تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۱۱
کد خبر : 68003

فصل ششم پیکی بلایندرز ؛ داستان، تاریخ پخش و هرآنچه باید بدانید

فصل ششم پیکی بلایندرز ؛ داستان، تاریخ پخش و هرآنچه باید بدانید

فصل ششم پیکی بلایندرز ؛ داستان، تاریخ پخش و هرآنچه باید بدانیدپخش فصل ششم پیکی بلایندرز – Peaky Blinders به‌زودی آغاز می‌شود و در این مقاله می‌توانید تمامی اطلاعات ضروری در رابطه با آن را مطالعه کنید…

فصل ششم پیکی بلایندرز ؛ داستان، تاریخ پخش و هرآنچه باید بدانید

پخش فصل ششم پیکی بلایندرز – Peaky Blinders به‌زودی آغاز می‌شود و در این مقاله می‌توانید تمامی اطلاعات ضروری در رابطه با آن را مطالعه کنید.

تا اینجا، جزئیات و اطلاعات نسبتا خوبی از فصل ششم پیکی بلایندرز ‌در دسترس قرار گرفته است که آن‌ها را در این مطلب جمع‌آوری کرده‌ایم. در فصل پنجم، اوضاع برای «تامی» و گروهش به بدترین نقطه‌ی ممکن رسید. ترور «آسوالد ماسلی» ناموفق بود، تعدادی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی جان خود را از دست دادند و تامی که تصاویر همسر فقیدش «گریس»، از ذهنش خارج نمی‌شود، تصمیم گرفت تا خودکشی کند.

فصل ششم پیکی بلایندرز

با اینکه می‌دانیم تامی زنده مانده است اما نمی‌دانیم چگونه، آیا کسی جلوی او را گرفته است یا در نهایت نتوانسته ماشه را بکشد. با نزدیک شدن داستان به جنگ جهانی دوم، اوضاع در فصل ششم برای این خانواده حتی پیچیده‌تر هم خواهد شد. متاسفانه با مرگ غیرمنتظره‌ی «هلن مک‌کروری» در نقش «پالی»، حالا این شخصیت هم حضور ندارد تا به خانواده کمک کند.

تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز

طبق اعلام بی‌بی‌سی، قسمت اول فصل ششم که «روز سیاه» نام دارد، در تاریخ ۲۷ فوریه (یکشنبه، ۸ اسفند) پخش خواهد شد. همه‌ی فصل‌های این سریال، ۶ قسمتی بوده‌اند و می‌توان انتظار داشت که فصل پایانی هم شامل ۶ اپیزود باشد.

فصل ششم پیکی بلایندرز

«امت جی. اسکنلن» که نقش «بیلی گرید» را بازی می‌کند، فصل ششم را «قوی» توصیف کرده و در رابطه با آن گفته است: «من فیلم‌نامه را خوانده‌ام که البته شاید تغییر کند اما شما را ناامید نمی‌کند. استیون [نایت] یک استاد است».

داستان با فصل ششم به پایان نمی‌رسد

احتمالا می‌دانید که پیکی بلایندرز با این فصل به پایان می‌رسد. این خبر در همان روزهای اولیه‌ی فیلم‌برداری فصل ششم، از سوی استیون نایت اعلام شد: «این سریال تلویزیونی تمام خواهد شد اما داستان به شکل دیگری ادامه پیدا خواهد کرد».

در نتیجه، به نظر می‌رسد که نقطه‌ی پایانی این مجموعه، یک «فیلم سینمایی» باشد که احتمالا ساخت آن از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. البته احتمال دارد که یک یا دو سریال فرعی هم پیرامون پیکی بلایندرز ساخته شود.

نایت در این رابطه گفته است: «احساس کردیم ایده‌ی خوبی است که به جای ساخت فصل هفتم، این مجموعه را به سینما بیاوریم. من واژه‌ی اسپین‌آف را دوست ندارم اما سریال‌هایی تولید خواهند شد که از پیکی الهام گرفته‌اند و به بعضی از شخصیت‌های آن می‌پردازند».

فصل ششم پیکی بلایندرز

این سریال همواره سینمایی بوده است، از فیلم‌برداری درجه‌ یک تا موسیقی‌ متن درخشان و بازی‌های فوق‌العاده‌ی بازیگران. با این تفاصیل، یک اثر سینمایی می‌تواند اتفاق خوبی برای مجموعه باشد. استیون نایت در حال نگارش فیلم‌نامه‌ی آن است و ظاهرا این فیلم، دنباله‌ای نخواهد داشت و داستان را به طور کامل، به پایان می‌رساند.

نایت در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود که از ابتدا قصد داشته تا مجموعه را در دوران جنگ جهانی دوم به پایان ببرد اما احتمال دارد که نسخه‌ی سینمایی از آن دوران هم عبور کند. «این پایانِ یک امپراطوری است. ما وارد جنگ جهانی دوم می‌شویم و پس از آن، دیگر چیزی به نام امپراطوری وجود ندارد. اما در این مورد تجدیدنظر کرده‌ام و می‌خواهم به داستان، بعد از جنگ جهانی هم بپردازم. می‌خواهم آن را ادامه دهد و ببینم پس از جنگ، چه اتفاقاتی رخ می‌دهد». او در پایان می‌گوید: «فصل ششم را به چشم پایانِ یک آغاز نگاه می‌کنم».

