تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۴:۱۰
کد خبر : 20113

طی سال ۱۳۹۸ صورت گرفت؛ اعطای بیش از ۷،۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بانک آینده

طی سال ۱۳۹۸ صورت گرفت؛ اعطای بیش از ۷،۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بانک آینده

کافه دانش: بانک آینده با هدف حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و فن‌آور‌محور، طی سال ۱۳۹۸ بیش از ۷،۰۰۰ میلیاردریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا کرده است. این امر پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه، صورت گرفته است. در نشستی …

کافه دانش: بانک آینده با هدف حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و فن‌آور‌محور، طی سال ۱۳۹۸ بیش از ۷،۰۰۰ میلیاردریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا کرده است. این امر پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه، صورت گرفته است.
در نشستی که با حضور دکتر محمد فطانت مدیرعامل، برخی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک آینده و هم‌چنین دکتر وحدت، مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد صندوق شکوفایی و نوآوری کشور برگزار شد، همکاری‌های دوجانبه مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.
در این نشست، دکتر فطانت شرکت‌های دانش‌بنیان (SME) را موتور رشد اقتصاد دنیا دانست و تاکید کرد که در این فرآیند، افراد صاحب ایده باید حمایت شوند تا بتوانند نظر خود را به سرعت عملیاتی سازند که این امر در کشور ما با برخورداری از مزیت جمعیت جوان و خلاق، رسالتی بزرگ برای ما به‌شمار می‌رود.
کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان برای معرفی و فروش محصول خود به مشتریان نیز از جمله دیگر حمایت‌هایی است که بستر آن با همکاری بانک آینده و صندوق شکوفایی و نوآوری، محقق می‌شود.
بانک آینده به استناد گزارش‌های عملکردی ارائه شده، ۸۸ (هشتاد و هشت) فقره تسهیلات با رقمی بالغ بر ۷،۰۰۰  میلیارد ریال طی سال ۱۳۹۸ به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت کرده است. هم‌چنین در مدت مشابه، ۴۱ (چهل‌ویک) فقره ضمانت‌نامه با ارزش ریالی ۱,۱۳۳ (یک‌هزار و صد و سی‌وسه) میلیارد ریال، با شرایطی مناسب برای شرکت‌های مذکور، صادر نموده است. بر اساس این مستندات، بانک آینده موفق شد؛ به‌عنوان شریک استراتژیک صندوق شکوفایی و نوآوری، رتبه نخست همکاری با این صندوق طی سال ۱۳۹۸ را به خود اختصاص دهد.
بانک آینده بر آن است تا با حضور جدی‌تر از پیش در حوزه نوآوری‌های نوین و نیز ایجاد بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور در عرصه‌های راهبردی، زمینه بروز بیشتر استعدادها و توان‌مندی‌های دانش‌آموختگان و نوآوران کشور را فراهم آورد.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.