تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 62138

عجیب ترین چیزهایی که برخی افراد آنها را خورده‌اند؛ از صابون تا خاکستر جسد انسان!

عجیب ترین چیزهایی که برخی افراد آنها را خورده‌اند؛ از صابون تا خاکستر جسد انسان!

عجیب ترین چیزهایی که برخی افراد آنها را خورده‌اند؛ از صابون تا خاکستر جسد انسان!می‌خواهیم شما را با ۲۵ مورد از عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند از صابون گرفته تا خاکستر جسد سوزانده شده، آشنا کنی..

عجیب ترین چیزهایی که برخی افراد آنها را خورده‌اند؛ از صابون تا خاکستر جسد انسان!

می‌خواهیم شما را با ۲۵ مورد از عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند از صابون گرفته تا خاکستر جسد سوزانده شده، آشنا کنیم. برخی افراد حتی به خوردن آنها اعتیاد دارند.

تا به حال شده که از کنار زیر سیگاری رد شوید و ناگهان حس کنید که دوست دارید خاکستر داخل آن را مزه کنید؟ نه؟ برای ما هم پیش نیامده؛ اما در کمال تعجب برخی افراد هستند که عجیب ترین عادات غذایی را دارند و به خوردن چیز‌هایی بسیار عجیبی معتاد شده‌اند.

اگر در حال خوردن شام یا ناهار هستید، خواندن این مقاله توصیه نمی‌شود؛ در غیر این صورت،‌ این شما و این لیست ۲۵ مورد از عجیب ترین چیز‌هایی که افراد تاکنون خورده‌اند.

عجیب ترین چیزهای خورده شده توسط انسان

۲۵- رنگ

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

قبلا خبری منتشر شده بود که یک کودک در مدرسه ابتدایی رنگ می‌خورده است. ظاهرا وی تنها فردی نبوده که به این کار علاقه دارد. البته حتی امتحان کردن این کار نیز توصیه نمی‌شود؛ زیرا هضم رنگ می‌تواند منجر به مسمومیت‌های جدی شود و آسیب‌های غیر قابل بازگشتی را به مغز وارد کند.

بنابراین در نتیجه خوردن زیاد رنگ، رشد فیزیکی و ذهنی کودک کند خواهد شد. به طور کلی خوردن رنگ چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان خطرناک است و می‌تواند در موارد جدی به مرگ منجر شود.

۲۴- صابون

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک دانشجوی پرستاری ۱۹ ساله در یک دوره پر استرس که در زندگی خود داشته، هفته‌ای ۵ صابون می‌خورده است. البته وی قطعا به عنوان یک دانشجو می‌دانست که چنین کاری درست نیست؛ اما تصمیم گرفته بود که به دانش پزشکی خود و برچسب‌های هشدار دهنده روی صابون توجهی نکند.

هرچند که پس از مدتی از کار خود پشیمان شد و برای ترک این اعتیاد مضر تقاضای کمک کرد. از آن زمان تاکنون وی دیگر صابون را برای مصارف خوراکی استفاده نکرده است.

۲۳- گچ

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک زن ۲۲ ساله به نام Krystin اعلام کرد که وقتی کودک بوده گچ را لیس میزده است. علاقه وی به این کار سبب شد که در نهایت به خوردن گچ رو بیارود. این موضوع تا سال‌ها ادامه داشت تا اینکه کریستین از راز خود برای خانواده و دوستانش پرده برداشت و حتی آنها را به این کار تشویق کرد. بقیه داستان را خودتان می‌توانید حدس بزنید.

۲۲- آهن‌ربا

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

وقتی یک خانواده اهل پرتلند با عجله فرزند کوچک خود را به اورژانس رساندند، توجه بسیاری از رسانه‌ها به آنها جلب شد. دختر بچه درد شدیدی در معده خود حس می‌کرد که پس از بررسی مشخص شد علت این درد شدید خوردن ۳۷ عدد آهن‌ربا دایره‌ای شکل بوده که سه حفره در لوله گوارش تحتانی و یک حفره در معده وی ایجاد کرده‌ بودند.

وقتی پزشکان برای اولین بار تصویر X-ray را دیدند، فکر کردند که دختر بچه یک گردنبند را خورده است؛ اما در واقع آهن‌ربا‌ها در معده او یک حلقه را شکل داده بودند.

