تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۰۵
کد خبر : 63171

عکس های گوشی آنر X30 را قبل از معرفی تماشا کنید

عکس های گوشی آنر X30 را قبل از معرفی تماشا کنید

عکس های گوشی آنر X30 را قبل از معرفی تماشا کنید تنها یک روز دیگر تا معرفی رسمی گوشی آنر X30 مانده و حالا تصاویر تازه ای از این گوشی جدید منتشر شده که طراحی ظاهری آن را نشان می دهد.
ظاهرا ق..

عکس های گوشی آنر X30 را قبل از معرفی تماشا کنید

تنها یک روز دیگر تا معرفی رسمی گوشی آنر X30 مانده و حالا تصاویر تازه ای از این گوشی جدید منتشر شده که طراحی ظاهری آن را نشان می دهد.

ظاهرا قرار است که کمپانی آنر، گوشی هوشمند آنر X30 را در ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) معرفی کند. حالا یک روز پیش از رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند، تصاویر جدیدی از آن در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است.

در مرکز صفحه نمایش تخت آنر ایکس ۳۰، شاهد تعبیه حفره‌ای برای دوربین سلفی هستیم. همچنین در پنل پشتی سه دوربین جزیره‌ای شکل دیده می‌شود که در کادری مدور قرار گرفته‌اند.

چند ساعت پس از پستی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد، تصاویر زنده‌ای از Honor X30 به دستمان رسید که طراحی زیبای این گوشی را در دنیای واقعی نشان می‌داد. پنل براق و حلقه‌های رنگی به کار رفته دوربین واقعا جذاب به نظر می‌رسد.

گوشی آنر X30

همان‌طور که از قبل می‌دانیم، نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچی خواهد بود. گفته شده که قلب تپنده آنر X30 اسنپدراگون ۶۹۵ است و در حالی که مشخصات رسمی دوربین آن فاش نشده، احتمال می‌دهیم دو تا از لنزهای این گوشی برای ثبت تصاویر پرتره و ماکرو و دوربین سومی نیز به احتمال زیاد لنز اصلی باشد.

مشخصات تکمیلی آنر ایکس ۳۰ در رویداد روز پنجشنبه، ساعت ۱۵:۳۰ به وقت چین اعلام می‌شود. انتظار داریم که در رویداد پیش رو، قیمت و تاریخ عرضه این گوشی مشخص شود.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.