تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 2790

طالب‌زاده: ما نظام سانسور نیستیم بلکه افشاگری می‌کنیم

طالب‌زاده: ما نظام سانسور نیستیم بلکه افشاگری می‌کنیم

طالب‌زاده: ما نظام سانسور نیستیم بلکه افشاگری می‌کنیم تهیه‌کننده، پژوهشگر و مجری تلویزیون اعتقاد دارد که همه اعتراف می‌کنند هرچیزی درباره ایران گفته‌اند طبق معمول دروغ بوده و بین سلبریتی‌های هنری آمریکا کم نیستند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نادر طالب‌‌زاده تهیه‌کننده و مجری برنامه “عصر” تلویزیون و دبیر جشنواره فیلم عمار امروز میهمان برنامه “سلام صبح بخیر” بود؛ او صحبت‌هایش را در این برنامه با “مایکل‌مور” آغاز کرد و گفت: ما مستندسازی که سیاسی و در صحنه باشد، کتاب نوشته و در رسانه حضور داشته باشد در دهه‌های ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ نداشتیم و مایکل مور بعد از ۱۱ سپتامبر مطرح می‌شود. او زمانی فیلمی به نام «فارنهایت ۹/۱۱» می‌سازد و به ماجرای ۱۱ سپتامبر می‌پردازد و به بوش و خانواده بن لادن اشاره می‌کند اما یک سوم قصه را درست می‌گوید و اصلاً به دو سوم قصه وارد نمی‌شود. از نقش صهیونیست نمی‌گوید، اینکه چه طور ساختمان‌ها با نانو تکنولوژی خراب شدند و در ۶ ثانیه پایین آمدند. چرا ساختمان شماره ۷ بعد از ۹ ساعت، بعدازظهر پایین آمد و…
وی افزود: او طناز است و قلم خوبی دارد و تیپ طبقه..

طالب‌زاده: ما نظام سانسور نیستیم بلکه افشاگری می‌کنیم

تهیه‌کننده، پژوهشگر و مجری تلویزیون اعتقاد دارد که همه اعتراف می‌کنند هرچیزی درباره ایران گفته‌اند طبق معمول دروغ بوده و بین سلبریتی‌های هنری آمریکا کم نیستند.

طالب‌زاده: ما نظام سانسور نیستیم بلکه افشاگری می‌کنیم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نادر طالب‌‌زاده تهیه‌کننده و مجری برنامه "عصر" تلویزیون و دبیر جشنواره فیلم عمار امروز میهمان برنامه "سلام صبح بخیر" بود؛ او صحبت‌هایش را در این برنامه با "مایکل‌مور" آغاز کرد و گفت: ما مستندسازی که سیاسی و در صحنه باشد، کتاب نوشته و در رسانه حضور داشته باشد در دهه‌های ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ نداشتیم و مایکل مور بعد از ۱۱ سپتامبر مطرح می‌شود. او زمانی فیلمی به نام «فارنهایت ۹/۱۱» می‌سازد و به ماجرای ۱۱ سپتامبر می‌پردازد و به بوش و خانواده بن لادن اشاره می‌کند اما یک سوم قصه را درست می‌گوید و اصلاً به دو سوم قصه وارد نمی‌شود. از نقش صهیونیست نمی‌گوید، اینکه چه طور ساختمان‌ها با نانو تکنولوژی خراب شدند و در ۶ ثانیه پایین آمدند. چرا ساختمان شماره ۷ بعد از ۹ ساعت، بعدازظهر پایین آمد و…

وی افزود: او طناز است و قلم خوبی دارد و تیپ طبقه متوسط آمریکا است. اولین بار بود یک فیلمساز مستند می‌دیدیم که در حد یک فیلمساز معتبر سینمایی به صحنه وارد شد، فیلمش هم خوب فروش کرد اما فیلمساز خوبی نیست، مدرسه سینما نرفته و فیلمش هم خیلی خوب نیست اما مطالب بامزه‌ای مطرح می‌کند.

