تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 4111

علت احتیاط فریبا نادری در قبول نقش‌های طنز/ سریال‌هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی دارند

علت احتیاط فریبا نادری در قبول نقش‌های طنز/ سریال‌هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی دارند

علت احتیاط فریبا نادری در قبول نقش‌های طنز/ سریال‌هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی دارند نادری بازیگر سریال “پرستاران” درباره بازی در سریال‌های طنز، گفت: طنز را دوست دارم اما خیلی با احتیاط به آن نزدیک می‌شوم. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فریبا نادری که اخیراً در سریال “ستایش” نقش کاملاً جدی و منفی را بازی کرد، می‌گوید که به کارهای طنز هم علاقه دارد. او در فیلم های سینمایی دریاکنار، من و شارمین، مشکل گیتی و سپیده و سیاه ایفای نقش کرده است. نادری در سریال‌هایی همچون مروارید سرخ، بزرگمرد کوچک، فاکتور هشت، از یادها رفته، آسمان همیشه ابری نیست، مثل شیشه، راه طولانی، پنجره، عشق تعطیل نیست و چک برگشتی نیز جلوی دوربین رفته است.
فریبا نادری در سریال “پرستاران” علیرضا افخمی ایفاگر نقش «محبوبه» بود؛ سریالی که این شب‌ها دوباره از آنتن تلویزیون و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. نمونه‌ای از اپیزودها و داستان‌های مختلف از فضای بیمارستان و شغل پرستاری و پیچیدگی بیماران که چند سال گذشته ساخته و به نمایش درآمد. دختری که در خانواده مرفهی زندگی می‌کند اما به خاطر علاقه‌اش به پرستا..

علت احتیاط فریبا نادری در قبول نقش‌های طنز/ سریال‌هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی دارند

نادری بازیگر سریال "پرستاران" درباره بازی در سریال‌های طنز، گفت: طنز را دوست دارم اما خیلی با احتیاط به آن نزدیک می‌شوم.

علت احتیاط فریبا نادری در قبول نقش‌های طنز/ سریال‌هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی دارند – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فریبا نادری که اخیراً در سریال "ستایش" نقش کاملاً جدی و منفی را بازی کرد، می‌گوید که به کارهای طنز هم علاقه دارد. او در فیلم های سینمایی دریاکنار، من و شارمین، مشکل گیتی و سپیده و سیاه ایفای نقش کرده است. نادری در سریال‌هایی همچون مروارید سرخ، بزرگمرد کوچک، فاکتور هشت، از یادها رفته، آسمان همیشه ابری نیست، مثل شیشه، راه طولانی، پنجره، عشق تعطیل نیست و چک برگشتی نیز جلوی دوربین رفته است.

فریبا نادری در سریال "پرستاران" علیرضا افخمی ایفاگر نقش «محبوبه» بود؛ سریالی که این شب‌ها دوباره از آنتن تلویزیون و شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. نمونه‌ای از اپیزودها و داستان‌های مختلف از فضای بیمارستان و شغل پرستاری و پیچیدگی بیماران که چند سال گذشته ساخته و به نمایش درآمد. دختری که در خانواده مرفهی زندگی می‌کند اما به خاطر علاقه‌اش به پرستاری این شغل سخت را برمی‌گزیند و در آن موفق هم می‌شود. این سریال در سال ۱۳۹۵ تولید شد و روایتگر زندگی چند پرستار است که علاوه بر مسائل کاری به موضوعات خانوادگی آنها نیز پرداخته می‌شود.

فریبا نادری درباره بازپخش سریال‌های تلویزیونی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: من اعتقاد دارم تکرار و بازپخش سریال‌های مورد علاقه مردم لازم است و همه جای دنیا این سیستم را دارند که سریال‌های موفق را در دستور پخش مجدد قرار می‌دهند؛ فکر می‌کنم پخش دوباره آثار نمایشی خوب است، به ویژه اگر سریال‌هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی داشته باشند.

وی در خصوص موفقیت برخی از سریال‌های تلویزیونی، توضیح داد:‌ فکر می‌کنم سریالی مثل "پرستاران" موفق شد که مثل تمامی قصه‌های دیگر در دل داستانش روایت‌های خانوادگی داشته باشد، اما این سریال دارای بخش آموزشی بود و همین موضوع جزو مزیت‌هایش محسوب می‌شود. ما لازم داریم در سریال‌هایمان به نکات آموزشی و خانوادگی بپردازیم؛ این سریالی که مصداق قرار دادم چون در عین پرداختن به مشکلات،‌معضلات و سبک زندگی‌ها، درباره علائم بیماری‌ها و نحوه برخورد با آنها آموزش‌هایی به بینندگان می‌داد که خیلی خوب بود. فکر می‌کنم اگر کسی بخواهد آموزش‌های اولیه را درباره مسائل پزشکی داشته باشد،‌ می‌تواند در‌ آیینه این سریال تلویزیونی، با همه پیداها و ناپیداهایش آشنا شود؛ باید به سمت سریال‌سازی کاربردی، آموزشی و توأمان جذاب و مورد توجه برویم.

فقیهه سلطانی: تحریم فجر و تلویزیون فقط ترامپ را خوشحال می‌کند!/ سالن‌های تئاتر در اختیار مافیاستکار پلیسی رادیو در فقدان خلأ ژانر پلیسی در تلویزیون؟واکنش حسن سلطانی به تحریم برخی مجریان تلویزیون/ هنوز خون "حاج‌قاسم" در خیابان‌های بغداد خشک نشده!

نادری تصریح کرد: جالب است بدانید زمانی که ما این سریال را کار می‌کردیم، کارانه پرستاران به درستی پرداخت نمی‌شد و ما به همین معضل در سریال "پرستاران" پرداختیم. مشکلاتی که کاملاً بر اساس واقعیت بود و هر موقع نام سریال "پرستاران" به ذهنم می‌آید واقعاً یاد پرستار احیاکننده جسم بیمار می‌افتم که خودم نقش محبوبه را در این سریال تلویزیونی بازی کردم که مرفه بود و به خاطر علاقه‌اش به پرستاری، این شغل بسیار سخت را انتخاب می‌کند. وقتی این سریال را بازی کردم این نکته برایم تداعی شد که پرستار در یک کلمه فرشته نجات است. باید سریال تا اینجا بتواند روی مخاطب تأثیر بگذارد و خودش و محیط پیرامونی‌اش را در این قاب ببیند.

وی در خصوص نقش‌هایی که تاکنون ایفا کرده، افزود: همیشه سعی کرده‌ام کارهایم را با دقت انتخاب کنم. ترجیح می‌دهم کم‌کار باشم تا اینکه سر هر کاری بروم؛ به همین دلیل همه نقش‌هایم را دوست دارم.

نادری درباره بازی در سریال‌های طنز، گفت: طنز را دوست دارم اما خیلی با احتیاط به آن نزدیک می‌شوم. می‌ترسم در کارهای طنز گیر بیفتم و برای نقش‌های جدی سراغم نیایند. به همین دلیل ترجیح می‌دهم در نقش‌هایی حضور داشته باشم که جنبه طنزش کم رنگ است.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.