تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر : 65943

طرح پیشنهادی برای اولین خودرو اپل بیشتر به یک مریخ نورد شباهت دارد تا خودرو!

طرح پیشنهادی برای اولین خودرو اپل بیشتر به یک مریخ نورد شباهت دارد تا خودرو!

طرح پیشنهادی برای اولین خودرو اپل بیشتر به یک مریخ نورد شباهت دارد تا خودرو! اخیرا تصاویری از طرح پیشنهادی اولین خودرو اپل در فضای مجازی منتشر شد که از ظاهر عجیبی بهره می‌برد و به یک مریخ ن..

طرح پیشنهادی برای اولین خودرو اپل بیشتر به یک مریخ نورد شباهت دارد تا خودرو!

اخیرا تصاویری از طرح پیشنهادی اولین خودرو اپل در فضای مجازی منتشر شد که از ظاهر عجیبی بهره می‌برد و به یک مریخ نورد شباهت دارد.

دوانگا بورا، یک مهندس مکانیک اخیرا در فضای مجازی تصاویری از طرح پیشنهادی خود برای اولین خودرو اپل منتشر کرد که از طراحی عجیبی بهره می‌برد و بیشتر به یک مریخ نورد شباهت دارد. همچنین این خودروی خودران به یک سیستم چرخشی ۳۶۰ درجه نیز مجهز شده است.

طرح پیشنهادی برای اولین خودرو اپل

اولین خودرو اپل

تصاویر منتشر شده از طرح پیشنهادی اولین خودرو اپل نشان می‌دهد این خودرو فقط از دو صندلی بهره می‌برد و سرنشینان نیز در یک فضای حبابی شکل قرار خواهند گرفت تا حریم شخصی آنها حفظ شود. طراحی کابین به گونه‌ای است تا سرنشینان در این خودرو احساس راحتی کرده و از سفرهای کوتاه شهری یا حتی سفرهای طولانی‌تر لذت ببرند.

اولین خودرو اپل

گفتنی است استفاده اپل از چنین طراحی بسیار بعید به نظر می‌رسد، اما تاکنون مشخص نشده این غول فناوری برای اولین خودروی خود از چه سبک طراحی استفاده خواهد کرد؛ چرا که اپل برای عرضه آن عجله نداشته و حداقل تا سال ۲۰۲۵ شاهد رونمایی نخستین ماشین اپل نخواهیم بود.

اولین خودرو اپل

البته اپل مدتی قبل با تامین‌کنندگان کره جنوبی مذاکراتی را آغاز کرده تا بتواند باتری‌های این خودروی خودران را تامین کند. از این رو اپل برای ساخت نخستین خودروی خود می‌تواند با خودروسازان بزرگی همکاری کند و احتمالا شرکت‌های ال جی و مگنا در ساخت این خودروی برقی خودران مشارکت خواهند داشت.

اولین خودرو اپل

با وجود این که اپل برای ساخت اولین خودروی خود عجله‌ای ندارد، اما کارشناسان معتقدند اپل می‌تواند در سال ۲۰۲۲ نیز این پروژه را به سرانجام برساند.

منبعdailymailمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.