تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 9823

فرار به شیوه کیمیایی/ کارگردان "خون شد" نیامدنش به نشست خبری را گردن شهاب حسینی انداخت!

فرار به شیوه کیمیایی/ کارگردان "خون شد" نیامدنش به نشست خبری را گردن شهاب حسینی انداخت!

فرار به شیوه کیمیایی/ کارگردان “خون شد” نیامدنش به نشست خبری را گردن شهاب حسینی انداخت! مسعود کیمیایی که از تحریم‌کنندگان جشنواره فیلم فجر امسال است نیامدنش به نشست خبری فیلمش را به اظهارات شهاب حسینی ربط داده است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز پس از اتمام اکران فیلم سینمایی “خون شد” در سینما ملت، خبرنگاران متوجه لغو جلسه نشست خبری این فیلم شدند. پس از آن جمعی از خبرنگاران در کنار جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم و دیگر عوامل آن حاضر شدند که در این جمع، جواد نوروزبیگی از لغو این جلسه به دلیل عدم حضور کیمیایی کارگردان فیلم خبر داد.
وی در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه با کیمیایی برای حضورش در جشنواره صحبت کرده بودم، گفت: وی با آمدن خود به این نشست موافق بود، اما به دلیل صحبت‌های شب گذشته شهاب حسینی در نشست خبری فیلم “شین”،‌ از آمدن به نشست خبری فیلم انصراف داد.
درباره این موضوع مسعود نجفی روابط عمومی جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: بر اساس قانون جشنواره فیلم فجر، نشست خبری فیلمی که کارگردان و مؤلف آن از حضورش در جشنواره فیلم فجر انصراف..

فرار به شیوه کیمیایی/ کارگردان "خون شد" نیامدنش به نشست خبری را گردن شهاب حسینی انداخت!

مسعود کیمیایی که از تحریم‌کنندگان جشنواره فیلم فجر امسال است نیامدنش به نشست خبری فیلمش را به اظهارات شهاب حسینی ربط داده است.

فرار به شیوه کیمیایی/ کارگردان "خون شد" نیامدنش به نشست خبری را گردن شهاب حسینی انداخت! – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز پس از اتمام اکران فیلم سینمایی "خون شد" در سینما ملت، خبرنگاران متوجه لغو جلسه نشست خبری این فیلم شدند. پس از آن جمعی از خبرنگاران در کنار جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم و دیگر عوامل آن حاضر شدند که در این جمع، جواد نوروزبیگی از لغو این جلسه به دلیل عدم حضور کیمیایی کارگردان فیلم خبر داد.

وی در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه با کیمیایی برای حضورش در جشنواره صحبت کرده بودم، گفت: وی با آمدن خود به این نشست موافق بود، اما به دلیل صحبت‌های شب گذشته شهاب حسینی در نشست خبری فیلم "شین"،‌ از آمدن به نشست خبری فیلم انصراف داد.

درباره این موضوع مسعود نجفی روابط عمومی جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: بر اساس قانون جشنواره فیلم فجر، نشست خبری فیلمی که کارگردان و مؤلف آن از حضورش در جشنواره فیلم فجر انصراف بدهد، برگزار نخواهد شد.

عنقا: جشنواره فیلم فجر‌ شمایل مراسم هنری جمهوری اسلامی را ندارد

وی در ادامه گفت: امروز صبح این موضوع را به جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم گفتم و البته وی درخواست حضور در سالن شماره ۹ را برای خیرمقدم به حضار و خبر لغو این جلسه را دادند که موافقت شد؛ بنابراین لغو این نشست برنامه‌ریزی شده نیست.
نجفی درباره برگزاری نشست خبری فیلم "شین" شب گذشته باتوجه به اینکه این فیلم خارج از مسابقه بود، گفت: شهاب حسینی تهیه‌کننده فیلم درخواست برگزاری نشست خبری برای فیلم "شین" داد؛ ضمن اینکه کارگردان فیلم در این جلسه حاضر بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.