تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 22698

فرزانیان در نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی: امیدواریم در این نمایشگاه مصرف کنندگان از واحدهای تولید به بهترین نحو استفاده کنند

فرزانیان در نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی: امیدواریم در این نمایشگاه مصرف کنندگان از واحدهای تولید به بهترین نحو استفاده کنند

رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار گفت: هدف ما از برپایی این نمایشگاه این است که در سال جهش تولید باید نشان دهیم که هنوز تولید ادامه داشته و توقفی در فعالیت ها ایجاد نشده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی کافه دانش٬ نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی٬ پیش از ظهر امروز دوشنبه …

رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار گفت: هدف ما از برپایی این نمایشگاه این است که در سال جهش تولید باید نشان دهیم که هنوز تولید ادامه داشته و توقفی در فعالیت ها ایجاد نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی کافه دانش٬ نشست خبری هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی٬ پیش از ظهر امروز دوشنبه ۹ تیر ماه ۹۹ با حضور کامبیز معتمد وزیری معاون امور نمایشگاهی و عضو هیات مدیره شهرآفتاب٬ محمد اکبری مدیر عامل شرکت ایران پنکس٬ موسی فرزانیان رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار٬ حمیدرضا غضنفری رئیس هیات مدیره مجمع وارد کنندگان نوشت افزار٬ دکتر حسین برخدا نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم التحریر کشور٬ آرش امیری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب و جمعی از اصحاب رسانه٬ در محل فرهنگستان هنر تهران برگزار شد.

موسی فرزانیان٬ رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار

موسی فرزانیان٬ رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار٬ در ادامه این نشست خبری گفت:‌ این نمایشگاه برای آشنایی واحدهای تولیدی با تجار و مصرف‌کنندگان است و با توجه به اینکه با وجود کرونا انجام کارهای سخت شده ولی هدف ما این است که جریان تولید و کار در این صف هنوز ادامه داشته و در سال جهش تولید باید نشان دهیم که هنوز تولید ادامه داشته و توقفی در فعالیت ها ایجاد نشده است.

وی با تأکید بر اینکه کرونا هیچ خدشه ای در روند تولید ایجاد نکرده است، ادامه داد‌: بزرگترین هدف ما در صنف نوشت افزار این است که تولید کنندگان با دانش روز دنیا در کنار واردکنندگان حضور داشته باشند و امیدواریم در این نمایشگاه مصرف کنندگان از واحدهای تولید به بهترین نحو استفاده کنند.

رئیس اتحادیه صنف نوشت افزار٬ در خصوص افزایش تولیدات داخلی در این بخش گفت: در سال‌های گذشته جامدادی و کیف از اقلامی بود که خیلی از کشور چین وارد می شد،  ولی سال گذشته در ششمین دوره همین نمایشگاه انواع مختلف جامدادی و کیف تولید داخل با کیفیت عالی عرضه شد.

فرزانیان٬ در پایان سخنان خود٬ با اشاره به مشکلاتی که برای برخی اقلام این بخش با مشکل روبه ‌رو شد، گفت: این موضوع باعث شد تولید کنندگان به سمت تولید رفته و در این بخش پیشرفت خوبی داشته باشند زیرا توان لازم برای تولید در کشور وجود دارد.

بنا به این گزارش٬ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و لوازم مهندسی از ۱۴ الی ۱۷ مرداد سالجاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

گفتنی است٬ مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب تهران و کنار عوارضی آزاد راه تهران-قم و در مجاورت حرم مطهر روح‌الله خمینی، و در ضلع جنوبی دانشگاه شاهد واقع شده‌است، مساحت کل نمایشگاه حدود ۱۳۸ هکتار است و این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از طریق اتوبان تهران–قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است.

خبرنگار: محمد رضایی

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.