تیم بازیگری

در پایان فصل پنجم، دیدیم که تامی شلبی ظاهرا دیوانه شده و دیگر نمی‌خواهد زنده باشد. برای او و گروهش پاپوش درست می‌شود و آسوالد ماسلی هم زنده می‌ماند. ماسلی در فصل ششم هم حضور خواهد داشت و بازگشت «سم کلفلین» تایید شده است.

فصل ششم پیکی بلایندرز

داستان از همان‌جایی آغاز می‌شود که فصل قبل تمام شده بود، «کیلین مورفی» مسلما چهره‌ی اصلی سریال است و در کنار او، «پاول اندرسون» در نقش «آرتور شلبی»، «فین کول» در نقش «مایکل گری» و «سوفی راندل» در نقش «آیدا تورن» حضور دارند.

با توجه به تریلرهای منتشر شده، می‌دانیم که «تام هاردی» در نقش «آلفی سالامونز» هم در این فصل حضور دارد.

اما شاهد نقش‌آفرینی چند چهره‌ی جدید هم خواهیم بود. «کنراد خان» که بازی در سریال «آینه سیاه» را در کارنامه دارد، در قسمت اول حاضر خواهد بود اما نمی‌دانیم چه نقشی دارد. «جیمز فرش‌ویل» و «امبر اندرسون» دو بازیگر دیگری هستند که هنوز نقش‌هایشان مشخص نیست.

فصل ششم پیکی بلایندرز

بازیگر سرشناس انگلیسی، «استیون گراهام» هم در این فصل، نقشی کلیدی ایفا می‌کند و ظاهرا با شلبی‌ها در جنگ است اما جزئیاتی از شخصیت او در دست نیست. استیون نایت تایید کرده که گراهام نقش «آل کاپون» را برعهده نخواهد داشت.

همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، یکی از بازیگرانی که متاسفانه بازنمی‌گردد، هلن مک‌کروری است که مدتی قبل به دلیل ابتلا به سرطان، چشم از جهان فروبست. خاله پالی، یکی از چهره‌های دوست‌داشتنی مجموعه بود که جای خالی‌اش در فصل پایانی حس خواهد شد.

مک‌کروری فقید قصد حضور در سریال را داشت اما بیماری‌اش اجازه نداد تا در هیچ سکانسی به ایفای نقش بپردازد. سریال، غیبت این شخصیت را به شکل دیگری توجیه خواهد کرد.

فصل ششم پیکی بلایندرز

دیگر بازیگران تایید شده برای این فصل، عبارتند از: «ناتاشا اوکیف» در نقش «لیزی»، «هری کرتون» در نقش «فین شلبی»، «پکی لی» در نقش «جانی داگز» و «دریل مک‌کورمک» در نقش «عیسی».

«کیت فیلیپس» در نقش «لیندا شلبی» هم طبق شنیده‌ها، در سریال حاضر است. می‌توان انتظار داشت که آنابل والیس در نقش «گریس شلبی» را نیز در قالب فلش‌بک یا توهمات تامی ببینیم. آخرین بازیگری که در این فصل با او ملاقات می‌کنید، «آنیا تیلور-جوی» در نقش «جینا گری» است.

آیا بازیگری مشهوری به‌صورت افتخاری در این فصل حضور دارد؟

به گفته‌ی استیون نایت، ستارگان و سلبریتی‌های مشهوری خواستار حضور در این سریال بوده‌اند؛ همانند «ساموئل ال. جکسون»، «برد پیت»، «اسنوپ داگ» و «اِیسَپ راکی».

فصل ششم پیکی بلایندرز

هنوز مشخص نیست که آیا چهره‌ی مشهوری در این فصل حضور دارد یا خیر اما اگر هم باشد، سازندگان تلاش کرده‌اند تا آن را مخفی نگه دارند و باید منتظر غافل‌گیری‌های جذابی باشیم. در این میان، حضور اسنوپ داگ، اتفاق بامزه‌ای است و طرفداران مسلما انتظار چنین چیزی را ندارند.

تریلر فصل ششم

اولین تریلر فصل پایانی، مدتی قبل منتشر شد و مطابق انتظار، سیاه‌تر از همیشه است. در نمای اول، می‌توانید تامی را مشاهده کنید که قدم می‌زند و به چیزی یا فردی نامشخص شلیک می‌کند. همچنین مایکل را می‌بینیم که با کمک همسرش جینا، امپراطوری خود را به وجود آورده است و با کشتی از راه می‌رسد؛ او ظاهری شبیه به رئیس‌های مافیا دارد.

