تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 65642

عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی از این تاریخ آغاز می‌شود

عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی از این تاریخ آغاز می‌شود

عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی از این تاریخ آغاز می‌شود طی روزهای آینده رابط کاربری MIUI 13 شیائومی در اختیار کاربران بین‌المللی گوشی‌های شیائومی در خارج از چین قرار می‌گیرد. این نس..

عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی از این تاریخ آغاز می‌شود

طی روزهای آینده رابط کاربری MIUI 13 شیائومی در اختیار کاربران بین‌المللی گوشی‌های شیائومی در خارج از چین قرار می‌گیرد. این نسخه بر پایه اندروید ۱۲ است.

شیائومی در رویداد معرفی گوشی‌های سری Xiaomi 12 که دسامبر گذشته در چین برگزار شد، از رابط کاربری MIUI 13 نیز رونمایی کرد. اکنون که یک ماه از آن رویداد گذشته، شیائومی خبر از عرضه جهانی این آپدیت طی روزهای آینده داده است.

تاریخ عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 13

شیائومی میزبان یک رویداد خبری در ۲۶ ژانویه (۶ بهمن ماه) است که در آن قصد دارد از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ خودش رونمایی کند. به همین خاطر ما فکر می‌کنیم در همین تاریخ شیائومی قصد دارد از رابط کاربری می یو آی ۱۳ نیز برای بازارهای جهانی رونمایی کند. چرا که چند ساعت بعد از اعلام تاریخ برگزاری این رویداد خبری، حساب رسمی MIUI‌ در توییتر تیزر تبلیغاتی از این رابط کاربری را منتشر کرد.

در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های شیائومی در چین به MIUI 13 ارتقا پیدا کرده‌اند. این آپدیت بر پایه اندروید ۱۲ گوگل است. همچنین این آپدیت برای چندین مدل بین‌المللی گوشی‌های شیائومی نیز کامپایل شده است. بنابراین ما متعجب نیستیم از اینکه شیائومی بخواهد اواخر ماه جاری میلادی نسخه جدید رابط کاربری اندرویدی خودش را در اختیار میلیون‌ها کاربر خودش در نقاط مختلف جهان قرار دهد.

گوشی‌ساز چینی پیشتر عنوان کرده بود، اکثر گوشی‌های هوشمندی که سال ۲۰۲۱ در خارج از بازار چین عرضه شده‌اند، تا سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد. عرضه عمومی آن هم از فوریه برای دیگر مدل‌ها آغاز می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.