تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۴۱
کد خبر : 60978

عصبانیت شدید سامسونگ از لو رفتن عکس های گلکسی اس ۲۲ اولترا

عصبانیت شدید سامسونگ از لو رفتن عکس های گلکسی اس ۲۲ اولترا

عصبانیت شدید سامسونگ از لو رفتن عکس های گلکسی اس ۲۲ اولتراسامسونگ به شدت از دست لو رفتن عکس های گلکسی اس ۲۲ اولترا – Galaxy S22 Ultra عصبانی است و بین کارمندان خود به دنبال مقصر می‌گردد!
هر سالی که می..

لو رفتن عکس های گلکسی اس 22 اولتراعصبانیت شدید سامسونگ از لو رفتن عکس های گلکسی اس ۲۲ اولترا

سامسونگ به شدت از دست لو رفتن عکس های گلکسی اس ۲۲ اولترا – Galaxy S22 Ultra عصبانی است و بین کارمندان خود به دنبال مقصر می‌گردد!

هر سالی که می‌گذرد، حجم اخباری که از محصولات معرفی نشده سامسونگ به بیرون درز می‌کند، بیشتر از گذشته می‌شود. در همین حین، کار غول کره‌ای برای گرفتن جلوی درز اخبار و اطلاعات در مراحل توسعه محصولاتش هم سخت‌تر می‌شود. طی سالیان اخیر عملکرد تیم محافظت سامسونگ در جلوگیری از درز عکس‌های محصولات معرفی نشده‌اش اصلاً جالب نبوده است. یکی از تازه‌ترین آن‌ها، لو رفتن عکس های گلکسی اس ۲۲ اولترا بوده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر لو رفته از گلکسی اس ۲۲ اولترا ، مرگ سری نوت سامسونگ را تایید می‌کنند

این تصاویر که ظاهراً در کارخانجات سامسونگ گرفته شده، قلم S Pen داخلی و طراحی نامتعارف دوربین اصلی Galaxy S22 Ultra سامسونگ را فاش می‌کنند. و قطعاً این عکس‌ها از چشم سامسونگ دور نمانده و متوجه درز آن‌ها به بیرون شده است. در همین راستا یکی از افشاگران می‌گوید، سامسونگ احتمالاً بین کارگران و کارمندان بخش توسعه گوشی‌هایش غربالگری کند. بزرگ‌ترین گوشی‌ساز جهان تحقیقات داخلی خود را برای یافتن مقصر درز اطلاعات و ارائه آن‌ها به یک وبلاگ مشهور و مجازات او آغاز کرده است.

لو رفتن عکس های گلکسی اس 22 اولترا

سامسونگ به دنبال مقصر لو رفتن عکس های گلکسی اس ۲۲ اولترا

در حالی که سامسونگ به دنبال مقصر می‌گردد، همچنان درز اطلاعات به بیرون ادامه دارد! همه چیز از توییت‌هایی که یک وبلاگ نویس به نام جان پروسر (Jon Prosser) و عکس های گلکسی اس ۲۲ اولترا که به دست او رسیده، آغاز شده است. این وبلاگ نویس حتی می‌داند سامسونگ ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ماه) میزبان رویداد Unpacked است که در آن از گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای رونمایی می‌کند و ۱۱ ژانویه آن را وارد بازار خواهد کرد!

پروسر همچنین ادعا کرده است که گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در هشتم ژانویه (۱۸ دی ماه) معرفی می‌شوند و در همان روز، پیش فروش آن‌ها آغاز خواهد شد. فروش این گوشی‌ها نیز از ۱۸ ژانویه آغاز می‌شود.

حالا سامسونگ به دنبال شخصی است که نه تنها عکس‌های گوشی Galaxy S22 Ultra خود را به بیرون درز داده، بلکه تاریخ دقیق رونمایی و عرضه آن را هم فاش کرده است.

پادشاهی سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند

گروه تحقیقاتی IDC آمار و ارقام فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم امسال را منتشر کرده است که نشان از کاهش کلی فروش دارد. طبق تحقیقات این شرکت، بین ماه‌های جولای تا سپتامبر در مجموع ۳۳۱.۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سراسر جهان فروخته شده است. در مقایسه با امسال، سال گذشته همین موقع ۳۵۴.۹ میلیون دستگاه موبایل فروش رفته بود.

کمبود جهانی قطعات الکترونیکی باعث شده امسال فروش گوشی‌ها ۶.۷ درصد کاهش پیدا کند. مشکلات تولید قطعات طیف گسترده‌ای از صنایع را تحت فشار گذاشته است. از صنعت کامپیوترها گرفته تا وسایل خانگی، صنعت خودروسازی، تجهیزات سرور و غیره هم از این قاعده مستثنی نیستند.

بزرگ‌ترین فروشنده موبایل در این سه ماهه، سامسونگ با سهم ۲۰.۸ درصدی بازار بوده است. اپل با سهم ۱۵.۲ درصدی در جایگاه دوم و شیائومی هم با ۱۳.۴ درصد سهم‌خواهی در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند. دو شرکت ویوو و اوپو با سهم ۱۰.۱ و ۱۰.۰ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.