۲۱- باتری

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

چه از روی عمد و چه ناخواسته، سالانه بیش از ۳۵۰۰ آمریکایی باتری می‌خورند. در صورتی که جیوه موجود در باتری به جریان خون راه پیدا کند، می‌تواند در نهایت به مشکلات پزشکی بسیار مهمی همچون نارسایی جدی کلیوی منجر شود.

اگر باتری برای مدت زیادی در بدن باقی بماند، در نهایت لایه بیرونی آن در تماس با اسید معده از بین می‌برود و جیوه وارد بدن می‌شود. با توجه به تعداد بالای مسمومیت‌های ناشی از خوردن باتری، شرکت‌های تولید کننده حالا آنها را طوری طراحی می‌کنند که در برابر اسید مقاومت بیشتری داشته باشند.

۲۰- ادرار

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

خوردن ادرار از دوران باستان نیز رایج بوده است و مردم اعتقاد داشتند که می‌تواند برای سلامتی، التیام زخم و زیبایی به کار آید. هرچند که این روز‌ها خوردن ادار یکی از عجیب ترین کارها تلقی می‌شود؛ اما باز افرادی همچون Bear Grylls ماجراجوی بریتانیایی (برنامه انسان در برابر طبیعت) هستند که چنین اعتقادی ندارند.

برخی منابع ادعا می‌کنند که در مواقع اضطراری و در صورت نبود مایعات می‌توان ادرار را برای زنده ماندن نوشید؛ اما منابع متعددی از جمله ارتش آمریکا با آن مخالف هستند.

۱۹ – شیشه

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک مرد اهل اوهایو کتابی در مورد خوردن شیشه خواند و سپس تصمیم گرفت که خودش این کار را امتحان کند. در مدت ۴ سال وی ۲۵۰ عدد لامپ و ۱۰۰ لیوان را وارد معده خود کرد. او گفت که چون هضم شیشه به او «حس گرمی» می‌دهد، از این کار خوشش می‌آید.

هرچند که وی در نهایت پذیرفت که او بیش از اینکه به خوردن شیشه اعتیاد داشته باشد، به توجهی که به خاطر این کار دریافت می‌کند وابسته شده است.

۱۸- دستمال توالت

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک زن که در برنامه‌ای تلویزیونی با مضمون عجیب ترین عادت‌ها شرکت کرده بود، اعتراف کرد که هر روز نصف رول دستمال توالت را می‌خورد. او گفت که از حس تماس دستمال توالت با زبانش لذت می‌برد و حتی در هنگام تماشای فیلم نیز به جای پاپ کورن دستمال می‌خورد.

۱۷- دستمال نرم کننده

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک زن ۳۵ ساله متوجه شد که به شکل عجیبی به رایحه دستمال‌های نرم کننده جلب شده است. این علاقه به جایی رسید که وی دیگر نتوانست از گاز زدن آنها جلوگیری کند و کمی بعد نیز شروع به خوردن آنها کرد.

این روز‌ها وی روزی ۸ عدد دستمال نرم کننده می‌خورد و حتی ادعا می‌کند در صورت عدم خوردن آنها با مشکل مواجه خواهد شد؛ زیرا این کار استرس او را کاهش می‌دهد. هرچند که موادی که باعث بوی خوب دستمال می‌شوند به شدت برای سلامتی انسان مضر هستند.

۱۶- شیشه پاک‌کن

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

زنی به نام کریستال بیش از ۳۰ سال است که روزی ۱۰ مرتبه شیشه پاک‌کن می‌خورد. عطر شیشه پا‌ک‌کن باعث میشد که دهن او مثل یک بچه آب بیفتد و به همین خاطر تصمیم گرفت که آن را امتحان کند. او می‌گوید که بافت خاص شیشه‌ پاک‌کن فوق‌العاده است.

۱۵- خاکستر سیگار

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

زنی به نام بیانکا وقتی که کودک بود شروع به خوردن ظروف سفالی کرد؛ اما تمایل وی به خوردن چیز‌های غیر خوراکی در اینجا به پایان نرسید و وی حتی به سراغ خاکستر سیگار نیز رفت. بیانکا ادعا می‌کند که وابسته طعم شور و شن‌ مانند خاکستر شده است.