طالب‌زاده ادامه داد: او اخیراً فیلمی به نام «فارنهایت ۱۱/۹» ساخته و به زمانی پرداخته که ترامپ رییس جمهور آمریکا شده است. او در مصاحبه‌ای می‌گوید ترامپ احتمالاً آخرین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود. همه رسانه‌های آمریکا هم این موضوع را پوشش دادند و تحلیل زیادی درباره این گفته او می‌شود. کتابی هم نوشته می‌شود درباره اینکه ترامپ آمریکا را به فروپاشی می‌کشاند.

وی تأکید کرد: پس از واقعه شهادت سردار سلیمانی، مایکل مور برای اولین‌بار خطاب به رهبر نامه نوشت و گفت ما میلیون‌ها نفریم که اجازه بدهید ما جواب ترامپ را بدهیم و شما حمله نظامی نکنید. آنها می‌دانند حمله نظامی ایران متفاوت و آمریکا در معرض آسیب است و بحران می‌شود. این نامه خیلی جالب بود چون او هیچوقت درباره ایران صحبت نمی‌کرد. ما ۱۰ سال است برای کنفرانس افق نو او را دعوت می‌کنیم اما جواب نمی‌دهد و او وارد موضوع ایران نمی‌شود اما این بار به قضیه ایران ورود پیدا کرد.

طالب زاده تأکید کرد: توئیت دوم او خیلی جالب بود که نوشته بود برای کدام ژنرال آمریکایی می‌توانید چنین تشییع جنازه‌ای تصور کنید؟ روزهای اول که تشییع جنازه از اهواز شروع شد CNN از ۱۰ها هزار نفر نام می‌برد، روز دوم از صدها هزار نفر و روز سوم می‌گفت احتمالاً میلیون‌ها نفر اما روز چهارم می‌گفت تا چشم کار می‌کند آدم می‌بینیم و دیگر آنها بی‌دفاع شده‌اند و گاردشان باز شد.

وی درباره رابرت دنیرو گفت: دنیرو سابقه داشت که رسماً به ترامپ فحش می‌داد و از موقعیت‌های هنری‌اش استفاده می‌کرد تا حرف سیاسی بزند او همچنان اینگونه است. همه اعتراف می‌کنند که هرچیزی درباره ایران گفته‌اند طبق معمول دروغ بوده است و بین سلبریتی‌های هنری آمریکا کم نیستند. چند سال پیش یکی از بازیگران می‌خواست بیاید و نماز جمعه ایران را ببیند. "شان‌پن" نمی‌خواست سینمای ایران را ببیند بلکه برای نماز جمعه ما آمد. اکنون ما وارد فاز دیگری شده‌ایم و آدم‌هایی که هنرشان و صراحتشان در آمریکا مطرح است و قلابی نیستند صحبت می‌کنند و موضع می‌گیرند.

طالب‌زاده در پاسخ به اینکه آیا به مایکل مور یا دنیرو در آمریکا هم واکنش نشان می‌دهند و آیا این گفته‌ها مصداق آزادی بیان در آمریکا است، گفت: بله هست؛‌ از اول ایران را بده کرده‌اند به عنوان یک محور شرارت معروف شده‌ایم و این دروغ مدام لو می‌رود. آمریکا یک رییس‌جمهور سطحی احمق و دروغگو دارد که آمریکا را متفرق کرده است. نصف بیشتر آمریکا با او بدند، یک عده هم از او حمایت می‌کنند. در اتفاقی که افتاد نفاق آمریکا علنی شد؛ ما ۷ مرحله را پشت سر گذاشتیم. آنها ۱۱ سپتامبر را طراحی کردند، وارد منطقه افغانستان و عراق شدند و کلی پایگاه زدند و ایران را محاصره کردند. سوم اینکه داعش را خلق کردند و آنجا است که حاج قاسم سلیمانی به صحنه آمد. آنجا هم به نبوغ او و توجهش به همه اقشار نظامی و بومی توجه کردند و بعد ازآن در مرحله آخر برای ترور سردار سلیمانی تصمیم گرفتند.

