تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 54122

فرهادی فیلم "قهرمان" را به جشنواره سارایوو برد

فرهادی فیلم "قهرمان" را به جشنواره سارایوو برد

فرهادی فیلم “قهرمان” را به جشنواره سارایوو برد – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت جشنواره فیلم سارایوو، «قهرمان» جدیدترین ساخته «اصغر فرهادی» که توانست در جشنواره ف..

فرهادی فیلم "قهرمان" را به جشنواره سارایوو برد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت جشنواره فیلم سارایوو، «قهرمان» جدیدترین ساخته «اصغر فرهادی» که توانست در جشنواره فیلم کن امسال برنده جایزه بزرگ هیأت داوران شود، در بخش نمایش در فضای باز جشنواره سارایوو ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

در جشنواره امسال که بیست‌وهفتمین دوره آن است، ۹ فیلم بلند داستانی در بخش مسابقه اصلی جشنواره حضور دارند که از میان آنها می‌توان به «مرثیه لورل» محصول صربستان و مونته نگرو، «چیزهایی که ارزش دارد برای آنها گریه کنید» محصول مجارستان، «آزادی بزرگ» محصول آلمان و اتریش و فیلم «تپه جایی است که شیرها غرش می‌کنند» محصول کوزوو و فرانسه اشاره کرد.

از میان فیلم‌های بخش مسابقه، ۱۱ فیلم مستند نیز شرکت می‌کند که از میان آنها می‌توان به «زمین آشفته» محصول بوسنی و اسپانیا، «آفتابی» محصول گرجستان، «در جستجوی اسب‌ها» محصول بوسنی، هلند و فرانسه و «چشم‌اندازهای مقاومت» محصول صربستان، فرانسه و آلمان اشاره کرد.

این جشنواره امسال از از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ آگوست (۲۲ تا ۲۹ مرداد) برگزار خواهد شد.

فرهادی رئیس هیأت داوران بیست‌وچهارمین جشنواره فیلم سارایوو بوده است.

چرا قهرمانان سریع و خشن نمی‌میرند؟/جاودان‌هایی که حریم قدرت را برای حاکمان امروز حفظ می‌‌کنندسیر ژانر ماجراجویی؛ از کشف گنج‌های بزرگ تا قلع‌وقمع بومی‌های بیگناه/چرا هالیوود به اعماق جنگل سفر می‌کند؟بن فاستر در کنار ویل اسمیت بازی می‌کند

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.