تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر : 70051

فاو بستیون B70S معرفی شد؛ کراس اوور مزدا CX-4 در لباس چینی

فاو بستیون B70S معرفی شد؛ کراس اوور مزدا CX-4 در لباس چینی

فاو بستیون B70S معرفی شد؛ کراس اوور مزدا CX-4 در لباس چینیبستیون B70S شاسی‌بلند کوپه و شهری جدید خودروسازی فاو است که در طراحی ظاهری، شباهت‌های غیرقابل انکاری با مزدا CX-4 دارد.
به گزارش یک منبع رسمی،..

فاو بستیون B70S معرفی شد؛ کراس اوور مزدا CX-4 در لباس چینی

بستیون B70S شاسی‌بلند کوپه و شهری جدید خودروسازی فاو است که در طراحی ظاهری، شباهت‌های غیرقابل انکاری با مزدا CX-4 دارد.

به گزارش یک منبع رسمی، شاسی‌بلند جمع و جور خودروسازی فاو، به‌نام بستیون B70S، امروز رونمایی خواهد شد. پیش‌تر، پیش‌فروش محصول جدید FAW در چین آغاز شده بود و طبق اطلاعات به‌دست آمده، این محصول در هفت تیپ مختلف عرضه خواهد شد. قیمت این محصول از حدود ۱۷۵۰۰ تا ۲۲۶۰۰ دلار آمریکا، بسته به تجهیزات و پیشرانه متغیر است. بستیون B70S به‌عنوان خودرویی از سگمنت SUV با طراحی کوپه و شهری محسوب می‌شود که به‌عنوان نسخه چینی مزدا CX-4 مورد توجه قرار گرفته است.

فاو بسترن B70S معرفی شد؛ کراس اوور مزدا CX-4 در لباس چینی

مزدا CX-4 نیز خودرویی از کلاس شاسی بلند کوپه است که البته در بازار چین با استقبال چندانی مواجه نشد. این مسئله به‌نظر نمی‌رسد که در فروش محصول جدید فاو تاثیر منفی داشته باشد، زیرا واحد مشترک مزدا-فاو و چانگان-مزدا در بازار چین به ادغام یکدیگر درآمده‌اند و محصول CX-4 ارتباطی با آنها ندارد. با این وجود، فاو از حقوق کامل مالکیت معنوی بر روی B70S برخوردار خواهد بود. در طراحی این شاسی‌بلند جدید، می‌توان عناصر الهام‌بخش مختلفی را از مزدا CX-4 مشاهده کرد. به منظور متمایز کردن طراحی این دو محصول، فاو در خودروی خود از عناصر منحصر‌به‌فردی برای بهبود ظاهر این شاسی‌بلند کوپه استفاده کرده است.

فاو بسترن B70S معرفی شد؛ کراس اوور مزدا CX-4 در لباس چینی

در بخش داخلی و کابین، بستیون B70S دارای دو نمایشگر برای استفاده از تجهیزات و کنترل مرکزی است. صفحه‌نمایش بزرگی که برای کنترل مرکزی تعبیه شده، به یک سیستم داخلی به‌نام Bestune D-LIFE 5.2 مجهز است که از عملکردهای مختلف پشتیبانی می‌کند که ناوبری، کنترل صوتی و پیشخدمت سلامت خودرو از جمله این خدمات هستند. در پیکربندی ایمنی، بستیون B70S به تصاویر ۳۶۰ درجه پانوراما، کمک‌راننده خودکار، کمک ترافیک، سیستم هشدار خروج از خط، پارکینگ تمام اتوماتیک و سایر فناوری‌های به‌روز مجهز شده است.

فاو بسترن B70S معرفی شد؛ کراس اوور مزدا CX-4 در لباس چینی

در پیشرانه، این محصول از دو نوع موتور ۱.۵ لیتری و ۲.۰ لیتری بنزنی به ترتیب با قدرت‌های ۱۲۴ و ۱۶۵ اسب بخاری استفاده شده که حداکثر گشتاور تولیدی آن‌ها را به ترتیب به ۲۵۸ و ۳۴۰ نیوتون‌متر می‌رساند. هر دو پیشرانه با گیربکس ۶ سرعه دستی، ۷ سرعته دوکلاچه یا ۶ سرعت اتوماتیک برای مدل ۲.۰ لیتری قابل خریداری هستند.

منبع :Chinapevمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.