تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۸

امروزه کنکور به عنوان یک آزمون مهم شناخته شده است، زیرا بسیاری از دانش آموزان موفقیت خود در آینده را مرتبط به نتیجه کنکور می‌دانند. به دلیل اهمیت کنکور، موسسات و اساتید بسیاری به این حیطه وارد شده‌اند. بیشتر این موسسات بدون اینکه به دانش آموزان و اهداف آن‌ها فکر کنند، تنها به دنبال سودجویی

امروزه کنکور به عنوان یک آزمون مهم شناخته شده است، زیرا بسیاری از دانش آموزان موفقیت خود در آینده را مرتبط به نتیجه کنکور می‌دانند. به دلیل اهمیت کنکور، موسسات و اساتید بسیاری به این حیطه وارد شده‌اند. بیشتر این موسسات بدون اینکه به دانش آموزان و اهداف آن‌ها فکر کنند، تنها به دنبال سودجویی و گرفتن مبالغ هنگفت از دانش آموزان هستند. در این آشفته بازار موسسات و مدرسان کنکور، یافتن موسسه‌ای که به خواسته‌ها و آینده دانش آموزان توجه کند کار بسیار دشواری است. ما در این مطلب درباره موسسه زودبیست و طرح استثنایی که برای کنکوری‌ها در نظر گرفته است سخن می‌گوییم.

اگر شما هم دانش آموز سال دوازدهمی هستید و برنامه مطالعاتی مناسبی برای کنکورتان ندارید، یا اگر به دنبال موسسه‌ای معتبر هستید که بتوانید اشکالات درسی خود را به کمک آن‌ها برطرف کنید، یا اگر به دنبال تدریس آنلاین توسط اساتید حاذق و مجرب هستید؛ این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا راه‌حلی برای تمام مشکلات خود بیابید.

معرفی موسسه زودبیست

زودبیست یکی از موسسات واقع در تهران است که فعالیت رسمی خود را از سال 1396 آغاز کرده است و اکنون به عنوان یکی از موسسات معتبر کنکور شناخته می‌شود. از سال 1396 تا به امروز، این موسسه خدمات بسیاری را به امکانات خود افزوده است و توانسته رضایت بسیاری از دانش آموزان را جلب کند؛ همچنین باعث موفقیت بسیاری از دانش آموزان شود. این موسسه برای کنکوری‌های سال 1402 یک طرح ویژه به نام طرح اوج پلاس زودبیست تدارک دیده است که مجموعه‌ای پاسخگو و کامل برای تمام نیازهای کنکوری‌ها است. برای آشنایی بیشتر با طرح اوج پلاس زودبیست موارد زیر را مطالعه کنید.

ارائه برنامه شخصی

به احتمال زیاد شما هم بارها روش درس خواندن و نمرات خود را با همکلاسی‌های خود مقایسه کرده‌اید و در نهایت به این نتیجه رسیده‌اید که نمی‌توانید مثل آن‌ها مطالعه کنید. هر دانش آموزی دارای تیپ شخصیتی متفاوت، میزان هوش متغیر، سطح علمی مختلف و غیره است. تمامی این موارد باعث می‌شود که هر دانش آموز نیازمند برنامه مطالعاتی اختصاصی باشد؛ برنامه‌ای که در آن روحیات، سطح علمی و وقت‌ آزاد دانش آموزان در نظر گرفته شود. در طرح اوج پلاس زودبیست دانش آموزان امکان دریافت برنامه مطالعاتی ویژه خود را دارند و می‌توانند مطابق آن پیش بروند.

شروع از تابستان

طرح شگفت انگیز اوج پلاس زودبیست آغاز شد!

بسیاری از دانش آموزان تابستان خود را به استراحت و سرگرمی می‌گذرانند و بعد از آغاز سال تحصیلی با حجم زیاد دروس کنکور مواجه می‌شوند و نمی‌توانند به خوبی مدیریت کنند. موسسه زودبیست در طرح اوج پلاس خود با توجه به حجم دروس در رشته‌های مختلف، برنامه مطالعاتی را از تابستان تنظیم می‌کند. با این برنامه ریزی، دانش آموزان وقت کافی برای خواندن مطالب جدید، مرور، تست زدن و همچنین رفع اشکال را دارند و می‌توانند در آماده‌ترین حالت ممکن در جلسه کنکور حضور یابند.

