تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۲۰
کد خبر : 56249

عینک هوشمند فیسبوک و ری بن به زودی معرفی خواهد شد

عینک هوشمند فیسبوک و ری بن به زودی معرفی خواهد شد

عینک هوشمند فیسبوک و ری بن به زودی معرفی خواهد شدجدیدترین محصول سخت افزاری شرکت مارک زاکربرگ یک عینک هوشمند با همکاری برند پرآوازه Ray-Ban خواهد بود. عینک هوشمند فیسبوک و ری بن به زودی رونمایی خواهد ش..

عینک هوشمند فیسبوک و ری بنعینک هوشمند فیسبوک و ری بن به زودی معرفی خواهد شد

جدیدترین محصول سخت افزاری شرکت مارک زاکربرگ یک عینک هوشمند با همکاری برند پرآوازه Ray-Ban خواهد بود. عینک هوشمند فیسبوک و ری بن به زودی رونمایی خواهد شد.

پیشتر شایعه شده بود که فیسبوک و ری بن در حال کار روی یک عینک هوشمند هستند و حالا وب‌سایت ری بن اعلام کرده که در تاریخ ۱۸ شهریور محصول مشترک این دو شرکت پرده برداری خواهد شد.

البته تصویر منتشر شده کمی گنگ است، ولی با توجه به فعالیت‌های چند ماه اخیر Facebook می‌توان جاهای خالی را پر کرد. مخصوصا اینکه مارک زاکربرگ و اندرو بازورث (معاون فیسبوک در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده) در چند هفته اخیر فیلم‌های نمای دیدگاهی (Point-of-view shot) را از زندگی بیرون از خانه خود منتشر کرده‌اند.

همه اینها در کنار هم نشان می‌دهد که فیسبوک و ری بن می‌خواهند عینک خود را روانه بازار کنند. این عینک قطعا به شکل یکی از فریم‌های معروف Ray-Ban خواهد بود. با توجه به گفته‌های چند سال اخیر فیسبوک به سرمایه گذاران نباید انتظار یک عینک واقعیت افزوده را داشت، ولی ویدیو‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این گجت حتما با قابلیت فیلم برداری همراه خواهد بود.

منبع :Pocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.