تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 66031

فروش اقساطی شاسی بلند FMC SX5 با تخفیف ۳۸ میلیونی

فروش اقساطی شاسی بلند FMC SX5 با تخفیف ۳۸ میلیونی

فروش اقساطی شاسی بلند FMC SX5 با تخفیف ۳۸ میلیونی شرکت فردا موتورز فروش نقدی و اقساطی شاسی بلند FMC SX5 را ویژه بهمن ۱۴۰۰ آغاز کرد. موعد تحویل در این طرح ۱۲۰ روز کاری خواهد بود.
در شرایطی ..

فروش اقساطی شاسی بلند FMC SX5 با تخفیف ۳۸ میلیونی

شرکت فردا موتورز فروش نقدی و اقساطی شاسی بلند FMC SX5 را ویژه بهمن ۱۴۰۰ آغاز کرد. موعد تحویل در این طرح ۱۲۰ روز کاری خواهد بود.

در شرایطی که کراس اوور جدید فردا موتورز با نام FMC T5 به زودی رونمایی خواهد شد، این شرکت شرایط فروش اقساطی کراس اوور پیشین خود را تمدید کرده است.

در این شرایط فروش شاسی بلند FMC SX5 به دو صورت نقدی و اقساطی به مشتریان عرضه خواهد شد. در طرح نقدی، متقاضیان هزینه خودرو را طی ۴ مرحله پرداخت کرده و از تخفیف ۳۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومانی بهره‌مند خواهند شد. علاقه‌مندان برای خرید اقساطی خودرو FMC SX5 می‌توانند با پیش پرداخت سه مرحله‌ای و اقساط ۱۵ ماهه بدون کارمزد برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

موعد تحویل در این طرح ۱۲۰ روز کاری اعلام شده است و تمامی هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری از سوی شرکت پرداخت خواهد شد. افرادی که قصد خرید این محصولات را دارند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فردا موتورز اقدام به انجام این کار کنند یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۸۶۴۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلند FMC SX5

قیمت خودرو۷۴۹ میلیون تومان
اقساطینقدی
پرداخت نقدی ۳۰ درصد۲۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانپرداخت نقدی ۳۰ درصد۲۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
چک یک ماهه ۱۰ درصد۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانچک یک ماهه ۱۰ درصد۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
چک دو ماهه ۱۰ درصد۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانچک دو ماهه ۱۰ درصد۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
تعداد اقساط۱۵تخفیف خرید نقدی۳۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان
مبلغ اقساط بدون کارمزد۲۰ میلیون تومانالباقی وجه پس از کسر سود مشارکت در زمان تحویل
زمان تحویل۱۲۰ روززمان تحویل۱۲۰ روز
نکته: اقساط قابل پرداخت طی چک‌های سه ماهه – کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری بر عهده شرکت می‌باشد – مالیات بر ارزش افزوده و بیمه بدنه به عهده مشتری می‌باشد

با فردا SX5 بیشتر آشنا شوید

فردا ‌SX5 در واقع همان دانگ فنگ X5 است که با داخلی‌سازی ۲۰ درصد و توسط فردا موتورز به بازار کشور عرضه می‌شود. این کراس اوور با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴A92 روانه بازار می‌شود که می‌تواند قدرت ۱۲۴ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سه گذاشته شده است. این جعبه دنده حالت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک، حالت برفی و حالت اسپرت را در خود دارد.

شاسی بلند FMC SX5 با امکانات قابل قبولی روانه بازار کشور می‌شود که کروز کنترل، نمایشگر لمسی، کامپیوتر سفر، سنسور باد لاستیک، فرمان کمک برقی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور،‌ سانروف، کنترل شروع حرکت در سربالایی و تهویه الکتریکی، نمونه‌ای از آن‌ها هستند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.