تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر : 56563

فردا نخستین آیفون ۱ ترابایتی اپل معرفی می‌شود

فردا نخستین آیفون ۱ ترابایتی اپل معرفی می‌شود

فردا نخستین آیفون ۱ ترابایتی اپل معرفی می‌شودمینگ چی کو می‌گوید فردا اپل در رویداد پاییزی معروفش از نخستین آیفون ۱ ترابایتی خود رونمایی خواهد کرد. این می‌تواند گران‌ترین آیفون تاریخ را رقم بزند.
طی سا..

آیفون ۱ ترابایتی اپلفردا نخستین آیفون ۱ ترابایتی اپل معرفی می‌شود

مینگ چی کو می‌گوید فردا اپل در رویداد پاییزی معروفش از نخستین آیفون ۱ ترابایتی خود رونمایی خواهد کرد. این می‌تواند گران‌ترین آیفون تاریخ را رقم بزند.

طی سالیان اخیر، حافظه داخلی آیفون‌ها رو به گسترش بوده است. از آنجا که اپلیکیشن‌ها رو به پیشرفت هستند، نمایشگرها رزولوشن بیشتری را ارائه می‌کنند، دوربین‌ها حالا سنسورهای بزرگ‌تری دارند و ویدیوها با رزولوشن ۴K ضبط می‌شوند چنین انتظاری هم می‌رفت. این بدان معناست که دیگر نمی‌توان با داشتن فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی قانع بود.

آیفون هم اکنون حافظه ۵۱۲ گیگابایتی را هم ارائه می‌کند، اما یکی از تحلیلگران ارشد کمپانی اپل به نام مینگ چی کو پیش‌بینی می‌کند اپل فردا در رویداد پاییزی خودش از نخستین آیفون مجهز به حافظه ۱TB خود رونمایی می‌کند.

گوشی‌های اندرویدی در حال حاضر به لطف پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، می‌توانند ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی را هم ارائه کنند؛ اما از آنجا که آیفون‌ها فاقد پشتیبانی از میکرو اس دی هستند، کاربر فقط باید روی هر حافظه‌ای که به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده حساب کند. این نخستین باری نیست که شایعاتی را در خصوص آیفون مجهز به حافظه ۱TB می‌شنویم. حال باید منتظر ماند و دید که آیا سرانجام چنین چیزی به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر؟

قیمت نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۳ چقدر خواهد بود؟

همچنین با توجه به گران قیمت بودن ذاتی آیفون‌های اپل، ما نمی‌توانیم برآورد کنیم که قیمت یک آیفون با ۱ ترابایت حافظه چقدر می‌تواند باشد. به خصوص این که اگر بخواهید نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۳ پرو مکس که گران قیمت‌ترین عضو سری ۱۳ آیفون‌ها است را تهیه کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.