تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر : 5193

فخیم‌زاده و فرهنگ میهمانان آخر این هفته "چهل‌تیکه"

فخیم‌زاده و فرهنگ میهمانان آخر این هفته "چهل‌تیکه"

فخیم‌زاده و فرهنگ میهمانان آخر این هفته “چهل‌تیکه” در کنار حضور فرهاد جم و حسین رفیعی، پنجشنبه و جمعه خاطره‌بازی شبکه نسیم، دو کارگردان صاحب‌نام میهمان می‌شوند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی فخیم‌زاده و داریوش فرهنگ کارگردان، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون پنجشنبه و جمعه شب این هفته سوم و چهارم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در برنامه چهل‌تیکه روبه‌روی محمدرضا علیمردانی خواهند نشست و از خاطرات دور و نزدیک خود خواهند گفت.
مهدی فخیم‌زاده که در فیلم‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده است بیشتر به خاطر ساخت دو سریال تلویزیونی “تنهاترین سردار” و “ولایت عشق” و همچنین بازی در نقش «عمربن سعد» در سریال “مختارنامه” میان مخاطبان سریال‌های تلویزیونی نامی آشنا و خاطره‌انگیز محسوب می‌شود.
داریوش فرهنگ نیز نزد مخاطبان تلویزیون با ساخت سریال “سلطان و شبان” که بیشترین خاطره‌سازی را برای مردم داشته در یادها مانده است. او همچنین از بین ۱۰ها فیلم سینمایی که ساخته است، با فیلم موفق و به یادماندنی “دو فیلم با یک بلیط” برای مخاطبان سینما شناخته شده است.
پیش از اینکه برنامه “چهل تیکه” با حضور مهدی فخیم‌زاده و داریو..

فخیم‌زاده و فرهنگ میهمانان آخر این هفته "چهل‌تیکه"

در کنار حضور فرهاد جم و حسین رفیعی، پنجشنبه و جمعه خاطره‌بازی شبکه نسیم، دو کارگردان صاحب‌نام میهمان می‌شوند.

فخیم‌زاده و فرهنگ میهمانان آخر این هفته "چهل‌تیکه" – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی فخیم‌زاده و داریوش فرهنگ کارگردان، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون پنجشنبه و جمعه شب این هفته سوم و چهارم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در برنامه چهل‌تیکه روبه‌روی محمدرضا علیمردانی خواهند نشست و از خاطرات دور و نزدیک خود خواهند گفت.

مهدی فخیم‌زاده که در فیلم‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده است بیشتر به خاطر ساخت دو سریال تلویزیونی "تنهاترین سردار" و "ولایت عشق" و همچنین بازی در نقش «عمربن سعد» در سریال "مختارنامه" میان مخاطبان سریال‌های تلویزیونی نامی آشنا و خاطره‌انگیز محسوب می‌شود.

داریوش فرهنگ نیز نزد مخاطبان تلویزیون با ساخت سریال "سلطان و شبان" که بیشترین خاطره‌سازی را برای مردم داشته در یادها مانده است. او همچنین از بین ۱۰ها فیلم سینمایی که ساخته است، با فیلم موفق و به یادماندنی "دو فیلم با یک بلیط" برای مخاطبان سینما شناخته شده است.

پیش از اینکه برنامه "چهل تیکه" با حضور مهدی فخیم‌زاده و داریوش فرهنگ پخش شود؛ این برنامه تلویزیونی با حضور فرهاد جم، مریم معترف، داود نماینده و حسین رفیعی از یکشنبه شب تا چهارشنبه شنبه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. یکشنبه شب ۲۹ دی‌ماه فرهاد جم بازیگر سریال به‌یادماندنی"همسران" به چهل‌تیکه خواهد آمد.

مریم معترف بازیگر سینما و تلویزیون دوشنبه شب ۳۰دی‌ماه مهمان چهل‌تیکه خواهد بود. سپس برنامه سه‌شنبه شب ۱ بهمن‌ماه به داود نماینده؛ گوینده رادیو و تلویزیون اختصاص دارد که به نوعی شاید لقب اولین مجری صداوسیمای ایران بعد از انقلاب، مختص او باشد.

حسین رفیعی بازیگر و مجری تلویزیون نیز چهارشنبه شب۲ بهمن‌ماه به چهل‌تیکه خواهد آمد.

چه برنامه‌های تلویزیونی دیگر زنده پخش نمی‌شود؟/ روابط عمومی صداوسیما: کم‌کردن برنامه‌های زنده برای افزایش غنای محتوایی برنامه‌هاستشروع "کتونی زرنگی" از ۱۲ بهمن/ ملاقلی‌پور: تلویزیون باید به سمت پرورش استعدادهای جوان برود+ فیلم

برنامه تلویزیونی "چهل‌تیکه" به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی به مرور خاطرات و نوستالژی‌ سال‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

"چهل‌تیکه" از روز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه تا جمعه شب ۴ بهمن ماه ۱۳۹۸ برنامه خود را در ساعت ۸:۳۰ شب از شبکه نسیم پخش خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.