تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۱
کد خبر : 62194

طرح واردات خودرو دوباره رد شد؛ این بار مجمع تشخیص مصلحت ایراد گرفت

طرح واردات خودرو دوباره رد شد؛ این بار مجمع تشخیص مصلحت ایراد گرفت

طرح واردات خودرو دوباره رد شد؛ این بار مجمع تشخیص مصلحت ایراد گرفتمجمع تشخیص مصلحت نظام طرح واردات خودرو را مغایر با سیاست‌های کلی نظام دانسته و به همین دلیل قرار است طرح مجددا به مجلس عودت داده شود. ..

طرح واردات خودرو دوباره رد شد؛ این بار مجمع تشخیص مصلحت ایراد گرفت

مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح واردات خودرو را مغایر با سیاست‌های کلی نظام دانسته و به همین دلیل قرار است طرح مجددا به مجلس عودت داده شود.

هادی طحان نظیف‌،‌ سخنگوی شورای نگهبان خبر داد که طرح ساماندهی صنعت خودرو از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام مغایر با سیاست‌های کلی نظام تشخیص داده شده و دوباره به مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مجدد و رفع ایراد برگشت زده شده است.

رسیدگی به طرح واردات خودرو به هفته آینده موکول شد

به گفته وی به دلیل آن که امروز جلسات زیادی در دستور کار شورای نگهبان قرار داشته است، نوبت رسیدگی به طرح واردات خودرو فرا نرسیده و از این رو شورای نگهبان در هفته پیش رو جلسه رسیدگی به این طرح را برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: واردات خودرو اجرایی نخواهد شد

وی در انتها خاطر نشان کرد که طرح ساماندهی صنعت خودرو از سوی هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مغایر با سیاست‌های کلی نظام تشخیص داده شده و این مسئله با ارسال نامه‌ای به شورای نگهبان اطلاع‌رسانی شده است. ایرادات سابق این هیأت از سوی مجلس برطرف نشده و به همین علت طرح مجددا در اختیار مجلس قرار خواهد گرفت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.