در همین حین، آرتور کنترل خود را از دست داده و نازی‌ها در اروپا در حال پیشروی هستند. از لینک زیر می‌توانید اولین تریلر فصل ششم را تماشا کنید.

اولین تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز منتشر شد

داستان فصل ششم؛ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

طبق وعده‌های استیون نایت، اتفاقات این فصل از هر چیزی که تاکنون تماشا کرده‌اید، جذاب‌تر و بهتر است. او پس از نگارش فیلم‌نامه‌ی فصل ششم، گفته بود: «بهترین چیزی است که نوشته‌ام».

همان‌طور که بالاتر هم گفتیم، داستان دقیقا از همان جایی آغاز می‌شود که فصل قبل تمام شده بود، بنابراین اولین تصویری که خواهیم دید، تامی است که اسلحه را روی سرش گذاشته است.

تامی احتمالا می‌خواهد بفهمد چه کسی به او خیانت کرد و چرا ترور آسوالد ماسلی به یک فاجعه تبدیل شد. خبرچین چه کسی است؟ مایکل؟ بیلی گرید؟ جانی داگز؟ همه‌ی این آدم‌ها مظنون به حساب می‌آیند.

البته اکثر طرفداران، بیلی را مقصر اصلی می‌دانند که چندان هم دور از ذهن نیست. اعضای گروه شلبی، بیلی را تهدید کردند، فریب دادند و از نظر فیزیکی و روانی، شکنجه‌اش کردند. بنابراین مظنون اول او خواهد بود.

فصل ششم پیکی بلایندرز

جالب است بدانید که از دید سازندگان، هر ۵ فصل پیشین، «بخش اول» بوده‌اند و از اینجا به بعد، وارد «بخش دوم» می‌شویم. می‌توان انتظار داشت که بعضی از داستان‌های فرعی، نیمه‌کاره رها شوند یا به شکل دیگری ادامه پیدا کنند.

ما همچنین می‌دانیم که فصل ششم، خانواده‌ی جینا و آدم‌های پیرامون آسوالد ماسلی را بیشتر بررسی می‌کند. شما اعضای خانواده‌ی جینا را بهتر می‌شناسید و با دنیای آسوالد ماسلی بهتر آشنا می‌شوید. همان‌طور که می‌دانید، جینا آمریکایی است و از یک خانواده‌ی قدرتمند آمریکایی می‌آید که خلافکار نیستند، اما نقاط سیاهی دارند و در فصل ششم، آن‌ها در کانون توجه قرار خواهند گرفت.

در دنیای واقعی، آسوالد ماسلی در سال ۱۹۳۶ ازدواج کرد و «آدولف هیتلر» به عنوان یکی از دوستان نزدیکش، در مراسم عروسی حاضر شد. با توجه به نقش «وینستون چرچیل» در سریال، احتمال دارد که هیلتر را هم در این فصل ببینیم.

طبق شایعات، «روآن آتکینسون» نقش هیتلر را برعهده خواهد داشت اما بعضی از منابع خبری این مسئله را تکذیب کرده‌اند. این شایعه از آنجایی آغاز شد که استیون نایت گفت یک چهره‌ی مشهور تاریخی در فصل ششم حضور دارد که شاید طرفداران را شوکه ‌کند.

فصل ششم پیکی بلایندرز

نایت همچنین گفته که قصد دارد تامی را در پایان سریال به یک «آدم خوب» تبدیل کند: «هدف من همیشه این بوده که [تامی] به رستگاری برسد و در پایان، یک مرد خوب باشد که کارهای خوب انجام می‌دهد».

اما این یک سفر ماجراجویانه‌ی آسان برای تامی نخواهد بود و حالا او از نظر احساسی، شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. «او در برزخ است، دیگر نمی‌تواند بی‌احساس باشد و دارد چیزهای مختلف را حس می‌کند».

«او در لحظه زندگی می‌کرد و به دنبال قدرت بیشتر و پول بیشتر بود. اما زمانی که تاثیرات داروی مسکن از بین می‌رود، او دیگر بی‌احساس نیست، چیزهایی را به یاد می‌آورد و به همین دلیل، به دردسر می‌افتد».

همچنین مطالعه کنید: هرآنچه از سریال Last of Us می‌دانیم؛ تاریخ پخش، بازیگران، داستان

نایت ادامه می‌دهد: «تامی زندانی شده و برای مدتی طولانی، از درون یخ زده بود. تا اینکه با گریس ملاقات کرد و شرایط عوض شد. او درهای روح تامی را باز کرد. اما مرگ گریس باعث شد همه‌ چیز به حالت سابق برگردد. آن درها دوباره بسته شدند، زیرا او کشته شده است».

«گریس یک عنصر نجات‌بخش به حساب می‌آمد که تامی سزاوارش نبود». حالا اما گریس دیگر یک نجات‌دهنده نیست، او برای تامی یک کابوس و یادآوری تلخ است.

شما در روز ۸ اسفند می‌توانید منتظر پخش اولین قسمت از فصل آخر پیکی بلایندرز باشید.

منبعDigitalSpyمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.