تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر : 63133

فونیکس ، برند لوکس چری و مدیران خودرو در ایران

فونیکس ، برند لوکس چری و مدیران خودرو در ایران

فونیکس ، برند لوکس چری و مدیران خودرو در ایران تبلیغات محیطی نشان می‌دهند فونیکس به عنوان برند لوکس چری و مدیران خودرو در ایران خواهد بود. به احتمال زیاد چری تیگو ۸ پرو نیز با برند Fownix ب..

فونیکس ، برند لوکس چری و مدیران خودرو در ایران

تبلیغات محیطی نشان می‌دهند فونیکس به عنوان برند لوکس چری و مدیران خودرو در ایران خواهد بود. به احتمال زیاد چری تیگو ۸ پرو نیز با برند Fownix به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده محصولات چری به تازگی تبلیغات محیطی نشان تجاری فونیکس را شروع کرد که طبق آن قرار است از این پس محصولات لوکس نشان چری را با این برند به بازار عرضه کند. از این رو احتمالا در آینده نزدیک شاهد عرضه تیگو ۸ پرو با برند جدید Fownix به بازار خواهیم بود.

عرضه محصولات لوکس مدیران خودرو با برند فونیکس

شرکت مدیران خودرو با توجه به تحریم‌های بین‌المللی و سیاست‌های جدیدی که در نظر گرفته است قصد دارد محصولات لوکس خود را با نشان تجاری فونیکس به بازار عرضه کند.

گفتنی است فونیکس که به صورت Phoenix نوشته می‌شود به معنای ققنوس است؛ پرنده‌ای که پس از ۵۰۰ سال عمر خود را آتش زده و از خاکستر آن پرنده جدیدی متولد می‌شود، اما مدیران خودرو فونیکس را با نوشتار Fownix معرفی کرده‌اند که در خصوص ریشه معنایی آن اطلاعاتی از سوی مدیران خودرو ارائه نشده است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است مدیران خودرو قصد دارد طی هفته‌های آینده چری تیگو ۸ پرو را با نشان Fownix به بازار عرضه کند. علاوه بر این، در آینده نزدیک نیز سایر محصولات لوکس چری با این نشان تجاری توسط مدیران خودرو تولید و روانه بازار خواهند شد.

منبعاسب بخارمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.