تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر : 66761

فروشگاه لیون کامپیوتر در شهر رشت افتتاح شد

فروشگاه لیون کامپیوتر در شهر رشت افتتاح شد

فروشگاه لیون کامپیوتر در شهر رشت افتتاح شدفروشگاه لیون کامپیوتر که از جمله فروشگاه های معتبر داخلی است، علاوه بر شعبه تهران، اقدام به تأسیس و افتتاح شعبه رشت خود کرده است.
اولین فروشگاه خارج از تهران ..

فروشگاه لیون کامپیوتر در شهر رشت افتتاح شد

فروشگاه لیون کامپیوتر که از جمله فروشگاه های معتبر داخلی است، علاوه بر شعبه تهران، اقدام به تأسیس و افتتاح شعبه رشت خود کرده است.

اولین فروشگاه خارج از تهران لیون کامپیوتر در شهر رشت راه اندازی شد و اکنون مشتریان علاوه بر خرید آنلاین می‌توانند با مراجعه حضوری نسبت به خرید اقدام کنند. به گزارش گجت نیوز، قرار است که فروشگاه‌های دیگری نیز در سایر شهرهای کلان ایران از جمله اصفهان، شیراز، تبریز، قزوین و مشهد افتتاح شود.

افتتاح شعبه رشت فروشگاه لیون کامپیوتر

در افتتاحیه این فروشگاه اهالی رسانه (گجت نیوز، ویجیاتو، سخت افزار مگ و پیوست) و مدیران مجموعه لیون کامپیوتر رأس ساعت ۶ صبح سه شنبه عازم شهرستان رشت شدند. آیین افتتاحیه شعبه رشت، حوالی ساعت ۱۵ روز سه شنبه و پس از استراحتی کوتاه در منطقه دیلباب، با حضور موسس و مدیرعامل مجموعه لیون کامپیوتر، سعید حسینی و علی صدرالدینی، مدیر روابط عمومی آغاز شد.

فروشگاه لیون کامپیوتر

دی ماه سال جاری مدیر مجموعه این فروشگاه خاطر نشان ساخت که قرار است به زودی اولین محصول مجموعه لیون کامپیوتر معرفی شود. اکنون این مجموعه با عزمی راسخ توانسته در راستای تحقق اهداف والایی که دارد (برندسازی)، اولین فروشگاه خود را در شهری خارج از تهران تأسیس کند.

رشت اولین مبدأ برای آغاز فعالیت‌های گسترده لیون کامپیوتر خواهد بود و به گفته‌ی سعید حسینی، به زودی شعب دیگری در سراسر کشور و ابتدا شهرهای مهم‌تر افتتاح خواهد کرد. این شیر غران حامی مشتریان خوش‌ذوق ایرانی است و مسیر پیشرفت و توسعه را خواهد پیمود.

همان‌طور که گفته شد، مدیرعامل و موسس لیون کامپیوتر در آغاز افتتاحیه نوید تأسیس شعب دیگر این مجموعه‌ی رو به پیشرفت را داد و وعده داد تا اواخر سال ۱۴۰۱ این مهم محقق خواهد شد. حسینی در خصوص ماهیت فروشگاه‌های لیون کامپیوتر گفت:

خریداران لیون کامپیوتر می‌توانند همچنان به صورت اینترنتی به خریدهای خود ادامه دهند و به تهیه محصولات خود بپردازند. اگر هم تمایل داشته باشند می‌توانند برای بررسی و خرید به صورت حضوری به شعب موجود در تهران و رشت مراجعه کنند. آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است، وجود فروشگاه‌های خدمات پس از فروش لیون کامپیوتر برای خدمت‌رسانی به مشتریان محلی است.

فروشگاه لیون کامپیوتر

وی در ادامه افزود:

بررسی‌ها نشان می‌دهد، تنها ۴ درصد از بازار ایران آنلاین و ۹۶ درصد از ظرفیت بازار در فضای آفلاین است.

به اعتقاد حسینی، آنچه در خریدهای حضوری مهم است، انتقال حس خوب و لمس کردن و دیدن محصول است. مشتری تمایل دارد تا محصول را پیش از پرداخت هزینه، در دست بگیرد و از زوایای مختلف بررسی کند. نکته مهم دیگری که این مدیرعامل خوش ذوق به آن اشاره کرد، خدمات پس از فروشی است که مشتریان به دنبال آن هستند.

در این افتتاحیه از موسس و مدیرعامل لیون کامپیوتر، آقای سعید حسینی سوال شد: چرا شهر رشت را برای تأسیس اولین شعبه خارج از تهران انتخاب کرده‌اید؟ وی در پاسخ به این سوال گفته:

رشت محل تولد من است و شرایطی در اینجا فراهم است که می‌توانم از نزدیک به آزمون و خطا بپردازم. این امکان در شهرهای دیگر وجود نداشت. اکنون می‌توانیم هر مشکل و کمبودی که در بازار خارج از تهران وجود دارد را در رشت بررسی و رفع کنیم. از اینجاست که می‌توانیم بدون نقص به فکر راه اندازی شعب دیگر در شهرهای مهم کشور باشیم.

حسینی هدف اصلی لیون کامپیوتر از ایجاد این فروشگاه‌ها را خلق ارزش‌های جدید دانست و گفت به دنبال رقابت به سایر بازیگران نیستیم، اما همچنان به رقابت و توسعه هم چشم داریم. وی افزود ما برای وارد شدن به هر شهری، ابتدا بازار آن را بررسی کرده و سپس ضعف‌ها، کمبودها و نیازهای آن بازار را رویت می‌کنیم تا در نهایت برای رفع مشکلات شناسایی شده وارد عمل شویم.

فروشگاه لیون کامپیوتر

اما لیون کامپیوتر در فروشگاه‌های فیزیکی خود چه محصولاتی را پوشش می‌دهد؟ آقای حسینی در پاسخ به این سوال اظهار کرد نقطه قوت لیون کامپیوتر، حوزه محصولات سخت افزار کامپیوتر است، ولی تصمیم داریم در آینده نزدیک به حوزه‌های دیگری مثل سخت افزار لپ تاپ، ماشین‌های اداری و حتی گوشی های موبایل هم ورود پیدا کنیم.

پس از برگزاری مراسم افتتاحیه شعبه رشت فروشگاه لیون کامپیوتر، کاروان این مجموعه و اصحاب رسانه به مجموعه گردشگری دیلباب برگشتند تا شب را در این مجموعه گردشگری اقامت داشته باشند. سرانجام امروز، ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، این کاروان به تهران بازگشت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.