تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر : 70233

عذر بدتر از گناه دبیر انجمن خودروسازان برای افت کیفیت خودروهای داخلی

عذر بدتر از گناه دبیر انجمن خودروسازان برای افت کیفیت خودروهای داخلی

عذر بدتر از گناه دبیر انجمن خودروسازان برای افت کیفیت خودروهای داخلیاحمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان در جدیدترین مصاحبه خود در ارتباط با علل افت کیفیت خودروهای داخلی اظهار نظر کرده و عذر بدتر از گ..

عذر بدتر از گناه دبیر انجمن خودروسازان برای افت کیفیت خودروهای داخلی

احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان در جدیدترین مصاحبه خود در ارتباط با علل افت کیفیت خودروهای داخلی اظهار نظر کرده و عذر بدتر از گناه آورده است.

احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان داخلی می‌گوید قطعات تشکیل دهنده، ۸۶ درصد از یک خودرو هستند و به همین دلیل کیفیت در میان بدهی خودروساز به قطعه ساز گم می‌شود.

بر اساس اظهارات این مقام مسئول، قیمت‌گذاری دستوری باعث شده تا خودروسازان همواره زیان کنند و این اجازه به آن‌ها داده نمی‌شود که محصولات خود را با قیمت تمام شده در اختیار مشتریان قرار دهند.

خودروسازان در افت کیفیت خودروهای داخلی مقصر هستند

رحیمی، عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز در ارتباط با این موضوع عنوان کرده بود که در مسئله افت کیفیت خودروهای داخلی شرکت‌های تولید کننده مقصر هستند، زیرا بدهی قطعه‌سازان را پرداخت نکرده و به همین دلیل نمی‌توانند از پایین بودن کیفیت قطعات گلایه کنند. قطعه‌سازان هم‌اکنون به صورت انحصاری فعالیت می‌کنند و لازم است که در فعالیت‌های خود تجدید نظر کنند.

نعمت بخش نیز اظهار کرده بود که با افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها تنها گوشه‌ای از زیان خودروسازان جبران شد،‌ اما باید به این موضوع توجه داشت که صنعت خودرو ما همچنان تحریم است و از این رو واحدهای تولیدی به منظور تأمین قطعات الکتریکی همواره با موانعی مواجه هستند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.