شروع پخش "آخر خط" تلویزیون/ روایت علی مسعودی از کاپشن "حاج احمد کاظمی"ماجرای امنیتی تلویزیون از "یکشنبه" شروع می‌شود + تیزربرزو ارجمند و سحر ولدبیگی در "کتونی زرنگی" تلویزیون + عکس

طالب‌زاده درباره برنامه "عصر" گفت: این برنامه دو مرحله داشت، یکی وقتی حشد الشعبی به سفارت آمریکا حمله کرد و در آن دوره لازم بود کارشناسان نظامی آمریکا صحبت کنند و تعدادی نظامی معترض آمریکایی در برنامه ما حرف زدند.

وی با نام بردن از این افراد که برخی‌شان در رسانه‌های آمریکایی نیز مرتب حضور دارند، یادآور شد: آدم‌های معروفی که سال‌ها می‌خواستیم آنها را به برنامه بیاوریم اما نمی‌آمدند، بعد از شهادت حاج قاسم و حمله به پایگاه آمریکا برخی از آنها از جمله اسکات ریتر که بازرس ویژه سازمان ملل بود به برنامه آمد. حتی می‌گفتند اگر امشب برنامه زنده داریم ما می‌خواهیم صحبت کنیم و این موضوع بی‌سابقه بود. این اعتبار اینکه چه کسی دارد حقیقت را می‌گوید و چه کسی منافق است آشکار می‌کند. ما باید نفاق آنها را آشکار کنیم و این به حکومت آمریکا سیگنال می‌فرستد که تو چیزی برای گفتن نداری و آدم‌های خودت افشایت می‌کنند.

دبیر جشنواره عمار درباره اختتامیه این جشنواره و همزمانی آن با شهادت سردار سلیمانی گفت: عمار برای انقلاب اسلامی است و همه فیلمسازان دغدغه دارند؛ این همزمانی عجیب بود و دیشب بعد از هر تشویقی مرگ بر آمریکا می‌گفتند. قطعاً و یقیناً فیلمهای این دوره باید در شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش و تحلیل شود و پخش آنها اعتباری برای نظام است که ما نظام سانسور نیستیم بلکه افشاگری می‌کنیم.

طالب‌زاده درباره فعالیت‌های آتی خود تأکید کرد: مدتی است که برنامه‌های هفتگی را دارم و کارهای دیگری هم دوست دارم که سال‌ها است عقب افتاده است. ما باید کارهایی کنیم و به غرب بگوییم در ایران چه خبر است اما در این زمینه کار نکرده‌ایم. آثاری که هم می‌تواند مستند باشد هم داستانی.

وی یادآور شد: سریالی تازه شب سال نو به نام «مسیح» منتشر شد و در آن شخصی را معرفی می‌کنند که معجزه می‌کند اما زمان سریال معاصر است. ۱۰ قسمت است که من آن را دیدم و باید درباره‌اش تحلیل جدی کرد. قهرمان داستان کسی است که عرب اهل شمال آفریقا است و در بین مسیحیان آمریکا به مسیح و منجی معروف می‌شود. او به قدس و مسجدالقصی می‌رود و یارانی جمع می‌کند و معجزاتی از او می‌بینیم. خودش را هم به نام مسیح معرفی می‌کند. رسانه‌های آمریکا بحث ظهور را جدی گرفته‌اند. CIA چهار پنج محور دارد؛ شخصیت این سریال هم عبری و عربی و انگلیسی حرف می‌زند و معجره می‌کند و شفا می‌دهد و رسانه‌های آمریکا دنبال او می‌افتند. رسانه‌های آمریکا با موضوع آخرالزمان وَر می‌روند و شب سال نو فیلم در نتفلیکس درآمد. این کار باید برای مردم افشا شود و سکانس‌ها تحلیل شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.