تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
کد خبر : 71399

فیس لیفت کیا تلوراید ۲۰۲۳ با تغییرات جزئی به همراه یک نسخه آفرود معرفی شد

فیس لیفت کیا تلوراید ۲۰۲۳ با تغییرات جزئی به همراه یک نسخه آفرود معرفی شد

فیس لیفت کیا تلوراید ۲۰۲۳ با تغییرات جزئی به همراه یک نسخه آفرود معرفی شدکیا تلوراید ۲۰۲۳ فیس لیفت معرفی شد. این شاسی بلند بزرگ کره‌ای در نسخه فیس لیف تغییرات جزئی را تجربه کرده و اکنون یک نسخه آفرود ..

فیس لیفت کیا تلوراید ۲۰۲۳ با تغییرات جزئی به همراه یک نسخه آفرود معرفی شد

کیا تلوراید ۲۰۲۳ فیس لیفت معرفی شد. این شاسی بلند بزرگ کره‌ای در نسخه فیس لیف تغییرات جزئی را تجربه کرده و اکنون یک نسخه آفرود از آن نیز روانه بازار خواهد شد.

کیا تلوراید ۲۰۲۳ به عنوان بزرگترین محصول این خودروساز کره‌ای در نمایشگاه نیویورک به معرض نمایش درآمد. این کراس اوور فول سایز در نسخه فیس لیفت تغییرات اندکی را تجربه کرده است. از تغییرات اعمال شده روی این شاسی بلند می‌توان به رینگ‌های جدید، تغییر تریم قسمت پایینی درها، سپرهای جدید، به‌روزرسانی گرافیک چراغ‌های عقب و همچنین چراغ‌های جلوی عمودی جدید LED اشاره کرد. این خودرو اکنون با رنگ‌های بدنه جدیدی چون آبی نیمه‌شب نیز روانه بازار خواهد شد.

مشخصات کیا تلوراید ۲۰۲۳

کیا تلوراید 2023

طراحان کیا برای بخش داخلی این شاسی بلند تغییرات زیادی را در نظر گرفتند. هنگام ورود به کابین این خودرو یک نمایشگر سیستم اطلاعاتی سرگرمی ۱۲.۳ اینچی و یک صفحه‌آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی به چشم می‌خورند که البته به یکدیگر متصل بوده و توانستند نمای مدرنی را به وجود آورند. همچنین طراحان داشبورد و غربیلک فرمان را نیز برای هماهنگی بیشتر مجددا طراحی کرده‌اند.

کیا تلوراید 2023

مواردی چون وای فای داخلی ۴G LTE با قابلیت اتصال حداکثر ۵ دستگاه، امکان تبدیل گوشی هوشمند به سوئیچ دیجیتال برای قفل یا باز کردن درهای خودرو، در صندوق برقی جدید با قابلیت بسته شدن خودکار و آینه عقب دیجیتالی به عنوان سایر ویژگی‌های داخلی کیا تلوراید ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

کیا تلوراید 2023

شرکت کیا ناوبری و سیستم اطلاعاتی و سرگرمی این خودرو را نیز به‌روزرسانی کرده است. این شاسی بلند کره‌ای در بخش ایمنی نیز به شکل استاندارد به سیستم‌های جلوگیری از برخورد در زمان تغییر خط، عبور از چهارراه‌ها و گردش به چپ، کروز کنترل هوشمند بر پایه ناوبری، دستیار جلوگیری از برخورد جلو و سیستم تشخیص علائم محدودیت سرعت مجهز شده است.

کیا تلوراید 2023

کیا تلوراید ۲۰۲۳ فیس لیفت از لحاظ فنی ارتقا پیدا نکرده و همانند قبل با پیشرانه ۳.۸ لیتری V6 تنفس طبیعی روانه بازار خواهد شد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با ۲۹۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را برعهده دارد. مشتریان می‌توانند برای این خودرو سامانه چهارچرخ محرک را نیز سفارش دهند. البته دو تیپ جدید X-Line و X-Pro به شکل استاندارد از این سامانه بهره می‌برند.

کیا تلوراید 2023

کیا برای دو تیپ جدید X-Line و X-Pro قابلیت‌های آفرودی نیز در نظر گرفته است. تیپ X-Line از لحاظ ظاهری به رینگ‌های ۲۰ اینچی خاص، نشان‌های X-Line، دستگیره‌های در همرنگ بدنه، ریل‌های سقفی و یک جلوپنجره منحصربه‌فرد مجهز شده است. همچنین در داخل این تیپ نیز شاهد نشان برجسته X-Line روی صندلی‌های جلو و پکیج‌های رنگی ویژه هستیم. از سایر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به سیستم کنترل ترمز در سراشیبی‌ها، سیستم کنترل کشش ارتقا پیدا کرده، حالت یدک کشی و ۱۰ میلی‌متر فاصله بیشتر از زمین برای ارتقا زوایای حمله و فرار اشاره کرد.

کیا تلوراید 2023

کیا تلوراید ۲۰۲۳ در نسخه X-Pro از ویژگی‌های تهاجمی‌تر بهره می‌برد. کیا برای این نسخه قابلیت یدکشی ۲.۵ تنی، خروجی برق ۱۱۰ ولتی، نشان X-Pro روی صندلی‌های جلو، رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی‌رنگ منحصربه‌فرد با لاستیک‌های آلترین کانتیننتال در نظر گرفته است. در حال حاضر جزئیات قیمتی نسخه‌های مختلف این خودرو اعلام نشده، اما این خودرو همانند نسل قبلی در کارخانه جورجیا آمریکا به تولید خواهد رسید.

منبعcarscoopsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.