تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
کد خبر : 56345

عینک هوشمند ری بن Stories رونمایی شد؛ محصول مشترک ری بن و فیسبوک

عینک هوشمند ری بن Stories رونمایی شد؛ محصول مشترک ری بن و فیسبوک

عینک هوشمند ری بن Stories رونمایی شد؛ محصول مشترک ری بن و فیسبوکعینک هوشمند ری بن Stories به عنوان محصول همکاری مشترک این شرکت با فیسبوک معرفی شد. ری بن استوریز دارای دو دوربین ۵ مگاپیکسلی و عمر باتری..

ری بن Storiesعینک هوشمند ری بن Stories رونمایی شد؛ محصول مشترک ری بن و فیسبوک

عینک هوشمند ری بن Stories به عنوان محصول همکاری مشترک این شرکت با فیسبوک معرفی شد. ری بن استوریز دارای دو دوربین ۵ مگاپیکسلی و عمر باتری ۶ ساعته است.

عینک هوشمند فیسبوک و ری بن سرانجام با نام Ray Ban Stories از راه رسید. البته این عینک بر خلاف نامش داستان‌های زیادی برای گفتن ندارد؛ زیرا از قابلیت‌های واقعیت افزوده در آن خبری نیست. در عوض شما با یک عینک شیک مجهز به لنز دوگانه مواجه هستید.

عینک هوشمند ری بن Stories

ری بن Stories

روی این عینک هیچ نام و نشانی از فیسبوک دیده نمی‌شود و فقط روی جعبه محصول برند Facebook درج شده است. پیشتر گفته میشد که این عینک هوشمند یک عضو مهم از سری محصولات فیسبوک خواهد بود و می‌خواهد فلسفه طراحی فیسبوک را با سابقه درخشان ری بن در ساخت عینک ترکیب کند تا شاهد قابلیت‌ها و ویژگی‌‌های فوق‌العاده‌ای باشیم.

مارک زاکربرگ قبلا گفته بود که عینک هوشمند جدید در واقع پلی برای رفتن به سوی واقعیت افزوده در آینده نزدیک خواهد بود. بنابراین می‌توان گفت که مدل‌های پیشرفته‌تری با قابلیت‌های واقعیت افزوده در دست تولید هستند.

ری بن Stories

عینک ری بن Stories در سه نسخه Wayfarer، Meteor و Round عرضه خواهد شد و کاربران همچنین می‌توانند نوع لنز دلخواه خود را از میان لنز‌های عادی، آفتابی و طبی انتخاب کنند. همه‌ی این مدل‌ها به دو دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که می‌توند تا ۵۰۰ عکس و بیش از سی کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای را ثبت کند و یک بار شارژ نیز انرژی مورد نیاز برای ۶ ساعت استفاده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اندرو بازورث، معاون بخش واقعیت افزوده فیسبوک در این رابطه گفت:

ری بن Stories طوری طراحی شده که به افراد کمک کند در لحظه زندگی کنند و بتوانند با افرادی که در کنارشان هستند یا دوست داشتند در کنارشان باشند، در ارتباط باشند.

قیمت و زمان عرضه

ری بن Stories

این عینک‌ها از ۲۳ شهریور ماه با برچسب قیمتی ۲۹۹ دلاری در دسترس خواهند بود؛ اما هنوز جزئیات مربوط به عرضه آنها در بازار‌های مختلف اعلام نشده است.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.