تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
کد خبر : 73832

طراحی گوشی تاشو جدید موتورولا Razr 3 در یک ویدیوی کوتاه لو رفت

طراحی گوشی تاشو جدید موتورولا Razr 3 در یک ویدیوی کوتاه لو رفت

طراحی گوشی تاشو جدید موتورولا Razr 3 در یک ویدیوی کوتاه لو رفتاخیرا Motorola تایید کرده بود که در حال تولید یک گوشی تاشو جدید است. این ویدیوی کوتاه، طراحی موتورولا Razr 3 را نشان می‌دهد.
قرار است گوشی..

طراحی گوشی تاشو جدید موتورولا Razr 3 در یک ویدیوی کوتاه لو رفت

اخیرا Motorola تایید کرده بود که در حال تولید یک گوشی تاشو جدید است. این ویدیوی کوتاه، طراحی موتورولا Razr 3 را نشان می‌دهد.

قرار است گوشی تاشو جدید موتورولا با تجهیز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، در قامت یک پرچمدار واقعی ظاهر شود. اما به نظر می‌رسد طراحی موتورولا Razr 3 هم نسبت به مدل‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، تغییر زیادی داشته باشد.

حالا دیگر خبری از آن چانه عریض در زیر صفحه نمایش نیست؛ چیزی که همواره معرف گوشی های Razr بود. در واقع، موتورولا ریزر ۳ بیشتر به گوشی های فلیپ سامسونگ شباهت پیدا کرده است.

همچنین گوشی منعطف جدید، دو دوربین اصلی و یک حفره روی صفحه نمایش داخلی برای دوربین سلفی دارد. اثری از تاخوردگی هم روی این نمایشگر دیده نمی‌شود.

محل قرارگیری حسگر اثر انگشت، در لبه کناری روی دکمه پاور است و نمایشگر خارجی بزرگ، همچنان سر جای خود باقی مانده تا گلکسی زد فلیپ ۳ را خجالت‌زده کند!

فعلا همین مقدار اطلاعات از این ویدیو قابل برداشت بود؛ ولی حالا که افشاگری درباره Razr 3 شروع شده، باید منتظر خبرهای بیشتری در هفته‌های آینده باشیم.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.