تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۴
کد خبر : 71990

فراری ۲۹۶ GTS؛ سوپر اسپرت هیبرید رودستر جذاب ایتالیایی با پیشرانه V6

فراری ۲۹۶ GTS؛ سوپر اسپرت هیبرید رودستر جذاب ایتالیایی با پیشرانه V6

فراری ۲۹۶ GTS؛ سوپر اسپرت هیبرید رودستر جذاب ایتالیایی با پیشرانه V6خودروساز ایتالیایی فراری از مدل رودستر سوپرکار GTB 296 با نام GTS 296 رونمایی کرد. در ادامه مشخصات این خودروی سوپر اسپرت هیبرید ۶ سی..

فراری ۲۹۶ GTS؛ سوپر اسپرت هیبرید رودستر جذاب ایتالیایی با پیشرانه V6

خودروساز ایتالیایی فراری از مدل رودستر سوپرکار GTB 296 با نام GTS 296 رونمایی کرد. در ادامه مشخصات این خودروی سوپر اسپرت هیبرید ۶ سیلندر را مشاهده کنید.

فراری در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ از اولین سوپرکار جاده‌ای ۶ سیلندر خود یعنی GTB 296 پرده برداشت و حالا مدل کاربردی‌تری از آن با نام فراری ۲۹۶ GTS را معرفی کرده است. GTS در نام این مدل مخفف عبارت «گرن توریسمو اسپایدار» (Gran Turismo Spider) است و این مدل جدید اگرچه فضای بار بیشتری را در کابین دونفره خود ارائه نمی‌دهد، ولی دارای سقف جمع‌شونده خواهد بود.

سوپرکار فراری 296 GTS

طبق رسم همیشه این خودروساز ایتالیایی، فراری ۲۹۶ جی تی اس از سقف هاردتاپ جمع‌شونده برخوردار است که هنگام بسته بودن، ظاهر کوپه آن را حفظ می‌کند. استقرار یا جمع‌آوری سقف این سوپرکار تا سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت امکان‌پذیر است و ۱۴ ثانیه زمان می‌برد. با استفاده از دکمه مخصوص، سقف این سوپر اسپرت ۶ سیلندر به دو قسمت تقسیم و جلوی موتور جمع می‌شود. البته همچنان به لطف شیشه قسمت عقب امکان مشاهده پیشرانه ۶ سیلندر آن فراهم خواهد بود.

سوپرکار فراری 296 GTS

فراری ۲۹۶ GTS به یک موتور ۳ لیتری V6 مجهز است که به تنهایی توانایی تولید قدرت ۶۶۳ اسب بخار را دارد. این موتور به همراه موتور الکتریکی، یک پیشرانه پلاگین هیبرید را تشکیل می‌دهند که مجموعاً ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خودروی سوپر اسپرت می‌تواند در ۲.۹ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در ۷.۶ ثانیه از ۰ تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. حداکثر سرعت آن نیز به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ البته در حالت الکتریکی حداکثر سرعت به ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت کاهش پیدا می‌کند.

سوپرکار فراری 296 GTS

با پیاده‌سازی سقف تاشو، خصوصاً از نوع هاردتاپ، باید اقدامات لازم جهت حفظ عملکرد خودرو صورت بگیرد و خوشبختانه عملکرد فراری ۲۹۶ جی تی اس ثابت مانده است. با این حال، این خودروی سوپر اسپرت با پکیج آپشنال Assetto Fiorano وزن خشک ۱۵۴۰ کیلوگرمی دارد و حدود ۷۰ کیلوگرم سنگین‌تر از مدل کوپه خود محسوب می‌شود.

سوپرکار فراری 296 GTS

مدل کانورتیبل فراری ۲۹۶ GTS مشابه مدل کوپه دارای سقف ثابت، با باتری ۷.۴۵ کیلووات ساعتی شعاع حرکتی ۲۵ کیلومتری در حالت تمام الکتریکی را به دنبال می‌آورد. همچنین از همان گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۸ سرعته مدل کوپه بهره می‌برد که پیش‌تر در فراری SF90 استراداله/اسپایدر، فراری روما و فراری پورتوفینو نیز به کار رفته است.

همچنین بخوانید:تصاویر اولین شاسی بلند فراری لو رفتمنبع :Motor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.