تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر : 25803

فروش ماشین فقط با ۱ تماس و بدون خروج از خانه

فروش ماشین فقط با ۱ تماس و بدون خروج از خانه

فروش ماشین فقط با ۱ تماس و بدون خروج از خانه ترس از ابتلا به ویروس کرونا و درگیری با بستر بیماری و بیمارستان زندگی این روزهای ما را از حالت عادی و همیشگی خارج کرده است. بنا به نظر پزشکان و متخصصان مراجعات و تعاملات حضوری به شدت امکان بیمار شدن شما و خانواده‌تان را افزایش خواهند داد. اگر بنا به دلایلی قصد فروش ماشین خود در این شرایط را داشته باشید، چه کار خواهید کرد؟
چیزی که معلوم است به خاطر حضور ادامه دار این بیماری در زندگی تمامی افراد بایستی به دنبال راهکارهای ایمن برای امور روزانه خود باشیم. روش‌های مختلفی برای فروش ماشین از جمله مراجعه حضوری به نمایشگاه‌ها، مراکز خرید و فروش خودرو، ملاقات‌های حضوری مختلف برای بازدید از خودرو و … وجود دارد؛ که همه این‌ها می تواند شما را به راحتی در معرض واگیر کرونا قرار دهد. روش دیگری برای فروش ماشینتان بدون خروج از خانه به نظرتان می‌رسد؟!

در ادامه مقاله به بررسی روش‌های مختلف فروش ماشین می‌پردازیم:
۱. مراکز نمایشگاهی خرید و فروش ماشین مراجعه به مراکز خرید و فروش خودرو و نمایشگاه‌های سطح شهر، دو ایراد بزرگ دارد:
خودروی فروشی باید در..

فروش ماشین فقط با ۱ تماس و بدون خروج از خانه

ترس از ابتلا به ویروس کرونا و درگیری با بستر بیماری و بیمارستان زندگی این روزهای ما را از حالت عادی و همیشگی خارج کرده است. بنا به نظر پزشکان و متخصصان مراجعات و تعاملات حضوری به شدت امکان بیمار شدن شما و خانواده‌تان را افزایش خواهند داد. اگر بنا به دلایلی قصد فروش ماشین خود در این شرایط را داشته باشید، چه کار خواهید کرد؟

چیزی که معلوم است به خاطر حضور ادامه دار این بیماری در زندگی تمامی افراد بایستی به دنبال راهکارهای ایمن برای امور روزانه خود باشیم. روش‌های مختلفی برای فروش ماشین از جمله مراجعه حضوری به نمایشگاه‌ها، مراکز خرید و فروش خودرو، ملاقات‌های حضوری مختلف برای بازدید از خودرو و … وجود دارد؛ که همه این‌ها می تواند شما را به راحتی در معرض واگیر کرونا قرار دهد. روش دیگری برای فروش ماشینتان بدون خروج از خانه به نظرتان می‌رسد؟!

فروش ماشین

در ادامه مقاله به بررسی روش‌های مختلف فروش ماشین می‌پردازیم:

۱. مراکز نمایشگاهی خرید و فروش ماشین

مراجعه به مراکز خرید و فروش خودرو و نمایشگاه‌های سطح شهر، دو ایراد بزرگ دارد:

  • خودروی فروشی باید در مدت نامعلومی برای بازدید مشتریان در نمایشگاه به امانت بماند. علاوه بر نداشتن خودروی شخصی در این مدت و ریسک ابتلا به کرونا در این روزها، شما از فرآیند بازدید خودروی خود کاملا بی خبر خواهید ماند. همه این‌ها در صورتی است که مطمئن باشید در این مدت خودروی شما دچار آسیبی نخواهد شد.
  • نوسانات قیمتی گسترده شما را مجبور می کند هر قیمتی که صاحب نمایشگاه پیشنهاد می‌دهد را بپذیرید و معطل نکنید تا بر اثر کاهش قیمت‌ها ضرر نکنید؛ این در حالی است که اطلاع ندارید قیمت صاحب نمایشگاه چقدر با ارزش واقعی ماشین فاصله دارد. علاوه براین در مواردی بنگاه‌داران، قیمت‌های متفاوتی را به فروشنده و خریدار اعلام می‌کنند تا سود بیشتری ببرند.

منطقی که فکر کنید خواهید دید بهتر است تا زمانی که روش‌های بهتری برای فروش ماشین وجود دارند، از این روش استفاده نکنید.

