تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 25114

فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اوپو در راه است

فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اوپو در راه است

فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اوپو در راه است فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اوپو در آستانه رونمایی قرار دارد. کمپانی OPPO با انتشار یک تیزر ویدیویی، از معرفی super flash charge جدید خود در تاریخ ۱۵ ژوئیه خبر داد.
در دنیای امروز، تکنولوژی با سرعت سرسام آوری پیش می‌رود؛ اما در یک زمینه جا مانده است: باتری گجت های الکترونیکی!
فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اوپو در تاریخ ۲۵ تیر معرفی خواهد شد به همین دلیل، ما ناچاریم هر روز دستگاه‌های خود را ‌شارژ کنیم و تولیدکنندگان برای تسهیل این امر، فناوری شارژ سریع را معرفی کرده‌اند. البته اپل و سامسونگ رویکرد محافظه کارانه‌ای نسبت به این موضوع دارند؛ ولی کمپانی‌های چینی مانند OPPO سرعت شارژ را به نرخ دیوانه‌واری رسانده‌اند. گام بعدی اوپو در این مسیر، ارائه شارژر ۱۲۵ وات است.
-wp-content/uploads/2020/07/oppo.mp4 هم‌اکنون گوشی اوپو رینو ایس از فناوری SuperVOOC 2.0 Flash Charge 65W استفاده می‌کند. ولی اخیرا شیائومی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات خود با نام Super Charge Turbo رونمایی کرد. به لطف این تکنولوژی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ی..

فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اوپو در راه است

فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اوپو در آستانه رونمایی قرار دارد. کمپانی OPPO با انتشار یک تیزر ویدیویی، از معرفی super flash charge جدید خود در تاریخ ۱۵ ژوئیه خبر داد.

در دنیای امروز، تکنولوژی با سرعت سرسام آوری پیش می‌رود؛ اما در یک زمینه جا مانده است: باتری گجت های الکترونیکی!

فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات اوپو در تاریخ ۲۵ تیر معرفی خواهد شد

به همین دلیل، ما ناچاریم هر روز دستگاه‌های خود را ‌شارژ کنیم و تولیدکنندگان برای تسهیل این امر، فناوری شارژ سریع را معرفی کرده‌اند. البته اپل و سامسونگ رویکرد محافظه کارانه‌ای نسبت به این موضوع دارند؛ ولی کمپانی‌های چینی مانند OPPO سرعت شارژ را به نرخ دیوانه‌واری رسانده‌اند. گام بعدی اوپو در این مسیر، ارائه شارژر ۱۲۵ وات است.

هم‌اکنون گوشی اوپو رینو ایس از فناوری SuperVOOC 2.0 Flash Charge 65W استفاده می‌کند. ولی اخیرا شیائومی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات خود با نام Super Charge Turbo رونمایی کرد. به لطف این تکنولوژی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یک گوشی هوشمند در مدت ۷ دقیقه از صفر تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. برای فول شارژ شدن آن هم تنها ۱۰ دقیقه دیگر زمان نیاز است. حالا ظاهرا اوپو می‌خواهد با معرفی سوپر فلش شارژ جدید خود، جایگاهش را باز پس بگیرید.

بیشتر بخوانید: حقیقت‌ها و شایعات پیرامون شارژ سریع گوشی های هوشمند

البته رونمایی از این تکنولوژی به معنای آماده‌ی استفاده بودن آن در گوشی های هوشمند نیست و مصرف کنندگان نهایی برای بهره بردن از شارژ سریع ۱۲۰ وات اوپو، باید اندکی منتظر بمانند. به هر حال امکان فول شارژ کردن یک گوشی موبایل در زمانی حدود ۱۵ دقیقه، ارزش انتظار را دارد.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.