تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 13969

"عصر اندیشه" شماره ۲۲ خود را در آستانه سال جدید منتشر کرد

"عصر اندیشه" شماره ۲۲ خود را در آستانه سال جدید منتشر کرد

“عصر اندیشه” شماره ۲۲ خود را در آستانه سال جدید منتشر کرد مجله فرهنگ و علوم انسانی عصر اندیشه بیست و دومین شماره خود را در آستانه تعطیلات نوروزی منتشر کرد که طی هفته جاری بر پیشخوان مطبوعات کشور قرار خواهد گرفت. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، عصر اندیشه در شماره جدید خود موضوع مهم و بحث‌برانگیز تجدیدنظر در قانون اساسی را با رویکردی حقوقی در کانون توجه قرار داده و طرح جلد مجله نیز به همین موضوع اختصاص یافته است؛ مصاحبه با اساتید و چهره‌های شناخته‌شده‌ای چون دکتر کدخدایی، دکتر ارسطا و دکتر اسماعیلی بر وزن این پرونده می‌افزاید؛ در کنار آن، پرونده «طریقت در پرتو شریعت» که به بحث جایگاه عرفان و تصوف در تفکر شیعه پس از واکنش‌های ایجادشده به فیلم مست عشقِ حسن فتحی می‌پردازد و نیز پرونده هنری با عنوان «سینمای استراتژیک» دیگر مطالب این شماره مجله‌اند.
همچنین عصر اندیشه این‌بار در آستانه نوروز و با توجه به تعطیلی‌های کرونایی، بسته ویژه نوروزی را نیز برای خوانندگانش تدارک دیده که حاوی ۱۴ یادداشت خواندنی با موضوعات گوناگونی در دو عرصه جامعه جهانی و جامعه ایرانی است؛ علاوه بر این..

"عصر اندیشه" شماره ۲۲ خود را در آستانه سال جدید منتشر کرد

مجله فرهنگ و علوم انسانی عصر اندیشه بیست و دومین شماره خود را در آستانه تعطیلات نوروزی منتشر کرد که طی هفته جاری بر پیشخوان مطبوعات کشور قرار خواهد گرفت.

"عصر اندیشه" شماره 22 خود را در آستانه سال جدید منتشر کرد – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، عصر اندیشه در شماره جدید خود موضوع مهم و بحث‌برانگیز تجدیدنظر در قانون اساسی را با رویکردی حقوقی در کانون توجه قرار داده و طرح جلد مجله نیز به همین موضوع اختصاص یافته است؛ مصاحبه با اساتید و چهره‌های شناخته‌شده‌ای چون دکتر کدخدایی، دکتر ارسطا و دکتر اسماعیلی بر وزن این پرونده می‌افزاید؛ در کنار آن، پرونده «طریقت در پرتو شریعت» که به بحث جایگاه عرفان و تصوف در تفکر شیعه پس از واکنش‌های ایجادشده به فیلم مست عشقِ حسن فتحی می‌پردازد و نیز پرونده هنری با عنوان «سینمای استراتژیک» دیگر مطالب این شماره مجله‌اند.

همچنین عصر اندیشه این‌بار در آستانه نوروز و با توجه به تعطیلی‌های کرونایی، بسته ویژه نوروزی را نیز برای خوانندگانش تدارک دیده که حاوی ۱۴ یادداشت خواندنی با موضوعات گوناگونی در دو عرصه جامعه جهانی و جامعه ایرانی است؛ علاوه بر اینها به نظر می‌رسد یکی از خواندنی‌ترین مطالب این شماره عصر اندیشه گفت‌وگوی تفصیلی با مهدی نصیری باشد که این روزها نام او به خاطر دیدگاه‌های جدید و جنجالی‌اش بار دیگر بر سر زبان اهل اندیشه افتاده است؛ خواندن مصاحبه نصیری باعنوان «حکومت اسلامی در عصر حیرت» را از دست ندهید.

عصر اندیشه ۲۲ از این هفته از کیوسک‌های مطبوعاتی سراسر کشور و کتابفروشی‌های معتبر و نیز از فضای مجازی به صورت نسخه الکترونیک در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

ویژه نامه نوروزی «عصر اندیشه» منتشر شد/ انتشار همزمان مکتوب و الکترونیک

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.