تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 62782

عباسی فشمی در نشست خبری رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس و رویداد سیکاپ: اینوتکس ­پیچ بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم ­های خلاق و نوآور کشور است

عباسی فشمی در نشست خبری رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس و رویداد سیکاپ: اینوتکس ­پیچ بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم ­های خلاق و نوآور کشور است

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ گفت: فستیوال سیکاپ یک رویداد علمی-سرگرمی است که هر ساله با هدف پرورش تفکر خلاق در دانش آموزان و ارتقای مهارت ها و استعدادهای آن ها از طریق ایجاد موقعیت‌های واقعی و چالش برانگیز در قالب بازی های آموزشی برای آنان، طراحی و برگزار می شود. به گزارش خبرنگار فناوری کافه …

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ گفت: فستیوال سیکاپ یک رویداد علمی-سرگرمی است که هر ساله با هدف پرورش تفکر خلاق در دانش آموزان و ارتقای مهارت ها و استعدادهای آن ها از طریق ایجاد موقعیت‌های واقعی و چالش برانگیز در قالب بازی های آموزشی برای آنان، طراحی و برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فناوری کافه دانش، نشست خبری رویدادهای «پنجمین دوره رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس و چهارمین دوره رویداد سیکاپ»، صبح امروز سه شنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰، با حضور سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، ایمان محمدعلی مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ و یاسر قرایی مسئول برگزاری رویداد سیکاپ و جمعی از اصحاب رسانه، در محل کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲

سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، در ابتدای این نشست خبری گفت: پنجمین دوره­ رقابت های استارتاپی اینوتکس با نام «اینوتکس ­پیچ»، با مشارکت فعالان زیست­ بوم نوآوری و فناوری کشور، از ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ لغایت ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در استان­ های فارس، قم، زنجان، کرمانشاه، سمنان و تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: اینوتکس ­پیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم ­های خلاق و نوآور از شهرها و استان های مختلف کشور است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از ایده های آنان جهت کمک به رشد و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری در کشور برگزار می شود.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، درباره رویداد سیکاپ نیز گفت: فستیوال سیکاپ یک رویداد علمی-سرگرمی است که هر ساله با هدف پرورش تفکر خلاق در دانش آموزان و ارتقای مهارت ها و استعدادهای آن ها از طریق ایجاد موقعیت‌های واقعی و چالش برانگیز در قالب بازی های آموزشی برای آنان، طراحی و برگزار می شود.

ایمان محمدعلی، مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ

ایمان محمدعلی، مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ، در ادامه این نشست خبری گفت: هر سال شهرهای جدیدی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند و در انتخاب شهرها سعی داریم تا توازن مناسبی بین استان های کمتر برخوردار و توسعه یافته ایجاد شود.

وی افزود: در این رقابت­ها استارتاپ­ های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی انتخاب شده و در ادامه از استارتاپ های برگزیده­ هر شهر، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی در مقابل سرمایه­ گذاران داخلی و خارجی دعوت می شود.

مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ، ادامه داد: در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش-شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و … را به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت­ های نهایی را خواهند داشت.

محمدعلی، افزود: در آخر، برگزیدگان نهایی این رقابت­ ها ضمن بهره­مندی از جوایز نقدی، امکان استفاده از تسهیلات اعتباری و وام ­های ویژه ­ای که برای توسعه­ کسب ­و کار آن­ها تدارک دیده شده است را خواهند داشت.

وی عنوان کرد: ثبت ­نام استارتاپ­ ها در این رویداد کاملا رایگان بوده و علاقه­مندان جهت ثبت­نام تا ۳۰ دی­ماه ۱۴۰۰ می ­توانند به سایت www.pitch.inotex.com مراجعه نمایند.

مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ، گفت: در ادوار گذشته رقابت­های استارتاپی اینوتکس پیچ، بیش از ۷۰۰ تیم و استارتاپ مشارکت کرده  و ایده ­ها و طرح­ های نوآورانه خود را به بیش از ۲۰۰ سرمایه­ گذار داخلی و خارجی ارائه نموده­اند.

محمد علی، در پایان سخنان خود اظهار داشت: در سال گذشته و در چهارمین دوره این رقابت­ها­، ۲۱۰ استارتاپ از استان­ های مختلف کشور ثبت‌نام کردند و در نهایت تیم­ های برگزیده ضمن بهره ­مندی از جوایز نقدی از تسهیلات ۳ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بهره ­مند شدند.

یاسر قرایی، دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ

یاسر قرایی، دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ، در ادامه این نشست خبری گفت:  در این رویداد با طراحی بخش‌های مختلف به دنبال استعدادیابی کودکان و نوجوانان به­ جای حالت تستی و چهار گزینه‌ای، بصورت عملی و در ابعاد مختلف جسمی-حرکتی، شناختی-فکری، روحی-روانی، هیجانی-عاطفی، ارتباطی-اجتماعی هستیم.

وی افزود: هدف ما این است تا والدین دانش ­آموزان با حضور در این رویداد، استعدادهای فرزند خود را بیشتر شناخته و مسیر خوبی را برای آینده آنان طراحی کنند.

دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ بیان داشت: چهارمین دوره رویداد دانش ­آموزی سیکاپ این ­بار همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بین ­المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) و با هدف توسعه کمی و کیفی آن در ابعاد بین­ المللی برگزار می ­شود.

قرایی، ادامه داد: به دلیل این همزمانی، بخش­ های جدیدی از جمله بخش نمایشگاهی برای معرفی نوآوری ­ها و محصولات تولید­ شده توسط دانش ­آموزان، بخش معرفی مربیان و معلمان برتر و نیز بخش کارگاهی برای مدیران مدارس و مراکز آموزشی به این رویداد اضافه شده است.

دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ، در پایان سخنان خود گفت: علاقه­ مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ­نام در این دوره از رویداد تا تاریخ ۳۰ دی­ماه ۱۴۰۰ می­توانند به سایت inotexicup.inotex.com مراجعه یا با دبیرخانه این رویداد با شماره  ۷۷۲۰۰۴۵۶-۰۲۱تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، پنجمین دوره­ رقابت های استارتاپی اینوتکس با نام «اینوتکس­ پیچ»، با مشارکت فعالان زیست­ بوم نوآوری و فناوری کشور، از ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ لغایت ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در استان­ های فارس، قم، زنجان، کرمانشاه، سمنان و تهران برگزار می شود.

صمد یوسفی

 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.