تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 29858

فراخوان طرح پژوهشی با موضوعات خصوصی سازی

فراخوان طرح پژوهشی با موضوعات خصوصی سازی

کافه دانش: سازمان خصوصی سازی با انتشار فراخوانی اعلام کرد به منظور دستیابی به اهداف مترتب بر سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی نسبت به انجام مطالعات کاربردی- پژوهشی از طریق برون سپاری اقدام می نماید. به گزارش روابط عمومی، سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد در نظر دارد به منظور دستیابی به اهداف مترتب بر سیاست‌های …

کافه دانش: سازمان خصوصی سازی با انتشار فراخوانی اعلام کرد به منظور دستیابی به اهداف مترتب بر سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی نسبت به انجام مطالعات کاربردی- پژوهشی از طریق برون سپاری اقدام می نماید.

به گزارش روابط عمومی، سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد در نظر دارد به منظور دستیابی به اهداف مترتب بر سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی از جمله عدالت اجتماعی و بهبود درآمد خانوارها، شتاب بخشیدن به رشد اقتصاد ملی، ارتقاء کارایی، افزایش سطح اشتغال و … نسبت به انجام مطالعات کاربردی- پژوهشی از طریق برون سپاری اقدام نماید.

لذا از محققان، دانشجویان و تمامی نهادهای پژوهشی تقاضا دارد در صورت تمایل به همکاری، طرح نامه‌های پژوهشی خود را پیرامون عناوین زیر، از طریق پست الکترونیکی سازمان به نشانی research@ipo.ir و یا سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به نشانی sate.atf.gov.ir ارسال نمایند:

۱. تبیین و استانداردسازی مفاهیم و تعاریف در زمینه مولدسازی داراییهای دولت در ایران، منضم به بررسی تجارب جهانی در این خصوص

۲. بررسی تطبیقی شیوه‌ها، ساز وکار و فرآیند اجرایی بازاریابی بین المللی جهت فروش سهام شرکت‌های مشمول واگذاری و ارائه راهکارهای اجرایی در این خصوص (با تکیه بر استانداردسازی صورتهای مالی، استفاده از حسابداران بین المللی و ….)

۳. بررسی تأثیر آزادسازی سهام عدالت بر گسترش و توسعه بازار سرمایه

۴. استانداردسازی در حوزه آماده سازی بنگاه ها برای واگذاری؛ با توجه به تأثیرات اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، انسانی و منطقه ای واگذاری بنگاه‌ها

۵. آسیب شناسی و عارضه یابی فرآیند اصلاح ساختار بنگاه ها در چارچوب مقررات موجود؛ منضم به راهکارهای پیشنهادی.

همچنین اطلاعات بیشتر در این زمینه و نیز جزئیات مربوط به هر یک از موضوعات مورد اشاره در این فراخوان از طریق مراجعه به سایت سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir (بخش پژوهشی – طرح های پژوهشی) قابل دسترسی است.

گفتنی است متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۱۹- ۸۸۰۸۹۹۰۱  (داخلی ۲۶۲۷) خانم سرمدی و (داخلی ۲۶۲۱) خانم خسروی تماس حاصل فرمایید.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.