تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 51077

طرح‌های ارتقای بهره‌وری پسماندهای خوراک دام حمایت می‌شوند

طرح‌های ارتقای بهره‌وری پسماندهای خوراک دام حمایت می‌شوند

طرح‌های ارتقای بهره‌وری پسماندهای خوراک دام حمایت می‌شوند – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی فراخوانی اعلام کرد که پذیر..

طرح‌های ارتقای بهره‌وری پسماندهای خوراک دام حمایت می‌شوند – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی فراخوانی اعلام کرد که پذیرای طرح‌های نوآورانه شرکت‌ها، تیم‌های فناور، محققان و متخصصانی است که بتواند گره‌گشای تامین منابع خوراک دام از پسماندها و ماشین‌آلات کشاورزی است.

همه مجموعه‌های فناور و خلاق دعوت هستند تا با ارسال طرح‌های فناورانه و نوآورانه خود در این فراخوان مشارکت کنند و سهمی در بهبود بهره‌وری از منابع خوراک دام و رفع نیازهای فناورانه پسماندها و ماشین‌آلات کشاورزی داشته باشند.

محورهای این فراخوان در توسعه پایلوت شامل «توسعه فناوری مناسب استفاده از شاخه درخت خرما در تغذیه دام، نوآوری و بهبود ارزش غذایی، دخیره سازی و غیره»، «توسعه فناوری مناسب مصرف میوه و سرشاخه سمر در تغذیه دام»، «توسعه فناوری مناسب استفاده از پوسته سبز پسته در تغذیه دام» می شود.

همچنین «ارائه فناوری مناسب برداشت برگ و طوقه چغندر و انتقال به بیرون از مزرعه»، «ارائه فناوری مناسب برداشت بقایای ذرت دانه‌ای»، «ارائه فناوری مناسب جمع‌آوری و خردکن کاه برنج»، «ارائه فناوری مناسب برداشت یونجه»، «ارائه فناوری مناسب برای اصلاح مکانیزم چاپرهای برداشت ذرت علوفه‌ای» و «ارائه فناوری مناسب برای اصلاح هدکمباین گندم در کشت تاخیری توام گندم و ذرت علوفه‌ای» نیز محورهای این فراخوان در زمینه ماشین‌آلات است.

انجمن کارخانجات خوراک دام مدعی امضاهای طلایی در توزیع نهاده‌های دام و طیور شدنماینده ولی‌فقیه در استان یزد از وابستگی کشور به خارج در تامین خوراک دام انتقاد کردسریال تکراری چانه زنی بر سر کیفیت نان در بیرجند/قوتی که خوراک دام‌ها می‌شود

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.