تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۲۳
کد خبر : 55709

ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا لو رفت

ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا لو رفت

ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا لو رفتهنوز چند ماه تا معرفی سری Galaxy S22 باقی مانده است؛ اما شاهد انتشار ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا و سرعت شارژ آنها هستیم.
د..

باتری گلکسی اس 22 پلاسظرفیت باتری گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا لو رفت

هنوز چند ماه تا معرفی سری Galaxy S22 باقی مانده است؛ اما شاهد انتشار ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا و سرعت شارژ آنها هستیم.

دو باتری ساخت شرکت سامسونگ SDI تاییدیه ۳C را دریافت کرده‌اند و با توجه به شماره مدل آنها می‌توان گفت که در گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا استفاده خواهند شد. همچنین ظرفیت این باتری‌ها در راستای شایعاتی است که پیش‌تر درباره سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شده بود.

باتری گلکسی اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا

باتری EB-BS906ABY که در گلکسی S22 پلاس استفاده خواهد داشت دارای ظرفیت واقعی ۴۳۷۰ میلی‌آمپر است که در واقع همان ظرفیت اسمی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر را نشان می‌دهد. گلکسی +S21 به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده بود و ظاهرا سامسونگ در نسل جدید این گوشی کمی پسرفت کرده است.

باتری گلکسی اس 22 پلاس

باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا که با شماره مدل EB-BS908ABY شناخته می‌شود، دارای ظرفیت اسمی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و ظرفیت واقعی ۴۸۵۵ میلی‌آمپر است. این میزان دقیقا با ظرفیت باتری استفاده شده در گلکسی اس ۲۱ اولترا برابری می‌کند.

اطلاعات مربوط به مدل استاندارد گلکسی اس ۲۲ در لیست تاییدیه ۳C دیده نمی‌شود؛ اما با توجه به اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود که سامسونگ از یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری در این گوشی استفاده کند. این در حالی است که شرکت کره‌ای Galaxy S21 را با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری روانه بازار کرده بود.

شارژر سری Galaxy S22

باتری گلکسی اس 22 پلاس / شارژر سامسونگ

در همین راستا شنیده می‌شود که سامسونگ در حال بررسی شارژ سریع ۶۵ وات برای سری گلکسی S22 است. این شرکت هرگز در بحث شارژ سریع پا را از ۴۵ وات قراتر نگذاشته است و حتی در آن مورد نیز خیلی متمایل نبود. گلکسی اس ۲۰ اولترا از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کرد؛ اما سامسونگ سری گلکسی S21 را با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات عرضه کرد.

باتری گلکسی اس 22 پلاس / شارژر سامسونگ

اگر سامسونگ در نهایت تصمیم بگیرد که از شارژ سریع ۶۵ وات در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ استفاده کند، احتمالا آداپتور EP-TA865 برای این کار انتخاب خواهد شد. این آداپتور خروجی ۲۰ ولت و ۳.۲۵ آمپر را ارائه می‌دهد و می‌تواند دستگاه‌های قدیمی‌تر را نیز با سرعت کمتری شارژ کند.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.