تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر : 66923

طراحی "دستیار هوشمند فارسی زبان" با هوش مصنوعی

طراحی "دستیار هوشمند فارسی زبان" با هوش مصنوعی

طراحی “دستیار هوشمند فارسی زبان” با هوش مصنوعی – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ همکاری یک تیم نخبه از رشته‌های برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی و امنیت داده در یک شرکت دانش‌بنیان، منجر ..

طراحی "دستیار هوشمند فارسی زبان" با هوش مصنوعی – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ همکاری یک تیم نخبه از رشته‌های برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی و امنیت داده در یک شرکت دانش‌بنیان، منجر به طراحی یک دستیار هوشمند فارسی زبان صوتی شده است.

این دستیار هوشمند، امکان تعامل در مکان‌های مختلف را داراست و همیشه در کنار کاربر آماده ارائه خدمت است. در زمان‌هایی که کاربران در حین انجام فعالیتی هستند که نمی‌توانند دسترسی به تلفن همراه داشته باشند این دستیار هوشمند قادر است بیش از ۱۰ خدمت را به کاربر ارائه می‌دهد.

پایه کار با این دستیار هوشمند، یک بستر هوش مصنوعی است که توسط این تیم نخبه طراحی شده است. صفر تا صد این فناوری توسط نخبگان داخلی بومی‌سازی شده و کیفیت بالای آن ظرفیت صادرات و ارزآوری را فراهم کرده است. کاربردی کردن هوش مصنوعی در زندگی مردم هدفی است که در سند جامع هوش مصنوعی نیز مدنظر قرار گرفته شده است و توسط دانشمندان این حوزه در دستور کار قرار دارد.

"مجید صفاریان‌زاده" مدیر این دستیار هوشمند فارسی گفت:‌ وضعیت آب و هوا، اخبار، آخرین وضعیت قیمت‌ها و ارسال پیامک از کاربردهای این دستیار هوشمند فارسی زبان است. در این دستیار هوشمند یک مجموعه و ترکیبی از سرویس‌های مختلف هوش مصنوعی در کنار یکدیگر قرار گرفتند که نخستین مرحله سرویس، بخش ارتباط صوتی است که بعد از مشخص شدن متن، فرمان مربوطه صادر می‌شود.

این دستیار هوشمند دروازه‌ای برای آینده در جهت صحبت انسان و ماشین است. استفاده این دستیار هوشمند در بانک‌ها، بیمارستان‌ها، خودرو و تلویزیون است که می‌توان از این محصول به عنوان یک رابط تعاملی فارسی زبان استفاده کرد. مدیران این شرکت دانش‌بنیان امیدوار هستند در زمینه هوش مصنوعی و ابزارهای پردازش تصویر و متن به کشورهای اروپایی صادرات داشته و مشتریان بین‌المللی را در این زمینه جذب کرده و سرویس‌های مختلفی را نیز در این زمینه ارائه کنند.

ایران جزو ۲۰ کشور قدرتمند و برتر دنیا/ ورود دانش‌بنیان‌ها و جهش کشوررونمایی از "سند نقشه راه توسعه هوش مصنوعی کشور"شمارش ترددها با فناوری "پردازش تصویر" و "هوش مصنوعی" سرعت گرفتفیلم/ آیا ایران جزء ۱۰ کشور برتر "هوش مصنوعی" جهان می‌شود؟!همگرایی ۲ فناوری "هوش مصنوعی و نانو فناوری" با اجرای ۵ برنامه ملی

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.