تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۳
کد خبر : 61598

عکس و مشخصات گلکسی A73 5G سامسونگ منتشر شد

عکس و مشخصات گلکسی A73 5G سامسونگ منتشر شد

عکس و مشخصات گلکسی A73 5G سامسونگ منتشر شد به تازگی عکس و مشخصات گلکسی A73 5G منتشر شده و به نظر می رسد بزودی شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.
سامسونگ در سال ۲۰۲۲ برنامه‌های زیادی برای..

عکس و مشخصات گلکسی A73 5Gعکس و مشخصات گلکسی A73 5G سامسونگ منتشر شد

به تازگی عکس و مشخصات گلکسی A73 5G منتشر شده و به نظر می رسد بزودی شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

سامسونگ در سال ۲۰۲۲ برنامه‌های زیادی برای سری A دارد. تاکنون اطلاعات زیادی از گلکسی A73 فایوجی منتشر نشده است و مشخصات فنی این اسمارت فون در هاله‌ای از ابهام بوده اما به نظر می‌رسد قرار است بیشتر با این میان رده جذاب سر و کار داشته باشیم.

جوالی سپتامبر بود که در خصوص دوربین عریض و اصلی گلکسی A73 فایوجی جزئیاتی منتشر شد؛ از جمله اینکه این لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است و این مطالب در حالی است که هنوز اطلاعات رسمی در این خصوص منتشر نشده است. حالا تصاویری از این اسمارت فون به همراه مشخصات فنی آن منتشر شده است که در ادامه مروری بر آنها خواهیم داشت.

عکس و مشخصات گلکسی A73 5G

اواخر شهریور ماه بود که جزئیات دوربین گلکسی A73 فاش شد. این گوشی میان رده شباهت زیادی به گلکسی A72 دارد. در پنل جلویی آن شاهد تعبیه یک پانچ هول هستیم و در پنل پشتی نیز شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه هستیم که در کنار آنها فلاش LED نیز دیده می‌شود.

مطابق تصاویر منتشر شده، در فریم سمت راست شاهد دکمه پاور و کلیدهای کنترل حجم صدا هستیم و در قسمت پایین دستگاه پورت یو اس بی تایپ سی به همراه یک میکروفون قرار گرفته است. خوشبختانه در این میان رده جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز وجود دارد.

رندرهای سه بعدی گلکسی A73 5G با همکاری افشاگر معروف دنیای فناوری، Lets Go Digital، تهیه شده است و بیشتر بر اساس شایعات طراحی شده و باید به خاطر داشته باشید که ممکن است محصول نهایی با این تصاویر متفاوت باشد.

عکس و مشخصات گلکسی A73 5G

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی ای ۷۳ فایوجی مجهز به اسنپدراگون ۷۵۰ جی باشد. در پنل جلویی یک صفحه نمایش آمولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس تعبیه شده است. سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز در زیر نمایشگر طراحی شده که نسبت به نسخه‌های قبلی شاهد پیشرفت چشمگیری در این بخش هستیم.

نرخ نوسازی این گوشی نسبت به گلکسی A72 تغییر چشمگیری خواهد داشت و گفته می‌شود قرار است از ۹۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز افزایش یابد. برخی منابع مدعی شده‌اند که جنس بدنه این اسمارت فون پلاستیکی است و مجهز به گواهی مقاومت در برابر قطرات آب و گرد و غبار IP67 است.

همچنین مانند گلکسی A73، نسخه فایوجی آن دارای یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است اما مشخص نشده که سه لنز دیگر از چه نوع و با چه مگاپیکسلی از راه خواهد رسید. میان رده جدید سامسونگ بر اساس اندروید پیش‌فرض ۱۲ و رابط کاربری جدید سامسونگ، OneUI 4 است و انرژی مورد نیاز آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست شارژ ۲۵ واتی تامین می‌کند.

گلکسی A72 در مارس ۲۰۲۱ رونمایی شد اما به نظر می‌رسد که محصول جدید این کمپانی زودتر از نیمه دوم سال ۲۰۲۲ از راه نخواهد رسید.

نظر شما در خصوص عکس و مشخصات گلکسی A73 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با گجت نیوز در میان بگذارید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.