تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۴۲
کد خبر : 36556

عرضه بیلد ۱۹۰۴۲٫۷۸۹ (۲۰H2) ویندوز ۱۰ به صورت بتا

عرضه بیلد ۱۹۰۴۲٫۷۸۹ (۲۰H2) ویندوز ۱۰ به صورت بتا

عرضه بیلد ۱۹۰۴۲٫۷۸۹ (۲۰H2) ویندوز ۱۰ به صورت بتاامروز، شرکت مایکروسافت بیلد ۲۰H2 19042.1789 (KB4598291) از ویندوز ۱۰ را به صورت بتا و در کانال‌های پیش‌نمایش برای کاربرهای مخصوص که به روز رسانی اکتبر ویندوز ۱۰ (۲۰H2) را دارند عرضه کرد.
این به روز رسانی شامل رفع مشکل‌های نسخه ۲۰H2 از بیلد ۱۹۰۴۲٫۷۸۲ و همچنین رفع مشکلات زیر هست:
رفع مشکل هنگام تغییر اکانت‌های مایکروسافت و برخی دستگاه‌‎های Surface Hub که بعد از به روز رسانی ویندوز ۱۰ نسخه ۲۰H2 به وجود می‌آید که پیغام مشاهده شده ” Something went wrong” و کد خطا ۰x80131500 بوده است.رفع مشکل زمانی که یک پروکسی تصدیق شده به عنوان پروکسی پیشفرض به هنگام به مشکل برخوردن تنظیمات پروکسی قبلی در حین همگام سازی سرویس مورد استفاده قرار می‌گرفت.رفع مشکل زمانی که باعث به روز رسانی از ورژن ۱۷۰۳ ویندوز ۱۰ به ورژن ۲۰H2 می‌شد که باعث ایجاد مشکل در یک دستگاه Surface Hub می‌شد و پیغام “… Getting ready” در صفحه نمایشگر باقی می‌ماند.این به روز رسانی برای افراد مشخص که به روز رسانی ۲۰H2 را دارند از قسمت چک برای به روز رسانی در قسمت تنظیمات در دسترس است.
۰

عرضه بیلد ۱۹۰۴۲٫۷۸۹ (۲۰H2) ویندوز ۱۰ به صورت بتا

امروز، شرکت مایکروسافت بیلد ۲۰H2 19042.1789 (KB4598291) از ویندوز ۱۰ را به صورت بتا و در کانال‌های پیش‌نمایش برای کاربرهای مخصوص که به روز رسانی اکتبر ویندوز ۱۰ (۲۰H2) را دارند عرضه کرد.

این به روز رسانی شامل رفع مشکل‌های نسخه ۲۰H2 از بیلد ۱۹۰۴۲٫۷۸۲ و همچنین رفع مشکلات زیر هست:

  • رفع مشکل هنگام تغییر اکانت‌های مایکروسافت و برخی دستگاه‌‎های Surface Hub که بعد از به روز رسانی ویندوز ۱۰ نسخه ۲۰H2 به وجود می‌آید که پیغام مشاهده شده ” Something went wrong” و کد خطا ۰x80131500 بوده است.
  • رفع مشکل زمانی که یک پروکسی تصدیق شده به عنوان پروکسی پیشفرض به هنگام به مشکل برخوردن تنظیمات پروکسی قبلی در حین همگام سازی سرویس مورد استفاده قرار می‌گرفت.
  • رفع مشکل زمانی که باعث به روز رسانی از ورژن ۱۷۰۳ ویندوز ۱۰ به ورژن ۲۰H2 می‌شد که باعث ایجاد مشکل در یک دستگاه Surface Hub می‌شد و پیغام “… Getting ready” در صفحه نمایشگر باقی می‌ماند.

این به روز رسانی برای افراد مشخص که به روز رسانی ۲۰H2 را دارند از قسمت چک برای به روز رسانی در قسمت تنظیمات در دسترس است.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.