تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 58777

فراخوان ایلان ماسک برای ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک

فراخوان ایلان ماسک برای ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک

فراخوان ایلان ماسک برای ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینکایلان ماسک در صفحه توییتری خود فراخوانی را برای ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک منتشر کرد و گفت اسپیس ایکس قصد دارد با پرتاب ماهواره‌ها..

اینترنت ماهواره ای استارلینکفراخوان ایلان ماسک برای ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک

ایلان ماسک در صفحه توییتری خود فراخوانی را برای ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک منتشر کرد و گفت اسپیس ایکس قصد دارد با پرتاب ماهواره‌های بیشتر خدمات گسترده‌تری را ارائه کند.

اینترنت ماهواره ای استارلینک یک شبکه اینترنت جهانی محسوب می‌شود که سرویس‌دهی آن به هیچ منطقه جغرافیایی خاصی محدود نخواهد شد. کاربران با خرید این سرویس می‌توانند به سرعت انتقال داده بین ۵۰ تا ۱۵۰ مگابیت برثانیه دسترسی پیدا کنند. ضمن اینکه تاخیر برای دریافت پاسخ‌ها نیز حدود ۲۰ تا ۴۰ میلی‌ثانیه خواهد بود.

فراخوان ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک

ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس در صفحه توییتری خود از کاربران خواست تا برای سفارش اینترنت ماهواره‌ای این شرکت مراحل ثبت نام را انجام دهند. وی افزود استارلینک برای تراکم‌های جمعیتی کم تا متوسط طراحی شده و این شرکت قصد دارد با پرتاب ماهواره‌های بیشتری خدمات گسترده‌تری را به کاربران ارائه دهد.

اسپیس ایکس مدتی قبل اعلام کرد پوشش جهانی سرویس استارلینک تا پایان شهریور یا مهر آغاز خواهد شد، هرچند این شرکت اعلام کرد برای پوشش جهانی به تاییدیه‌های نظارتی نیاز دارد. طبق اعلام اسپیس ایکس در حال حاضر ۱۸۰۰ ماهواره با موفقیت در مدار زمین مستقر شده‌اند و تا پوشش جهانی پایدار فرایند پرتاب ماهواره‌ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است ایلان ماسک در ماه مارس سال جاری میلادی در پاسخ به پرسش یک کاربر ایرانی در خصوص ارائه اینترنت ماهواره‌ای در ایران عنوان کرد تا جایی که بتواند از کاربران ایرانی حمایت می‌کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.