تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۴:۰۱
کد خبر : 65434

علاوه بر شارژر، سامسونگ چیزهای دیگری را هم از جعبه گلکسی S21 FE حذف کرده است

علاوه بر شارژر، سامسونگ چیزهای دیگری را هم از جعبه گلکسی S21 FE حذف کرده است

علاوه بر شارژر، سامسونگ چیزهای دیگری را هم از جعبه گلکسی S21 FE حذف کرده است گویا داستان حذف شدن لوازم جانبی با گلکسی اس ۲۱ FE وارد مرحله جدیدی شده است. سامسونگ علاوه بر شارژر، اکسسوری های ..

علاوه بر شارژر، سامسونگ چیزهای دیگری را هم از جعبه گلکسی S21 FE حذف کرده است

گویا داستان حذف شدن لوازم جانبی با گلکسی اس ۲۱ FE وارد مرحله جدیدی شده است. سامسونگ علاوه بر شارژر، اکسسوری های دیگری را هم از جعبه گلکسی S21 FE حذف کرده است.

گلکسی S21 FE نه تنها دیر به بازار عرضه شده، بلکه قربانی تصمیم سامسونگ در حذف اکسسوری‌های گوشی نیز شده است. سامسونگ هفته گذشته این گوشی را در بازار‌های مختلف عرضه کرد. طبیعتا با توجه به رویه‌ای که در چند سال اخیر از تولید کنندگان گوشی شاهد بوده‌ایم، کسی از ندیدن شارژر و حتی هندزفری دی جعبه گلکسی S21 FE تعجب نکرد.

حذف شدن اکسسوری‌های گلکسی S21 FE از جعبه گوشی

جعبه گلکسی S21 FE

این اولین گوشی گلکسی نیست که بدون شارژر و هندزفری روانه بازار شده است و آخرین هم نخواهد بود. هرچند که سامسونگ یک اکسسوری دیگر را هم از جعبه این گوشی حذف کرده است که کمتر کسی انتظار آن را داشت. این بار خبری از محافظ صفحه نمایش نیست. در واقع سامسونگ فقط در جعبه گلکسی اس ۲۱ اف ای یک کابل USB-C و دفترچه‌های معمول را قرار داده است.

تا پیش از این سامسونگ و دیگر شرکت‌ها ادعا می‌کردند که اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند شارژر و هندزفری دارند و به همین خاطر بهتر است با حذف این موارد از جعبه گوشی‌ها، از تولید زباله بیشتر و مشکلات روز افزون زیست محیطی جلوگیری کرد؛ اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در رابطه با گلکسی S21 FE واقعا زیاده‌روی کرده باشد.

جعبه گلکسی S21 FE

تا پیش از این شرکت کره‌ای تمامی گوشی‌های خود را با محافظ صفحه نمایش ارائه می‌کرد و حالا تنها چیزی که از Galaxy S21 FE محافظت می‌کند، لایه‌ای از گوریلا گلس ویکتوس است. توضیحات سامسونگ در رابطه با حذف شارژر و هندزفری اگرچه ناامید کننده بود؛ اما تا حدودی منطقی به نظر می‌رسید. چرا که اکثر کاربران شارژرها و هدفون‌های قدیمی خود را همراه دارند.

اما محافظ صفحه نمایش چیزی نیست که کاربران آن را از قبل داشته باشند. به بیانی دیگر گلکسی S21 FE یک گوشی جدید است و محافظ صفحه نمایش هیچ گوشی دیگری به صورت کامل به آن نمی‌خورد؛‌ بنابراین کاربران مجبورند محافظ صفحه نمایش آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.

جعبه گلکسی S21 FE

سامسونگ اگر بخواهد این روند را در سایر گوشی‌های گلکسی نیز ادامه دهد، قطعا به وجهه عمومی خود آسیب وارد خواهد کرد. مخصوصا اینکه علاوه بر بحث حفاظت از محیط زیست، برخی افراد ادعا می‌کردند که حذف اکسسوری‌های اضافی سبب ارزان‌تر شدن گوشی‌ها خواهد شد و به همین خاطر تصمیم خوبی است؛ اما گلکسی S21 FE با وجود یک جعبه سبک، نسبت به نسل قبل گران‌تر هم شده است.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از گوشی تازه معرفی شده سامسونگ به دست آورید، می‌توانید به مقاله بررسی گلکسی S21 FE؛ عرضه دیر هنگام یک گوشی جذاب با امکانات خوب مراجعه کنید.

نظر شما درباره تصمیم سامسونگ در حذف محافظ صفحه نمایش از جعبه گلکسی S21 FE چیست؟

منبع :Sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.