تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۳۹
کد خبر : 70307

فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و بهمن رسپکت امسال روانه بازار می‌شوند

فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و بهمن رسپکت امسال روانه بازار می‌شوند

فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و بهمن رسپکت امسال روانه بازار می‌شوندبهمن موتور قصد دارد در سال جاری از فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و سدان رسپکت رونمایی کند. جزئیات برنامه های گروه بهمن را در ادامه..

فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و بهمن رسپکت امسال روانه بازار می‌شوند

بهمن موتور قصد دارد در سال جاری از فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و سدان رسپکت رونمایی کند. جزئیات برنامه های گروه بهمن را در ادامه بخوانید.

یکی از خودروسازان اصلی داخلی، شرکت بهمن موتور است که توانسته با محصولاتی نظیر فیدلیتی، دیگنیتی و رسپکت نام و آوازه خوبی برای خود دست و پا کند. اکنون این شرکت اعلام کرده که در سال ۱۴۰۱ نسل جدید خودروهای مذکور را روانه بازار خواهد کرد.

فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و بهمن رسپکت در خط تولید

در برنامه زمان‌بندی بهمن موتور این طور آمده که سه محصول فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و سدان رسپکت در سال جاری راهی بازار ایران می‌شوند. این برنامه مدون نشان می‌دهد که بهمن موتور در سال جدید نیز دست از تولید خودروهای لوکس و نوآورانه بر نخواهد داشت.

خوشبختانه سال ۱۴۰۰ سالی سرشار از موفقیت برای این خودروساز بود، چرا که موفق شد سخت افزار و نرم افزار خودروهای خود را ارتقا دهد. در سال ۱۴۰۰، بهمن موتور دو خودروی شاسی بلند خود را شکوهمندانه راهی بازار کرد و به واسطه شناسایی دقیق و سنجیده سلیقه مشتریان خود موفق شد تا نبض بازار را در دست بگیرد.

دیگنیتی پرستیژ و بهمن رسپکت

آن طور که مدیران این کمپانی می‌گویند، بهمن موتور نه تنها به تولید خودروهای جدید ادامه خواهد داد، بلکه قصد دارد در سال ۱۴۰۱ خدمات پس از فروش خود را نیز بهبود بخشد تا مشتریان از این لحاظ نیز با آسودگی خاطر به خرید خودروهای این شرکت اقدام کنند. رضایت برای این گروه خودروسازی در صدر اولویت‌هاست و در راستای همین رضایت‌مندی قصد دارند تا تنوع و خدمات امدادی خوبی را به مشتریان ارائه کنند و نگرانی‌های مصرف کنندگان را به حداقل برسانند.

سال گذشته برای بهمن موتور سال پرباری بود و حتی در واپسین لحظات سال ۱۴۰۰ فروش دو محصول مدرن و به‌روز فیدلیتی و دیگنیتی متوقف نشد. تولید انبوه این دو خودرو موفقیت بزرگی برای بهمن موتور بود و جسارت این کمپانی را برای برنامه‌های آتی افزایش داد. هشتمین مرحله فروش دیگنیتی و فیدلیتی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ رکورد تعداد مراحل فروش محصولات خودرویی را شکست.

از دیگر برنامه‌هایی که محقق شد، امضای تفاهم نامه‌ای بین شرکت بهمن موتور با امدادخودرو ایران بود. این دو شرکت با یکدیگر قراردادی منعقد کردند تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای مشتریان بهمن موتور، امداد خودرو ایران به صورت ۲۴ ساعته نسبت به خدمات‌دهی و امدادرسانی اقدام کنند. در این تفاهم‌نامه همکاری و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های امداد خودرو ایران به منظور پوشش ۲۴ ساعته محصولات بهمن موتور مورد تأکید قرار گرفته است.

دیگنیتی پرستیژ و بهمن رسپکت

همچنین یکی دیگر از حرکات مثبت بهمن موتور، همکاری‌های مفید این شرکت با کانون جهانگردی اتومبیلرانی ایران است که در کنار خدمات امدادخودرو ایران، این گروه خودروسازی را تبدیل به یکی از بزرگترین خدمات‌دهندگان ۲۴ ساعته خواهد کرد و مشتریان را در سطح رضایتمندی مطلوبی قرار خواهد داد. با وجود همه این‌ها بهمن موتور در طی سال برنامه‌های متنوعی دارد که به واسطه آن می‌تواند مجموعه این خدمات را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه کند.

از جمله اقداماتی که در راستای توسعه این شرکت انجام شده، گسترش فضای کارخانه از ۲۵۰ هزار متر مربع به ۳۵۰ هزار متر مربع است. علاوه بر این گسترش محسوس، راه‌اندازی خطوط تولید فیدلیتی و سالن پرس شاپ و سالن ساین آف نیز از جمله سرمایه‌گذاری‌های این شرکت بوده است. یکی از اقدامات مهم و قابل ستایش بهمن موتور، راه‌اندازی خط تست مخصوص و ایجاد محیطی برای شبیه‌سازی و آنالیز خودرو در جاده‌های پرشیب و نامسطح است و همین عامل باعث رضایت و کیفیت خوب محصولات شده است.

یکی از دستاوردهای مهمی که گروه خودروسازی بهمن در سال گذشته داشته، کسب رتبه A و رتبه‌بندی اعتباری کوتاه‌مدت A1 از موسسه اعتباری پایا است. گروه بهمن و زیرمجموعه‌های آن اولین خودروسازی هستند که توانسته‌اند چنین امتیازی را در کشور دریافت کنند. از جمله مزایای دریافت این نشان می‌تواند این باشد که در تأمین مالی از بازار سرمایه موثر واقع می‌شود و نمره اعتباری بالا می‌تواند در سیستم بانکی ملاک خوبی قرار بگیرد.

دیگنیتی پرستیژ و بهمن رسپکت

آن‌طور که در آذرماه ۱۴۰۰ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تأیید وزارت صمت اعلام کرده دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی رده کیفی ۵ ستاره را دریافت کرده‌اند که نشان از قابل قبول بودن این خودروها است. خوشبختانه هر محصولی که تا به امروز در خط تولید بهمن موتور قرار گرفته با برنامه‌ریزی بوده است. به طوری که همزمان با تولید آن خودرو خدمات پس از فروش و تأمین کیفیت قطعات آن نیز لحاظ شده است.

از دیگر اقدامات مهم گروه خودروسازی بهمن در راستای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و در نتیجه کسب رضایت مشتریان خود، راه‌اندازی واحد سی اچ سی (CHC) است. این واحد ورای خدمت‌رسانی‌های کوتاه‌مدت است و مشتریان در این واحد می‌توانند نیازهای درازمدت خود را مد نظر قرار دهند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.