر گرفتند. همچنین این تغییرات به همراه تغییر فلاپ جلو و بزرگ‌تر شدن جلوپنجره باعث شده این شاسی بلند کره‌ای نسبت به قبل جذاب‌تر شود.

کیا سلتوس 2024

طراحان با اضافه کردن یک نوار نورانی در بخش عقب این خودرو توانستند این شاسی بلند را پهن‌تر نشان دهند. ضمن اینکه چراغ‌های عقب نیز اکنون از طرحی تیزتر از قبل بهره می‌برند. طراحان محل رفلکتورهای قرمز رنگ عقب را نیز تغییر داده و آنها را اکنون زیر پوشش پلاستیکی سپر قرار دادند. همچنین خروجی‌های اگزوز غیرواقعی نیز حذف شده تا نمای عقب نیز همانند بخش جلو جذاب‌تر از قبل به نظر برسد.

کیا سلتوس 2024

این خودروساز کره‌ای برای کابین فیس لیفت سلتوس نیز تغییرات بزرگی را در نظر گرفته است. در واق هنگام ورود به کابین کیا سلتوس 2024 شاهد دو نمایشگر 10.25 اینچی هستیم که در کنار یکدیگر قرار گرفتند و یک نمایشگر یکپارچه را به وجود آوردند. طراحان دسته‌دنده قبلی را حذف و به جای آن از سوئیچ چرخان جذابی استفاده کردند. کنترل‌های سیستم تهویه این خودرو نیز در مدل فیس لیفت ارتقا پیدا کردند.

kia seltos 2024

کیا در حال حاضر فقط تصاویر فیس لیفت کیا سلتوس 2024 را منتشر کرده و مشخصات فنی آن طی ماه‌های آینده اعلام خواهد شد. کیا برنامه‌ای برای عرضه این شاسی بلند به بازار اروپا ندارد؛ چراکه در حال حاضر شاسی بلند جدید XCeed که از لحاظ ابعاد در سطح سلتوس است را به بازار اروپا عرضه می‌کند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.