۲.ثبت آگهی در وبسایتها و هماهنگی بازدید از ماشین

ثبت آگهی فروش ماشین در وب‌سایت‌های مختلف آگهی نیز از روش‌های فروش متداول خودرو در ۱۰ سال گذشته است، اگر یک‌بار این روش را امتحان کرده باشید به احتمال زیاد برای همیشه دور آن را خط خواهید کشید؛ آن هم به چند دلیل:

۱)در این روش برای ارزیابی قیمت‌ ماشین خود دارید باید به تعداد زیادی از آگهیهای دیگر زنگ بزنید و قیمت خودرو آن‌ها را بپرسید. نتیجه این نوع تعیین قیمت ممکن است بسیار با ارزش واقعی ماشین شما متفاوت باشد؛ چرا که دو مدل خودروی یکسان، با توجه به موارد زیادی مانند میزان کارکرد و قطعات تعویضی و رنگ‌شدگی می‌توانند قیمت بسیار متفاوتی داشته باشند. مثلا یک دنا پلاس توربو ۲ ایربگ مدل ۹۸ حدود ۲۶۰ میلیون تومان قیمت دارد اما همین خودرو با رنگ‌شدگی کاپوت حداکثر ۲۴۷ میلیون تومان می‌ارزد! می‌بینید که تشخیص قیمت واقعی از روی این قیمت نوع آگهی‌ها کاری بسیار سخت و حتی نشدنی است!

۲) باید از زمان انتشار آگهی مرتب گوش به زنگ باشید و به تلفن‌های مختلف پاسخ بدهید. در بسیاری از موارد در همان تماس متوجه می شوید که افراد اصلا قصد خرید ندارند. ولی شما مجبور هستید از کار و زندگی خود بزنید تا هیچ یک از خریداران احتمالی را از دست ندهید، بلکه خودروی‌تان را به قیمت بالاتری بخرند.

۳) و از همه مهم‌تر، مجبورید با تمامی متقاضیان خرید برای بازدید از خودرو قرار بگذارید. علاوه بر اتلاف وقت زیاد برای هماهنگی این بازدیدها و نتیجه گیری بسیار کم، چنین مراجعاتی در دوران کرونا بسیار خطرناک خواهد بود.

۳. فروش بدون دردسر و بدون هزینه خودرو، فقط با ۱ تماس از منزل

این روش که به عنوان یکی از جدید‌ترین و بهترین روش‌های خرید و فروش ماشین، مدت‌هاست در کشورهای سرتاسر دنیا رواج دارد و البته چند سالی است که در ایران نیز توسط شرکت همراه مکانیک اجرا می‌شود. برای استفاده از این خدمت باید مراحل زیر را طی کنید:

  • با مراجعه به وبسایت همراه مکانیک و صفحه فروش سفارشی خودرو در اینجا درخواست فروش خود را ثبت کنید.
  • در کوتاه‌ترین زمان مشاور همراه مکانیک با شما تماس می‌گیرد و طبق نظر شما، زمانی را برای مراجعه و بازدید کارشناس ویژه خودرو تعیین می‌کند. کارشناس خودرو نیز فقط یک بار از ماشین شما بازدید می‌کند و ضمن تهیه عکس و گزارش کارشناسی کامل، قیمت ماشین شما را تعیین می‌کند. ضمنا تمامی این اقدامات، بدون دریافت هیچ هزینهای از شما انجام خواهند شد.
  • در این مرحله، یک مشاور فروش خودرو به شما اختصاص داده می‌شود. مشاور اختصاصی شما خودرو را در نمایشگاه خودروهای کارشناسیشده همراه مکانیک به آدرس و تمام کانالهای دسترسی به خریداران آگهی می‌کند و به عنوان کارشناس این خودرو به تلفن افراد پاسخ می‌دهد تا بتواند بهترین خریدار را برای شما پیدا کند.
  • در آخرین مرحله پس از بازدید کارشناس خودرو به همراه خریدار و انجام توافق نهایی، در حضور خریدار خودرو دوباره کارشناسی می‌شود. سپس تمام مراحل تنظیم و عقد قرارداد یا همان قولنامه در محل با همکاری مشاور حقوقی همراه مکانیک انجام خواهید شد تا خیالتان از بابت تمامی مسائل حقوقی فروش خودرو راحت باشد. در این فرآیند، به خریدار نیز ضمانت کارشناسی خودرو و پرداخت خسارت داده می‌شود. در تمام مراحل بالا به هیچ وجه لازم نیست برای فروش خودرو به جایی مراجعه کنید یا از منزلتان به جز برای امضا قرارداد خارج شوید.

همراه مکانیک این ضمانت را به شما می‌دهد که خودرو شما حداکثر در ۷ روز با قیمت خوب فروخته خواهد شد، همانطور که میتسوبیشی ASX مشتری عزیز ما که در تصویر زیر آن را می‌بینید، در ۳ روز و با اولین بازدید فروخته شد.

فروش ماشین

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.