تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
کد خبر : 66700

فروش فونیکس تیگو ۸ پرو با همان قیمت سرسام آور در نمایندگی های مدیران خودرو ادامه دارد!

فروش فونیکس تیگو ۸ پرو با همان قیمت سرسام آور در نمایندگی های مدیران خودرو ادامه دارد!

فروش فونیکس تیگو ۸ پرو با همان قیمت سرسام آور در نمایندگی های مدیران خودرو ادامه دارد!با وجود ممنوعیت فروش فونیکس تیگو ۸ پرو توسط سازمان حمایت، نمایندگی های مدیران خودرو همچنان مشغول فروش این خودرو با..

فروش فونیکس تیگو ۸ پرو با همان قیمت سرسام آور در نمایندگی های مدیران خودرو ادامه دارد!

با وجود ممنوعیت فروش فونیکس تیگو ۸ پرو توسط سازمان حمایت، نمایندگی های مدیران خودرو همچنان مشغول فروش این خودرو با همان قیمت سرسام آور هستند.

مدتی پیش سازمان حمایت برای مدیران خودرو محدودیت‌هایی در فروش خودروی تیگو ۸ پرو اعمال کرد و خاطرنشان ساخت که نحوه قیمت گذاری این شرکت برای چنین خودرویی خارج از چارچوب و عرف بازار است. اکنون می‌بینیم که مدیران خودرو بدون توجه به محدودیت‌های سازمان حمایت، شرایط فروش این کراس اوور را همچنان اعلام می‌کند اما ماجرا چیست؟

فروش فونیکس تیگو ۸ پرو بدون توجه به ممنوعیت‌ها

برخی از کاربران در فضای مجازی تصاویری را منتشر کردند که نشان می‌دهد برخی از نمایندگی‌های این خودروساز بخش خصوصی، همچنان تیگو ۸ پرو را در قالب عرضه سازمانی و با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان انجام می‌دهند. آخرین طرحی که ما از آن اطلاع داریم به تاریخ ۹ بهمن بر می‌گردد اما مگر مدیران خودرو ممنوع نشده است؟

سازمان حمایت همچنان نسبت به این اعلام شرایط بی‌اطلاع است و بیانیه‌ای هم در خصوص عرضه و فروش فونیکس تیگو ۸ پرو منتشر نکرده است. آخرین بیانیه این سازمان مربوط به ممنوعیت مدیران خودرو برای عرضه همین خودرو با قیمت گذاری دلخواه است.

البته شاید سازمان حمایت ممنوعیت فروش این خودرو را برداشته باشد و به مدیران خودرو اجازه عرضه تیگو ۸ پرو را با همان قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان داده باشد.

فروش فونیکس تیگو 8 پرو

لازم به ذکر است که فونیکس تیگو ۸ پرو در تاریه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ رونمایی شد و حالا برای راهی شدن به بازار یک گام بیشتر ندارد. پس از معرفی این کراس اوور، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص قیمت گذاری این خودرو انتقاد کرده بود و طی نامه‌ای به شرح زیر خواستار ارسال مدارک توجیهی شده بود:

پیرو نامه شماره ۳۷۰/۴۰۰/۴۶۹۶۷ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ در ارتباط با ارائه اسناد و مدارک مرتبط با نحوه تعیین قیمت خودروی تیگو ۸ پرو و نظر به اینکه حسب بررسی‌های اولیه انجام شده، تعیین قیمت انجام شده فاقد توجیه‌های محاسباتی است. ضمن تسریع در ارسال مدارک خواسته شده، طی نامه مذکور و حذف تمامی اطلاعیه‌های فروش صادره از سوی شرکت اصلی و نمایندگی‌های فروش، از هرگونه فروش و ایجاد تعهد و تحویل خودروی تیگو ۸ پرو با قیمت اعلامی آن شرکت تا زمان بررسی و اعلام نظر پیرامون این موضوع خودداری شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.