تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 586769

فصل دوم سریال خاندان اژدها؛ از زمان پخش، بازیگران و اخبار مهم

فصل دوم سریال خاندان اژدها؛ از زمان پخش، بازیگران و اخبار مهم

فصل دوم سریال خاندان اژدها؛ از زمان پخش، بازیگران و اخبار مهم با اتمام فصل اول سریال خاندان اژدها، گمانه‌زنی‌ها در مورد زمان پخش، بازیگران، داستان و دیگر اخبار مهم House of the Dragon به اوج رسیده است. فصل اول سریال خاندان اژدها، با پایانی شوک‌آور و طوفانی به پایان رسید. پس از ده قسمت

فصل دوم سریال خاندان اژدها؛ از زمان پخش، بازیگران و اخبار مهم

با اتمام فصل اول سریال خاندان اژدها، گمانه‌زنی‌ها در مورد زمان پخش، بازیگران، داستان و دیگر اخبار مهم House of the Dragon به اوج رسیده است.

فصل اول سریال خاندان اژدها، با پایانی شوک‌آور و طوفانی به پایان رسید. پس از ده قسمت درگیری و کشمکش میان جناج سبز (خاندان های‌تاور) و جناح سیاه (خاندان تارگریان)، سرفصل رویداد رقص اژدها، یعنی جنگ داخلی تارگرین‌ها که به دلیل اختلاف بر سر جانشینی ایجاد شده، آغاز خواهد شد. در فصل اول پیش‌درآمد سریال «بازی تاج و تخت» به تهیه‌کنندگی شبکه HBO، شاهد مرگ پادشاه ویسریس تارگرین (با بازی پدی کانسیداین) بودیم.

اگرچه تاکید ویسریس بر سر جانشینی دخترش رینیرا تارگرین (با بازی اما دارسی) به عنوان وارث تخت آهنین هرگز فروکش نکرد، اما ملکه آلیسنت های‌تاور (با بازی اولیویا کوک) و پدرش اتو (با بازی ریس ایفانس) که به عنوان دستیار پادشاه فعالیت داشت، مدعی شدند که ویسریس، در بستر مرگ تصمیم خود را تغییر داده و اگون تارگرین، پسر آلیسنت را به عنوان پادشاه تاج‌گذاری کردند و اکنون همه چیز در معرض جنگی تمام‌عیار قرار گرفته است. اما در فاصله پخش فصل بعدی این سریال، سوالات و کنجکاوی‌هایی در ارتباط با فصل دوم سریال خاندان اژدها به وجود آمده است.

هشدار اسپویل: در ادامه بخش زیادی از داستان فصل اول سریال آورده شده است؛ اگر هنوز این سریال را تماشا نکرده اید، بهتر است از خواندن ادامه متن، پرهیز کنید.

هر آنچه باید در مورد فصل دوم سریال خاندان اژدها بدانیم

تاریخ انتشار فصل دوم House of the Dragons، هنوز مشخص نشده و HBO در این ارتباط خبر موثقی را اعلام نکرده است. با این حال، رایان کوندال، خالق سریال در مصاحبه با نشریه Variety گفت که فیلم‌برداری فصل دوم خاندان اژدها در اوایل سال 2023 آغاز خواهد شد. هم‌چنین در پاسخ به این سوال که آیا پخش سریال نیز در همان سال اتفاق خواهد افتاد یا خیر، عنوان کرد که هنوز چیزی مشخص نیست. پیشتر فصل اول این سریال، با فاصله 14 ماه از آغاز فیلم‌برداری پخش شد. با فرض تکرار این الگو، فصل دوم احتمالا در بهار 2024 پخش خواهد شد، هرچند این صرفا یک حدس است.

خلاصه داستان اپیزود آخر فصل اول خاندان ازدها

فصل اول سریال خاندان اژدها، با مرگ و پایانی خونین به پایان رسید. پرنسس رینیس تارگرین از مقر پادشاهی به دراگون‌استون سفر کرد تا به رینیرا و شاهزاده دیمن تارگرین خبر مرگ ویسریس را اعلام کند و علاوه بر آن اطلاع دهد که اگان توسط جناح سبزها به عنوان پادشاه تاج‌گذاری شده است. رینیرا با شنیدن این خبر دچار زایمان زودرس می‌شود و نوزاد دخترش را از دست می‌دهد. در این حین، دیمن در صدد برنامه‌ریزی برای جنگی زودهنگام بود و رینیرا بر خلاف این تصمیم، قصد داشت تا فورا وارد درگیری نشود، زیرا به گفته او، نمی‌خواست بر مسند آنچه که «قلمرویی از خاکستر و استخوان است»، بنشیند.

در این میان، اتو های‌تاور، مغز متفکر سبزها برای تصاحب تخت آهنین، به دراگون‌استون سفر کرد تا از طرف اگان شرایط صلح را ارائه دهد. رینیرا در پاسخ به این درخواست گفت که نظر خود را به‌زودی اعلام خواهد کرد. در همین حین، سیاهان تحت رهبری تارگرین در حال مقدمه‌چینی برای جلب حمایت اربابان وستروسی از جانشینی رینیرا بودند. هم‌چنین یک لرد مریض به نام کورلیز ولاریون با بازگشت خود از دریا، پس از تشویق همسرش، وفاداری خود را به رینیرا اعلام می‌کند. پسر رینیرا، جاکریس داوطلب می‌شود تا خود پیام‌هایی را برای اتحاد، دیگر اربابان برساند و رینیرا با موافقت از این ایده، او را به همراه لوسریس به این ماموریت می‌فرستد.

