تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 37652

عکس ‌های جدیدی از ایرپاد های نسل سوم اپل فاش شد

عکس ‌های جدیدی از ایرپاد های نسل سوم اپل فاش شد

عکس ‌های جدیدی از ایرپاد های نسل سوم اپل فاش شدایرپادهای اپل پرفروش‌ترین ایرباد بی‌سیم واقعی در جهان است. این محصول به همراه دیگر لوازم جانبی و محصولات خانگی اپل توانست در سه‌ماهه‌‎ی آخر سال ۲۰۲۰ میلادی نزدیک به ۱۳ میلیارد دلار فروش داشته باشد که در مقایسه با سال گذشته، شاهد افزایش ۲۹ درصدی بوده است. در حالی که شرکت‌های بسیاری در تلاش برای رقابت با اپل هستند، انتظار می‌رود که این شرکت با عرضه‌ی نسل سوم ایرپاد و نسل دوم ایرپاد پرو کماکان کنترل بازار را در اختیار داشته باشد.
با توجه به عکس‌های منتشرشده توسط یکی از منابع داخلی شرکت اپل، انتظار می‌رود تغییرات جدیدی در ایرپادهای نسل سوم این شرکت صورت گرفته باشد. به نظر می‌رسد که لبه‌های ایرپاد جدید صاف‌تر شده و جای سنسورهای آن کمی تغییر کرده است. همچنین پایه‌های ایرپاد ۳ کوچک‌تر شده و نوک ایرپاد که در گوش قرار می‌گیرد، قابل تعویض می‌باشد. ایرپاد پرو نیز از همین ویژگی‌ها بهره می‌برد ولی پایه‌های آن نسبت به ایرپاد ۳ کوتاه‌تر خواهد بود. این پایه‌ها از “فشار لمسی” بهره می‌برند. در قسمت بالایی ایرپاد یک سوراخ آزادسازی فشار و در قسمت بیرونی آن یک..

عکس ‌های جدیدی از ایرپاد های نسل سوم اپل فاش شد

ایرپادهای اپل پرفروش‌ترین ایرباد بی‌سیم واقعی در جهان است. این محصول به همراه دیگر لوازم جانبی و محصولات خانگی اپل توانست در سه‌ماهه‌‎ی آخر سال ۲۰۲۰ میلادی نزدیک به ۱۳ میلیارد دلار فروش داشته باشد که در مقایسه با سال گذشته، شاهد افزایش ۲۹ درصدی بوده است. در حالی که شرکت‌های بسیاری در تلاش برای رقابت با اپل هستند، انتظار می‌رود که این شرکت با عرضه‌ی نسل سوم ایرپاد و نسل دوم ایرپاد پرو کماکان کنترل بازار را در اختیار داشته باشد.

با توجه به عکس‌های منتشرشده توسط یکی از منابع داخلی شرکت اپل، انتظار می‌رود تغییرات جدیدی در ایرپادهای نسل سوم این شرکت صورت گرفته باشد. به نظر می‌رسد که لبه‌های ایرپاد جدید صاف‌تر شده و جای سنسورهای آن کمی تغییر کرده است. همچنین پایه‌های ایرپاد ۳ کوچک‌تر شده و نوک ایرپاد که در گوش قرار می‌گیرد، قابل تعویض می‌باشد. ایرپاد پرو نیز از همین ویژگی‌ها بهره می‌برد ولی پایه‌های آن نسبت به ایرپاد ۳ کوتاه‌تر خواهد بود. این پایه‌ها از “فشار لمسی” بهره می‌برند. در قسمت بالایی ایرپاد یک سوراخ آزادسازی فشار و در قسمت بیرونی آن یک سوراخ برای استفاده میکروفون وجود دارد.

ایرپاد 3 و ایرپاد پرو 2

این تصاویر به احتمال حضور نویزگیر فعال در ایرپاد ۳ اشاره می‌کند. انتظار می‌رود که اپل ویژگی‌های منحصربه‌فردی را برای ایرپاد پرو در نظر بگیرد چرا که احتمالاً تفاوت‌هایی بین نسخه‌ی پرو و نسخه‌ی معمولی ایرپاد وجود خواهد داشت. محفظه‌ی شارژ ایرپاد ۳ شبیه به محفظه‌ی شارژ ایرپاد پرو بوده و تنها مقداری از آن کوچک‌تر است؛ چراغ شارژ در جلوی آن قرار دارد و محفظه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین یک حسگر مادون قرمز و یک میکروفون برای پاسخ‌دادن به تماس‌ها در پایین پایه‌های ایرپاد قرار دارد.

یکی از ویژگی‌های آیپد پرو که ممکن است در ایرپادهای جدید استفاده شود، صدای سه‌بعدی است. این ویژگی، جایگاه سر کاربر نسبت به گوشی را تشخیص داده و صداها را از نقاط مختلف ایرپاد پخش می‌کند. به‌طور خلاصه، این ویژگی صدای ۳۶۰ درجه را به ایرپاد اضافه می‌کند.

به احتمال زیاد، ایرپادهای جدید از تراشه‌های جدید H2 استفاده خواهند کرد. اولین نسخه‌ی ایرپاد که در سال ۲۰۱۶ ساخته شد، از تراشه‌ی W1 بهره می‌برد و نسل دوم این محصولات به تراشه‌ی H1 مجهز بود شرکت اپل اعلام کرده است که آماده‌ی استفاده از قابلیت‌های مرتبط با سلامتی در ایرپادهای خود می‌باشد. منابع داخلی اعلام کرده‌اند که ایرپادهای جدید اپل به حسگر اکسیژن خون مجهز شده‌اند که مقدار اکسیژن خون افراد را اندازه‌گیری می‌کند.

محفظه شارژ ایرپاد 3

انتظار می‌رود عمر باتری این محصولات مانند ایرپادهای نسل دوم اپل باشد (در حالت عادی حدود ۵ ساعت و درصورت چندبار شارژشدن توسط محفطه‌ی شارز تا ۲۴ ساعت). همچنین می‌توانید با یک‌بار شارژشدن حدود ۳ ساعت و با چندبار شارژشدن تا ۱۸ ساعت مکالمه داشته باشید. اگر عجله داشته باشید، می‌توانید با یک شارژ ۱۵ دقیقه‌ای حدود ۳ ساعت از این وسیله استفاده نمایید.

به احتمال زیاد از ایرپادهای نسل سوم اپل در ماه آینده رونمایی خواهد شد (همزمان با رونمایی احتمالی آیپد پرو و آیپد مینی جدید و ردیاب ایرتگز اپل). گفته می‌شود قیمت ایرپادهای جدید چیزی حدود ۱۵۰ دلار باشد.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.