تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 51946

فیس بوک اپلیکیشن Live Audio Rooms را برای رقابت با کلاب هاوس معرفی کرد

فیس بوک اپلیکیشن Live Audio Rooms را برای رقابت با کلاب هاوس معرفی کرد

فیس بوک اپلیکیشن Live Audio Rooms را برای رقابت با کلاب هاوس معرفی کرد فیس بوک اپلیکیشن چت صوتی اختصاصی خودش به نام Live Audio Rooms را به‌عنوان رقیب کلاب هاوس معرفی کرد. فیس بوک امروز اعلام کرد که این اپلیکیشن در مرحله اول فقط در اختیار برخی چهره‌های شاخص آمریکایی و چندین گروه‌های خاص قرار خواهد گرفت. در این اپلیکیشن هر کس می‌تواند به‌عنوان سخنران دعوت شود و به‌طور همزمان ۵۰ نفر امکان صحبت در روم‌ها را خواهند داشت. ضمن اینکه، برخلاف کلاب هاوس هیچ محدودیتی در مورد حداکثر تعداد شنوندگان روم‌ها وجود نخواهد داشت.
مطالب مرتبط: اسپاتیفای از گرین روم رونمایی کرد؛ رقیب دیگری برای کلاب هاوس
جاستین اوبرتی مهندس ارشد گوگل استادیا به کلاب هاوس پیوست
اپلیکیشن Live Audio Rooms دارای قابلیت‌های خوبی دیگری از جمله کپشن‌های زنده و همچنین نمایش نوتیفیکشن‌ها در هنگام ورود دوستان و فالوورهای شما به یک روم هم است. یک دکمه “raise a hand” هم وجود خواهد داشت که برای درخواست ورود به گفتگوها استفاده خواهد شد. همچنین در این اپلیکیشن ایموجی‌های مختلفی برای واکنش به گفتگوها وجود خواهد داشت. بد نیست بدانید که د..

فیس بوک اپلیکیشن Live Audio Rooms را برای رقابت با کلاب هاوس معرفی کرد

فیس بوک اپلیکیشن چت صوتی اختصاصی خودش به نام Live Audio Rooms را به‌عنوان رقیب کلاب هاوس معرفی کرد. فیس بوک امروز اعلام کرد که این اپلیکیشن در مرحله اول فقط در اختیار برخی چهره‌های شاخص آمریکایی و چندین گروه‌های خاص قرار خواهد گرفت. در این اپلیکیشن هر کس می‌تواند به‌عنوان سخنران دعوت شود و به‌طور همزمان ۵۰ نفر امکان صحبت در روم‌ها را خواهند داشت. ضمن اینکه، برخلاف کلاب هاوس هیچ محدودیتی در مورد حداکثر تعداد شنوندگان روم‌ها وجود نخواهد داشت.

مطالب مرتبط:

  • اسپاتیفای از گرین روم رونمایی کرد؛ رقیب دیگری برای کلاب هاوس

  • جاستین اوبرتی مهندس ارشد گوگل استادیا به کلاب هاوس پیوست

اپلیکیشن Live Audio Rooms دارای قابلیت‌های خوبی دیگری از جمله کپشن‌های زنده و همچنین نمایش نوتیفیکشن‌ها در هنگام ورود دوستان و فالوورهای شما به یک روم هم است. یک دکمه “raise a hand” هم وجود خواهد داشت که برای درخواست ورود به گفتگوها استفاده خواهد شد. همچنین در این اپلیکیشن ایموجی‌های مختلفی برای واکنش به گفتگوها وجود خواهد داشت. بد نیست بدانید که در حال حاضر فقط اسپیس توییتر دارای کپشن‌های زنده است و کلاب هاوس همچنان از آن بی‌بهره است.

در اپلیکیشن چت صوتی جدید فیس بوک، ادمین‌ها قادر خواهند بود درباره اینکه چه کسی مجوز ایجاد یک روم را داشته باشد کنترل داشته باشند. همچنین امکان دسترسی به چت‌های گروهی عمومی، هم در داخل گروه و هم در خارج آن وجود خواهد داشت، اما چت‌های خصوصی فقط محدود به اعضای آن خواهد بود. به‌علاوه، میزبان‌ها می‌توانند برای دریافت کمک‌های مالی از شنوندگان، از یک دکمه مخصوص اهدای مستقیم پول در حین چت‌ها استفاده کنند. این در حالی است که کاربران کلاب هاوس برای پرداخت کمک‌های مالی خود به میزبان‌ها مجبورند به لینک‌های خارج از اپلیکیشن مراجعه کنند.

اپلیکیشن چت صوتی فیس بوک

فیس بوک همچنین قصد دارد پادکست‌ها را هم در این اپلیکیشن قابل‌دسترس کند. به این ترتیب، کاربران خواهند توانست از طریق یک مینی‌پلیر یا یک پلیر تمام‌صفحه به پادکست‌ها گوش کنند. کاربران همچنین خواهند توانست شوهای خاص را در صفحه تولیدکنندگان پادکست‌ها و صفحه نیوز فید جستجو کنند. ضمن اینکه امکان واکنش نشان دادن، بوکمارک کردن، کامنت گذاشتن و به‌اشتراک‌گذاشتن پادکست هم برای کاربران مهیا خواهد شد. فیس بوک می‌گوید که قصد دارند در تابستان امسال قابلیت کپشن‌گذاری خودکار و همچنین قابلیت ساخت کلیپ‌ها را هم برای این اپلیکیشن ارائه کند.

فیس بوک درحالی اپلیکیشن چت صوتی خود را معرفی می‌کند که اسپاتیفای چند روز پیش اپلیکیشن چت صوتی خود به نام گرین روم (Greenroom) را معرفی کرد؛ سه ماه پیش، دیسکورد اپلیکیشن Stage Channels را ارائه کرد؛ چهار ماه پیش، ردیت اپلیکیشن Reddit Talk را عرضه کرد؛ هفت ماه پیش، توییتر قابلیت اسپیس را معرفی کرد و کلاب هاوس هم حدود ۱۵ ماه پیش در اختیار کاربران قرار گرفت. ظاهراً لینکدین و اسلک (Slack) هم در حال کار روی نسخه‌های اختصاصی خودشان هستند.

اپلیکیشن چت صوتی فیس بوک

البته فیس بوک برخلاف کلاب هاوس اپلیکیشن Live Audio Rooms خود را در اختیار اینفلوئنسرهای بیشتری قرار خواهد داد. در بین چهره‌های مشهوری که به این برنامه دسترسی خواهند داشت می‌توان به موزیسین‌های مطرحی مانند TOKiMONSTA ،D Smoke و Kehlani؛ چهره‌های رسانه‌ای معروفی مانند Joe Budden و DeRay Mckesson و ورزشکارانی مانند Russell Wilson و Omareloff اشاره کرد. ضمن اینکه Joe Budden پادکست‌های خودش را هم از طریق این اپلیکیشن توزیع خواهد کرد.

با در نظر گرفتن این اتفاقات به نظر می‌رسد که فیس بوک خود را برای سرمایه‌گذاری بیشتر در فضای چت صوتی آماده می‌کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد.

نظر شما درباره اپلیکیشن چت صوتی جدید فیس بوک چیست؟ آیا فکر می‌کنید این اپلیکیشن می‌تواند با کلاب هاوس یا اسپیس رقابت کند؟

منبع: The Verge

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.