تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 50708

عنقا دوست دارد با "گناه فرشته" به تلویزیون برگردد/ اگر "کافر" نمایش خانگی سریع‌تر پیش نرود

عنقا دوست دارد با "گناه فرشته" به تلویزیون برگردد/ اگر "کافر" نمایش خانگی سریع‌تر پیش نرود

عنقا دوست دارد با “گناه فرشته” به تلویزیون برگردد/ اگر “کافر” نمایش خانگی سریع‌تر پیش نرود – اخبار فرهنگی – حامد عنقا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است با..

عنقا دوست دارد با "گناه فرشته" به تلویزیون برگردد/ اگر "کافر" نمایش خانگی سریع‌تر پیش نرود – اخبار فرهنگی –

حامد عنقا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است با فیلمنامه‌ای به تلویزیون برگردد و یا کاری برای نمایش‌خانگی بسازد، تأکید کرد: دوست دارم با تلویزیون کار کنم چون خودم را فرزند رسانه ملّی می‌دانم. از آذرماه و دی‌ماه کاری را به سیمافیلم داده‌ام که نامش "گناه فرشته" است. این کار خیلی نزدیک به فضای "انقلاب زیبا" است؛ درامی پرتعلیق که بیشتر قصه‌ها و داستان‌هایش در فضای اجتماعی می‌گذرد. و همچنین کار دیگری را فروردین‌ماه به شبکه دو داده‌ام که نامش "خیز به یک بار بیا" است.

وی افزود: منتظر تصمیم تلویزیون هستم و در این میان فیلمنامه‌ای به نام "کافر" را هم برای نمایش‌خانگی دارم. هرکدام از این کارها سریع‌تر پیش برود آن کار را کلید خواهیم زد. من خودم شخصاً تازه از شبکه نمایش‌خانگی فارغ شدم و ترجیحم این است به خاطر دِینی که به تلویزیون دارم با کاری به تلویزیون برگردم.

به گزارش تسنیم، سریال "کافر" در دهه ۱۳۵۰ و روز‌های منتهی به پیروزی انقلاب می‌گذرد. "کافر" در فضایی عاشقانه روایت می‌شود و درام آن بر اساس چالش‌های پررنگ سیاسی و اعتقادی شکل می‌گیرد.

تلاش برای پنهان‌کردن هنرمند متعهد از چشم مخاطب/ واگرایی در ادبیات، محصول انفعال رسانه‌هاستعافیت‌طلبان و قبیله‌گرایان عامل واگرایی نویسندگان کتاب از مفاهیم انقلاب اسلامی‌اندواگرایی از ارزش‌های انقلابی چگونه در بین اهالی ادبیات ایجاد شد؟بهروز افخمی: عمرم را صرفِ انقلاب اسلامی خواهم کرد/ واگرایی هنرمندان از مفاهیم انقلاب جدّی استبهمنی: پول‌های کثیف با هدف ایجاد واگرایی با مفاهیم انقلاب اسلامی وارد فضای هنری کشور شدتوکلی: واگرایی‌ هنرمندان از مفاهیم انقلاب اسلامی محصول رخنه تحصیلکردگان آمریکا و اروپا استرهبر معظم انقلاب ۱۰سالگی شهرستان ادب را تبریک گفتند/ سعی شیاطین برای واگرایی هنر از مفاهیم انقلابی را باطل کنیدپنج نکته درباره سریال آقازاده/ حق طلبی با پراید ایراد دارد؟!ماجرای احسان علیخانی و امیر آقایی چه بود؟/ اولین واکنش تهیه‌کننده آقازاده به انتقاداتمستندی از پشت پرده "آقازاده" ساخته شد + فیلمقدردانی برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس از سریال «آقازاده» / ‌‌راه مبارزه با فساد ‌براساس ‌ارزش‌های ‌نظام نمایش داده شد

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.