فاجعه اینجاست که خود بیانکا نیز سیگار نمی‌کشد و به همین خاطر از خاکستر سیگار خواهر بزرگترش برای این عادت عجیب استفاده می‌کند.

۱۴- کوسن مبل

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

زنی اهل فلوریدا به نام ادل راحت‌ترین و البته یکی از عجیب ترین غذا‌ها را برای خوردن پیدا کرده است. او در طول زندگی خود بیش از ۱۰۰ کیلوگرم از مواد داخل کوسن‌ها را خورده است. این میزان برای ساخت هفت مبل و دو صندلی کافی است.

۱۳- اشیاء فلزی

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

مردی اهل اتیوپی در مدت ۲ سال مجموعه‌ای از اشیاء فلزی مختلف از جمله میخ، کلید و باتری را به وزن حدود ۱ کیلوگرم خورده بود. البته به شکل معجزه‌ آسایی هیچکدام از میخ‌ها اعضای داخلی بدنی او را سوراخ نکرده بودند و عمل جراحی نیز با موفقیت انجام شد.

۱۲- نفتالین

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

برای اکثر افراد گلوله‌های نفتالین یادآور لباس‌های گرم مادربزرگ‌ها در زمستان است. هرچند که اگر از این گلوله‌های ضد بید اشتباه استفاده شود، حتی می‌توانند سمی باشند. نفتالین یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده این گلوله‌ها است و اگر کودکان آنها را به اشتباه به جای آب‌نبات بخورند، ممکن است خیلی برای آنها خطرناک باشد.

۱۱- فنر تخت

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

برخی از زندانیان هرجایی را به زندان ترجیح می‌دهند، حتی اگر جای مورد نظر بیمارستان باشد. زندانیان زندان مرکزی Raleigh در کارولینای شمالی مرتب فنر‌های تخت‌های خود را می‌خورند تا برای چند روز هم شده از آنجا فرار کنند.

تاکنون چندین زندانی موفق شده‌اند با این کار بلیت رفتن به بیمارستان را به دست آورند.

۱۰- حلقه

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک مرد انگلیسی برای خرید حلقه نامزدی به یک فروشگاه جواهر فروشی رفته بود. وی حلقه‌ای که می‌خواست بخرد را خورد و سپس سعی کرد فروشنده را متقاعد کند که آن را به او پس داده است.

پلیس با اسکن شکم مرد فورا متوجه شد که چه اتفاقی رخ داده است و چند روز بعد نیز حلقه گم شده را به فروشنده داد. هرچند که احتمالا این حلقه نمی‌تواند با قیمت اولیه فروخته شود.

۹- سکه

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

در طول ۱۰ سال، یک مرد ۶۲ ساله فرانسوی به ارزش ۶۵۰ یورو سکه خورده بود. خانواده او گفتند که وقتی به مهمانی میرفته‌اند، او سکه‌های میزبان را می‌دزدیده‌ است تا بعدا به عنوان میان وعده مصرف کند.

در نهایت سکه‌های انباشته شده در معده وی مشکل‌ساز شد؛ زیرا حدود ۶ کیلوگرم شده بودند. جالب است که هزینه عمل جراحی برداشتن سکه‌ها بیشتر از ارزش آنها برای این پیرمرد فرانسوی هزینه داشت. شاید باید بهتر سرمایه‌گذاری می‌کرد!

۸- قلوه سنگ

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک زن چینی در طول دعوا با نامزدش مجموعا ۲۰ قلوه سنگ را خورد. او فکر می‌کرد که این سنگ‌ها در نهایت به صورت طبیعی از بدنش خارج خواهند شد؛ اما وقتی چنین اتفاقی نیفتاد، او مجبور شد که به عمل جراحی برای برداشتن آنها تن دهد.

اینکه چرا این زن فکر کرد که خوردن قلوه سنگ می‌تواند در دعوا با نامزدش به او کمک کند،‌ خود بحث دیگری است.

۷- مسواک

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک دختر ۲۴ ساله اسرائیلی روی سینک تکیه داده بود و در حال مسواک زدن بود که ناگهان مسواک را خورد. او فورا به بیمارستان رفت؛ اما در تصویر اشعه ایکس چیزی مشاهده نشد و به همین خاطر پزشکان او را به خانه فرستادند.