رینیرا تارگرین

جاکریس به ایری و وینترفل می‌رود، در حالی‌که کار لوسریس در استورمز اند به پایان می‌رسد. اما در قلعه Storm’s End، لوسریس به طور غیرمنتظره‌ای به وگار برمی‌خورد و درمی‌یابد که اموند تارگرین زودتر از او وارد مقر شده و با لرد بوروس باراتیون وارد مذاکره شده است. بوروس باراتیون از تمایل خود به پیشنهاد اموند خبر می‌دهد که شامل پیمان ازدواج است. ایموند که از بابت از دست دادن چشم خود هم‌چنان از لوسریس کینه به دل دارد، به او می‌گوید که در تلافی این اقدام، یک چشم خود را خود بیرون بیاورد. با این حال، لرد باراتیون، از این رویارویی جلوگیری می‌کند و دستور می‌دهد که هیچ خونی زیر سقف قلعه او ریخته نشود.

پس از آنکه لوسریس سوار بر اژدهای خود، آراکس، از مقر Storm’s End دور می‌شود، ایموند نیز با وگار به تعقیب او می‌پردازد. وگار با سرپیچی از دستور لوسریس، وگار را می‌سوزاند و پس از آنکه لوسریس تصور می‌کند از این جدال جان سالم به در برده، با حمله ناگهانی وگار مواجه می‌شود و به همراه آراکس، جان خود را از دست می‌دهد. ایموند که صرفا قصد داشت لوسریس را بترساند، از حمله وگار حیرت‌زده می‌شود. آخرین سکانس فصل اول خاندان اژدها، با خبر تلخ دیمن به رینیرا، مبنی بر مرگ شاهزاده لوسریس به پایان می‌رسد.

تمدید فصل دوم House of the Dragon

تنها پنج روز پس از پخش فصل اول خاندان اژدها، HBO به طور رسمی از چراغ سبز خود مبنی بر ساخت فصل دوم این سریال خبر داد. اپیزود اول خاندان اژدها با بیش از 10 میلیون مخاطب، به پربیننده‌ترین برنامه تاریخ این شبکه تبدیل شد.

در حالی‌که هنوز از تمدید فصل‌های دیگر خبری نیست، جورج آر.آر مارتین گفته که به عقیده او، پوشش کامل مجموعه دو جلدی نغمه یخ و آتش، در حدود چهار فصل 10 قسمتی به طول خواهد انجامید. این فصل نیز به طور قطع 10 قسمتی خواهد بود.

دیمن تارگرین

تغییرات در تیم سازندگان

درست مانند تارگرین‌ها، تیم سازنده خاندان اژدها نیز دستخوش تغییراتی خواهند شد. پس از پایان تولید فصل 1، میگوئل ساپوچنیک، یکی از خالقان این سریال که وظیفه کارگردانی سه اپیزود از فصل اول را نیز برعهده داشته، از سمت خود، بدون اعلام دلیل رسمی، کناره‌گیری کرد. در این میان، رایان کوندال به عنوان دیگر خالق سریال در سمت خود باقی می‌ماند و ساپوچنیک صرفا در نقش تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهد داشت.

هم‌چنین، آلن تیلور، کارگردان کهنه‌کار سریال Game of Thrones برای پر کردن خلاء ناشی از جدایی ساپوچنیک، به فصل دوم خاندان اژدها می‌پیوندد. او سابقه کارگردانی 7 اپیزود از سریال «بازی تاج‌وتخت» را در کارنامه خود دارد.

فیلم‌برداری فصل دوم خاندان اژدها در کجا انجام خواهد شد؟

فصل اول خاندان اژدها در چندین بخش از اروپا، شامل کورنوال و هرفوردشایر در انگستان، کاسرس در اسپانیا و قلعه مونسانتو در پرتغال فیلم‌برداری شد. انتظار می‌رود فصل دوم نیز در مکان‌های مشابهی فیلم‌برداری شود. تاکنون، اسپانیا تنها لوکیشن تایید شده برای فیلم‌برداری فصل دوم این سریال است.

بازیگران

آیا در فصل دوم نیز شاهد یک جهش زمانی چندین ساله خواهیم بود؟ آیا شخصیت‌های فعلی خواهند مرد؟ هنوز چیزی به قطع مشخص نیست. اما بر اساس داستان، پس از چندین پرش زمانی در فصل اول، احتمالا در فصل دوم با توجه به تمرکز بر رویداد رقص اژدها و جنگ داخلی تارگرین، این پروسه کندتر خواهد شد و احتمالا از گروه بازیگری ثابتی استفاده خواهد شد.

بازیگران اصلی سریال خاندان اژدها:

  • مت اسمیت، در نقش شاهزاده دیمن تارگرین
  • اولیویا کوک، در نقش ملکه آلیسنت های‌تاور
  • اما دارسی، در نقش پرنسس رینیرا تارگرین
  • ریس ایفانس، در نقش اتو های‌تاور
  • ایو بست، در نقش لرد کورلیز ولاریون
  • فابین فرانکل، در نقش سر کریستون کول
  • سونویا میزونو، در نقش میساریا
  • گراهام مک‌تاویش، در نقش سر هرولد وسترلینگ
  • متیو نیدهام، در نقش لریس استرانگ

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.