تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 10855

عبادی: آرامش رهبر انقلاب، اجرایم را تقویت کرد/ مزد نوکری‌هایم را از حضرت زهرا(س) گرفتم

عبادی: آرامش رهبر انقلاب، اجرایم را تقویت کرد/ مزد نوکری‌هایم را از حضرت زهرا(س) گرفتم

عبادی: آرامش رهبر انقلاب، اجرایم را تقویت کرد/ مزد نوکری‌هایم را از حضرت زهرا(س) گرفتم مداح البرزی مراسم دیدار رهبر انقلاب با ذاکران گفت: وقتی رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند، نگاهم را به ایشان دوختم و واقعاً از آرامش ایشان آرام شدم. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، “سیدصادق عبادی” روز گذشته در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در دیدار مداحان با رهبر انقلاب، مولودی‌خوانی کرد. سیدصادق عبادی در خانواده‌ای سنتی و مذهبی به دنیا آمد و از دوران کودکی اشتیاق و انگیزه زیادی برای مداحی در آستان اهل‌بیت(ع) داشت. او با الگوبرداری از اساتید و پیشکسوتان توانست مسیر ستایشگری اهل‌بیت(ع) را یک به یک طی کند و هم اکنون به‌عنوان یکی از مداحان تراز انقلاب استان البرز شناخته می‌شود.
سیدصادق عبادی در گفت‌وگویی کوتاه، درباره حال و هوای حسینیه امام خمینی (ره) و اجرای برنامه در محضر رهبر انقلاب گفت: افتخاری بود که نصیبم شد. می‌توان گفت که مزد نوکری‌هایم را از حضرت زهرا(س) گرفتم. لطف و عنایتی بود که در محضر رهبر معظم انقلاب بخوانم. این آرزوی هر مداحی است که محضر رهبر انقل..

عبادی: آرامش رهبر انقلاب، اجرایم را تقویت کرد/ مزد نوکری‌هایم را از حضرت زهرا(س) گرفتم

مداح البرزی مراسم دیدار رهبر انقلاب با ذاکران گفت: وقتی رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند، نگاهم را به ایشان دوختم و واقعاً از آرامش ایشان آرام شدم.

عبادی: آرامش رهبر انقلاب، اجرایم را تقویت کرد/ مزد نوکری‌هایم را از حضرت زهرا(س) گرفتم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "سیدصادق عبادی" روز گذشته در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در دیدار مداحان با رهبر انقلاب، مولودی‌خوانی کرد. سیدصادق عبادی در خانواده‌ای سنتی و مذهبی به دنیا آمد و از دوران کودکی اشتیاق و انگیزه زیادی برای مداحی در آستان اهل‌بیت(ع) داشت. او با الگوبرداری از اساتید و پیشکسوتان توانست مسیر ستایشگری اهل‌بیت(ع) را یک به یک طی کند و هم اکنون به‌عنوان یکی از مداحان تراز انقلاب استان البرز شناخته می‌شود.

سیدصادق عبادی در گفت‌وگویی کوتاه، درباره حال و هوای حسینیه امام خمینی (ره) و اجرای برنامه در محضر رهبر انقلاب گفت: افتخاری بود که نصیبم شد. می‌توان گفت که مزد نوکری‌هایم را از حضرت زهرا(س) گرفتم. لطف و عنایتی بود که در محضر رهبر معظم انقلاب بخوانم. این آرزوی هر مداحی است که محضر رهبر انقلاب عرض ادب کند.

مداحی , هیئت , رئیس دفتر مقام معظم رهبری ,

وی در ادامه افزود: جلسه دیدار مداحان با رهبر انقلاب، فوق‌العاده است. سال‌های گذشته نیز در این دیدار حضور داشتم امّا امسال کمی متفاوت‌تر بود. از چند روز مانده به روز دیدار بی‌تاب بودم و شب قبل از دیدار، اصلاً نخوابیدم.

این مداح‌ اهل‌بیت(ع) در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی برای اجرای برنامه در این مراسم انتخاب شده است،‌ گفت: تقریباً یک ماه پیش به من اعلام کردند که قرار است در این دیدار به اجرای برنامه بپردازم. چند جلسه متفاوت با اساتید و صاحب‌نظران داشتم و مواردی مطرح شد و اشعار مورد بررسی قرار گرفت.

سیدصادق عبادی درباره استرس اجرای برنامه در حضور رهبر انقلاب گفت: وقتی وارد حسینیه امام خمینی (ره) شدم، استرس تمام وجودم را گرفت و این طبیعی است اما وقتی رهبر انقلاب حضور پیدا کردند، نگاهم را به ایشان دوختم و واقعاً از آرامش ایشان، آرام شدم و به راحتی توانستم اجرا کنم.

مداحی ذاکران اهل‌بیت(ع) در دیدار با رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۸

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.