تدریس آنلاین

بسیاری از دانش آموزان با وجود برنامه سنگین مطالعاتی، مقدار زیادی از زمان خود را در مسیر موسسات و کلاس‌های کنکور می‌گذرانند. دانش آموزان به دلیل خستگی راه، مطالب زیادی از کلاس عایدشان نمی‌شود؛ حتی در خانه از فرط خستگی امکان مرور دروس و اجرای برنامه خود را ندارند. برای رفع این مشکل، موسسه زودبیست در طرح اوج پلاس خود همایش‌های ماهانه آنلاین برگزار می‌کند. این همایش‌ها به صورت ضبط شده در صفحه دانش آموزان وجود دارند و دانش آمزان می‌توانند، در هر زمان از روز که می‌توانند آن را با دقت ببینند. با این روش دیگر خبری از اتلاف وقت و خستگی نیست و گیرایی دانش آموزان نیز بهبود می‌یابد.

آزمون

موسسه زودبیست در طرح اوج پلاس، امکان امتحان و تست آنلاین را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید پیش از شرکت در هر همایش یک آزمون از دروس اختصاصی بدهید، مشاورین موسسه با بررسی سطح علمی شما و موشکافی اشکالات و نقاط ضعفتان بهترین پیشنهادها را به شما ارائه می‌دهند. حتی فیلم‌های آموزشی آن مباحث همراه با نمونه سوالات بخشی که در آن اشکال دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با مرور و بررسی چند باره بتوانید تمام مشکلات درسی خود را برطرف کنید.

مشاوره

داشتن مشاوره در سال حساس کنکور یک کمک و راهنمای سودمند برای اکثر دانش آموزان است؛ البته اگر دانش آموزان مشاوران تحصیلی خود را به درستی انتخاب کنند. مشاوران تحصیلی زودبیست، تماما جز رتبه‌های برتر کنکور سال‌های پیش هستند و گام به گام مسیری که شما در حال پیمودن آن هستید را پیش از شما پیموده‌اند، بنابراین، می‌توانند بهترین و دلسوزترین مشاوران برای شما باشند. مشاوران موسسه به طور مرتب ساعات و میزان مطالعه شما را چک می‌کنند تا به دلیل تنبلی درس خواندن را به زمان دیگری موکول نکنید. در طرح اوج پلاس زودبیست شما امکان داشتن مشاور اختصاصی نیز خواهید داشت.

امتحان نهایی

احتمالا از هریک از دانش آموزان سال دوازدهم بپرسید که چه اقدامی برای امتحانات نهایی انجام داده است، پاسخی برای گفتن ندارد. اکثر دانش آموزان به دلیل کنکور، امتحان‌های نهایی را رها می‌کنند؛ اما آیا می‌دانید نمرات و معدل این امتحانات بسیار مهم است. به همین منظور، این موسسه در طرح اوج پلاس زودبیست تعادل را در میزان مطالعه برای کنکور و امتحانات نهایی برقرار کرده است و برای مطالعه این امتحانات هم برنامه‌ریزی کرده است. شما می‌توانید با اجرای دقیق برنامه خود به نمرات بالا حتی 20 نیز فکر کنید و با معدلی عالی وارد دانشگاه مورد علاقه خود شوید.

هزینه

بسیاری از موسسات، کنکور را تنها به عنوان منبع تجارت و درآمد خود می‌دانند و بدون توجه به خواسته و نیازهای دانش آموزان هزینه‌های سرسام آوری از آن‌ها دریافت می‌کنند، بدون اینکه تاثیر مثبتی در نمرات و درصد آن‌ها داشته باشند. برای جلوگیری از صرف هزینه اضافی، طرح اوج پلاس زودبیست با هزینه‌ای مناسب و معقول ارائه شده است. شما با شرکت در طرح اوج پلاس زودبیست می‌توانید علاوه بر رسیدن به هدف نهایی خود یعنی قبولی در رشته‌ عالی، در هزینه‌‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

سخن پایانی

در این مطلب، اطلاعات جامع و کاملی درباره طرح اوج پلاس زودبیست در اختیار شما قرار داده شد، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زودبیست و این طرح شگفت انگیز می‌توانید به سایت موسسه زودبیست مراجعه کنید.

 

خروج از نسخه موبایل