هرچند که روز بعد، او با درد شدیدی از خواب بیدار شد و به همین خاطر به یک بیمارستان دیگری مراجعه کرد تا نظر دیگر پزشکان را جویا شود. این بار اما پزشکان تایید کردند که وی مسواک را خورده است و با استفاده از اندوسکوپی آن را از بدن بیمار خارج کردند.

۶- تیغ

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یکی از کهنه سربازان آمریکایی که در جنگ اول خلیج فارس (حمله به عراق) نیز حضور داشت در بک برنامه تلویزیونی اعراف کرد که پس از یک بازی جرئت و حقیقت چندین تیغ را خورده است.

او شاید در ابتدا فکر می‌کرد که خیلی مقاوت و جالب است؛ اما در حقیقت تیغ می‌تواند اعضای داخلی بدن را سوراخ کرده و آسیب جدی وارد کند. علاوه بر این، تنها راه خارج کردن آن عمل جراحی و یک اندوسکوپی عذاب‌ آور است.

۵- کرم نواری

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

مهم نیست که یک رژیم غذایی تا چه حد احمقانه باشد، همیشه فردی پیدا می‌شود که با کمال میل آن را امتحان کند. در یک رژیم غذایی به نام کرم نواری از افراد خواسته می‌شود که گوشت آلوده به کرم نواری را بخوردند.

البته پس از مدتی فردی که این رژیم را شروع کرده بود از کار خود پشیمان شد و تصمیم گرفت که با مصرف دارو، میهمان جدید بدنش را بکشد؛ اما هیچ چیز این واقعیت را عوض نمی‌کند که او به میل خودش کرم خورده بود.

۴- دندان مصنوعی

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

این مورد نه تنها در میان عجیب ترین چیز‌های خورده شده توسط انسان‌ها قرار دارد، بلکه از هر نظر که نگاه کنید تهوع آور است. یک پیرزن سعی داشت معشوق خود را به شکلی خاص و جدید ببوسد که به صورت اتفاقی دندان‌های مصنوعی او را بلعید. خوشبختانه برای خارج کردن آنها به عمل جراحی نیاز پیدا نکرد.

۳- سوسک و چنگال

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک زن اسرائیلی در حال تمیز کردن خانه‌اش بود که ناگهان یک سوسک به داخل دهانش پرید. وی تلاش کرد تا با استفاده از چنگال سوسک را خارج کند؛ اما در نهایت هر دو را قورت داد.

چنگال در بدن این زن باقی ماند و در نهایت مجبور شد که با استفاده از عمل جراحی آن را خارج کند. هرچند که در هضم سوسک با مشکلی مواجه نشد.

۲- مو

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

یک دختر ۱۸ ساله اهل شیکاگو پس از یک تجربه تلخ متوجه شد که بدن انسان نمی‌تواند مو را هضم کند. پزشکان یک گلوله مویی به وزن ۴.۵ کیلوگرم را از شکم وی خارج کردند که طول آن نزدیک به ۴۰ سانتی‌متر می‌رسید.

او اعتراف کرد که چندین سال است که موهای خود را می‌خورده است؛ اما پس از جراحی این عادت عجیب خود را ترک کرد.

۱- خاکستر جسد سوزانده شده

عجیب‌ ترین چیز‌هایی که افراد خورده‌اند

این یکی واقعا عجیب‌ ترین چیزی است که شنیده‌ایم یک انسان بخورد. اکثر ما نزدیکان خود را دوست داریم؛ اما یک زن علاقه را به یک سطح کاملا جدید برد. یک زن ۲۶ ساله که به تازگی شوهر خود را از دست داده بود، می‌خواست خاکستر او را از یک جعبه موقت به یک گلدان ویژه انتقال دهد که مقداری از خاکستر روی دستش ریخت.

او که نمی‌خواست به آنچه از همسرش باقی مانده بی‌احترامی کند، به جای پاک کردن خاکستر از روی دست، آن را خورد. همین کار کوچک سبب شد که به مزه خاکستر جسد سوزانده شده همسرش علاقه‌مند شود و هر روز بخشی از آن را مصرف کند. این وابستگی به حدی شدید است که او همه‌جا گلدان حاوی خاکستر را با خود می‌برد.

به نظر شما از میان موارد عنوان شده در لیست فوق، کدام یک عجیب ترین چیزی است که تاکنون یک فرد خورده است؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.